AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Har lagt merke til at typiske fuckboys sier dette rett før de prøver å komme seg ned i buksa på deg. Noen ganger drar de den lenger og har gjerne en full samtale om hvor vakre barna hadde blitt og hvem sine øynene du tror den hadde fått. Har de liksom funnet nøkkelen til dumme kvinners hjerte (les: fitte) og bruker dette for alt det er verdt? 😂 Boys, hva prøver dere å oppnå med dette? Anonymkode: 5efc8...239 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Hysj - fuckboy Anonymkode: fcf9e...081 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hysj - fuckboy Anonymkode: fcf9e...081 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har lagt merke til at typiske fuckboys sier dette rett før de prøver å komme seg ned i buksa på deg. Noen ganger drar de den lenger og har gjerne en full samtale om hvor vakre barna hadde blitt og hvem sine øynene du tror den hadde fått. Har de liksom funnet nøkkelen til dumme kvinners hjerte (les: fitte) og bruker dette for alt det er verdt? 😂 Boys, hva prøver dere å oppnå med dette? Anonymkode: 5efc8...239 Egosentriske jævler spør du meg. Ikke sikkert. Hvem sier at dem får det?? Sett mange pene mennesker i litt liv som ikke har særlig pene barn. Anonymkode: 3b5a4...ed3 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Og de typiske slutsene shaker assen på dansegulvet og strutter rundt med puppene på utstilling. Har de liksom funnet nøkkelen til dumme menns hjerte (les: kuk) og bruker dette for alt det er verdt? 😆 Hva tror de at de skal oppnå liksom? #fuckboy #slut Anonymkode: 25948...eaf 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har lagt merke til at typiske fuckboys sier dette rett før de prøver å komme seg ned i buksa på deg. Noen ganger drar de den lenger og har gjerne en full samtale om hvor vakre barna hadde blitt og hvem sine øynene du tror den hadde fått. Har de liksom funnet nøkkelen til dumme kvinners hjerte (les: fitte) og bruker dette for alt det er verdt? 😂 Boys, hva prøver dere å oppnå med dette? Anonymkode: 5efc8...239 Om dere faller for dette må jo dere takke dere selv, "take the L" og gå videre. Men tror mange oppretter en tråd på KG om hvor løgnaktige menn er istedet. Anonymkode: da5fa...df2 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hysj - fuckboy Anonymkode: fcf9e...081 Men åffer det da? Åfffer det da? Anonymkode: b060b...5bf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Og de typiske slutsene shaker assen på dansegulvet og strutter rundt med puppene på utstilling. Har de liksom funnet nøkkelen til dumme menns hjerte (les: kuk) og bruker dette for alt det er verdt? 😆 Hva tror de at de skal oppnå liksom? #fuckboy #slut Anonymkode: 25948...eaf Å være en åpenbar hore på dansegulvet er en ting. Å lyge noen rett i fjeset i en intim setting er en annen Anonymkode: 5efc8...239 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Om dere faller for dette må jo dere takke dere selv, "take the L" og gå videre. Men tror mange oppretter en tråd på KG om hvor løgnaktige menn er istedet. Anonymkode: da5fa...df2 Faller og faller, syns bare det er komisk da jeg har hørt det fra mange og lurer på om det er en vanlig ting å si for å prøve å få jenter til sengs. 😅 Anonymkode: 5efc8...239 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Å være en åpenbar hore på dansegulvet er en ting. Å lyge noen rett i fjeset i en intim setting er en annen Anonymkode: 5efc8...239 Så det er løgn at dere ville fått pene barn? Anonymkode: 32ca6...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Fra en som har barn kan jeg nesten ikke tenke meg et verre kompliment 😄 Jeg flørter med deg, så tenk på babyer, bæsjebleier, sikkel og trassalder! Anonymkode: 3a46f...159 2
Entern Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fra en som har barn kan jeg nesten ikke tenke meg et verre kompliment 😄 Jeg flørter med deg, så tenk på babyer, bæsjebleier, sikkel og trassalder! Anonymkode: 3a46f...159 Hjernen til fuckboys består vel stort sett av bæsj og sikkel🥴😁 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å være en åpenbar hore på dansegulvet er en ting. Å lyge noen rett i fjeset i en intim setting er en annen Anonymkode: 5efc8...239 Hvordan vet man at det er løgn, og ikke en objektiv betraktning? Poenget mitt var uansett bruken av ordet fuckboy... "Åpenbar hore på dansegulvet" var jo hakket verre da. Anonymkode: 25948...eaf 2
Anonymburker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 2 pene foreldre er ikke synonymt med pene barn. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Faller og faller, syns bare det er komisk da jeg har hørt det fra mange og lurer på om det er en vanlig ting å si for å prøve å få jenter til sengs. 😅 Anonymkode: 5efc8...239 Jeg kan ikke snakke på vegne av alle, men har ikke brukt det selv. Det blir litt for dumt😅 Går heldigvis an å få jenter "til sengs" med bare å ha en normal, genuin samtale også. Anonymkode: da5fa...df2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå