Gå til innhold

Kjenner du til denne elektriske sparkesykkelen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friske ungdommer trenger ikke elektriske sparkesykler…

Anonymkode: 0c4d7...f25

  • Liker 4
Skrevet

Ok, men denne skal få, lell…🤪

Takk for informativt svar…

  • Liker 2
Skrevet

Mener jeg har lest en samletest av elsparkesykler på tek.no , sjekk om du finner noe der 😊

Anonymkode: ceeb4...a35

  • Liker 1
Skrevet

Skjermen knekker før du vet ordet av det. Ofte feilmeldinger og skal du komme i kontakt med kundeservice må du ha god og lang tålmodighet, være bevisst på dine rettigheter og generelt like å bruke mye tid på å få svar og løsninger.

Drittfirma. Sikkert fint helt til noe ikke funker. Noe som mest sannsynlig vil skje. Av de jeg kjenner som har denne og V1 så har alle fått knekt skjermen, 80% fått diverse feilmeldinger så den må sendes inn for rep og en har fått knekt selve stammen på styret i fart! Og hjula punkterer.

Anonymkode: b72e9...efe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjermen knekker før du vet ordet av det. Ofte feilmeldinger og skal du komme i kontakt med kundeservice må du ha god og lang tålmodighet, være bevisst på dine rettigheter og generelt like å bruke mye tid på å få svar og løsninger.

Drittfirma. Sikkert fint helt til noe ikke funker. Noe som mest sannsynlig vil skje. Av de jeg kjenner som har denne og V1 så har alle fått knekt skjermen, 80% fått diverse feilmeldinger så den må sendes inn for rep og en har fått knekt selve stammen på styret i fart! Og hjula punkterer.

Anonymkode: b72e9...efe

Bare tull. De kommer meget bra ut på både tek og trustpilot. De hadde voksesmerter for noen år siden men det er historie. Kjenner mange som har handlet både elektriske sparkesykler og elsykkel der de siste årene og de er veldig fornøyd på alle mulige måter. Servicen er helt upåklagelig sier de.

Anonymkode: 18f6e...ebb

  • Liker 2
Skrevet

kommer ann på hvem som skal bruke den? 

Vår niåring har og denne fungerer kjempefint.. har skiftet noen dekk og slanger og skjermen en gang, men dette er jo slitasje og feilbruk som gjør.. 

kjempefin til barnesykkel :) 

Anonymkode: d38a3...a5f

  • Liker 1
Skrevet

den kan fint brukes i vått vær :) 

Anonymkode: d38a3...a5f

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bare tull. De kommer meget bra ut på både tek og trustpilot. De hadde voksesmerter for noen år siden men det er historie. Kjenner mange som har handlet både elektriske sparkesykler og elsykkel der de siste årene og de er veldig fornøyd på alle mulige måter. Servicen er helt upåklagelig sier de.

Anonymkode: 18f6e...ebb

"For noen år siden". Joda, jeg handlet der i år jeg, takk. Kjøpte sparkesykkelen, den virket ikke. Brukte så de neste fire månedene på mailutveksling (for de har jo ikke telefon på kundeservice må vite!), sende tilbake, få den igjen, samme problem, ikke noe lånespark, sendte tilbake igjen,  fikk lånespark, den virket heller ikke, fikk tilbake min egen, da endelig funket den. Etter totalt 3 timers bruk (på gode fire måneder til sammen) knekker skjermen (sparken ble lagt ned på siden). Den funker jo uten skjermen, det er ikke det, men man blir jo rimelig skitten på ryggen da når det er vått ute.

Å avfeie min opplevelse som "Bare tull" er rett og slett bare tull. På trustpilot og Facebook så ser du veldig mange som har lik opplevelse som meg (og alle vennene til ungene. Som sagt  ingen har bakskjerm og en knakk stammen på styret). I tillegg, hver gang jeg har vært i butikken/verkstedet der så er det en eller to som har kommet inn med knekt stamme. En ødelagt skjerm er barnemat i forhold til stammen på styret!

Anonymkode: b72e9...efe

  • Liker 2
Skrevet

Ok. Takk.😀

Da må jeg søke litt på denne. Er det noen som har forslag på en man er fornøyd med?

Til en liten 14-åring.

Skrevet

Jeg bestilte den sparkesykkelen fra e wheels tidlig i vår, men fikk den aldri. De utsatte og utsatte leveringsdato og kunne ikke gi meg noen god grunn for hvorfor, så jeg endte opp med å avbestille den og kjøpte heller denne sparkesykkelen.

Ikke den aller beste sykkelen på grus pga pungteringsfrie dekk, men ellers er den veldig grei. Jeg kjøpte min hos Netonnet og ser på det som en positiv ting at jeg kan levere direkte til butikk hvis det oppstår problemer. 

Anonymkode: c66c4...a27

  • Liker 2
Skrevet

Jeg har den du liker til i startinnlegget, og er veldig fornøyd. Har også en venninne og en del tantebarn som har den, fornøyd alle som en. Min har vist feilkode en gang, men da var egentlig problemet at det var veldig lite batteri igjen, ladet sparkesykkelen og siden har den gått. Helt super å farte rundt med, drar oppover og er grei å legge sammen. Like min veldig godt og anbefaler den absolutt. Er passert 40 selv forresten, om de har noe å si. 

Anonymkode: 55775...a09

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

"For noen år siden". Joda, jeg handlet der i år jeg, takk. Kjøpte sparkesykkelen, den virket ikke. Brukte så de neste fire månedene på mailutveksling (for de har jo ikke telefon på kundeservice må vite!), sende tilbake, få den igjen, samme problem, ikke noe lånespark, sendte tilbake igjen,  fikk lånespark, den virket heller ikke, fikk tilbake min egen, da endelig funket den. Etter totalt 3 timers bruk (på gode fire måneder til sammen) knekker skjermen (sparken ble lagt ned på siden). Den funker jo uten skjermen, det er ikke det, men man blir jo rimelig skitten på ryggen da når det er vått ute.

Å avfeie min opplevelse som "Bare tull" er rett og slett bare tull. På trustpilot og Facebook så ser du veldig mange som har lik opplevelse som meg (og alle vennene til ungene. Som sagt  ingen har bakskjerm og en knakk stammen på styret). I tillegg, hver gang jeg har vært i butikken/verkstedet der så er det en eller to som har kommet inn med knekt stamme. En ødelagt skjerm er barnemat i forhold til stammen på styret!

Anonymkode: b72e9...efe

Sjekket trustpilot og tek før jeg svarte og de får topp score der. Tek er nøytrale og sjekker kvalitet på alle varer om du ikke visste det, og de er best i test der i tillegg til å være billigst. Trustpilot går på reelle kunder med reelle erfaringer. Hva folk slenger ut av seg på Facebook må man som alltid ta med en klype salt 😊

 Kjenner så mange som har handlet der, bor i nærheten og alle får ypperlig service om det gjelder sparkesykler eller elsykler. Telefon har de ikke men de har mail de svarer veldig raskt på. De er veldig medgjørlig og gjør det lille ekstra og strekker seg ofte lenger enn nødvendig. De har mange kunder som kommer igjen og igjen. Men klart, er man en vanskelig kunde med en dårlig sak som prøver seg har de sine retningslinjer som alle andre firmaer. Man kan ikke bare få, men følge regler og retningslinjer og kanskje i tillegg også være litt medgjørlig selv. Det gjelder i alle sammenhenger i livet 😊

Anonymkode: 18f6e...ebb

  • Liker 1
Skrevet

Har den, er fornøyd. Ingen problem i regn. 

Anonymkode: 2a88d...8d1

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men klart, er man en vanskelig kunde med en dårlig sak som prøver seg har de sine retningslinjer som alle andre firmaer. Man kan ikke bare få, men følge regler og retningslinjer og kanskje i tillegg også være litt medgjørlig selv. Det gjelder i alle sammenhenger i livet 😊

Anonymkode: 18f6e...ebb

Mhm. Skikkelig dårlig sak når den går maks 5 km/t. 🙄

Venter nå egentlig bare på at den skal begynne å gå sakte igjen for da er det tredje gang den sendes tilbake med samme feil og jeg kan heve kjøpet.

Som sagt tidligere, får du en el-spark uten problemer, altså en som er som den er lovet og ikke blir ødelagt eller slutter å virke, så er de sikkert et supert firma å handle fra. 

Problemet oppstår dersom noe er galt med produktet. Sjekket trustpilot igjen nå, for å sjekke om det var noe nytt siden juni. Stort sett ikke. De som har fått et produkt som virker er fornøyd, fordi de aldri har vært i kontakt med kundeservice. De som har opplevd problemer og kontaktet kundeservice sitter igjen med den samme opplevelsen som jeg. Derav min anbefaling om å ikke kjøpe derfra med mindre man har mye fritid til overs for å kommunisere med kundeservice. 1-2 dagers responstid på mail og ingen mulighet til å ringe noen er nok til å få varsellampene til å blinke! 

Send en mail, få svar dagen etter, responder umiddelbart og få svar om to dager, og sånn kan du holde på i godt over ei uke før du i det hele tatt får sendt den fra deg. I tillegg er det ikke alltid samme fra kundeservice som svarer heller, og de har ikke lest hele den tilhørende samtalen så man må forklare på nytt og på nytt. Så tar det 2 uker før de får sett på den når den først har kommet frem. Og så kan du legge til fem dager i posten hver vei. Så da står du der da, uten noen sparkesykkel i fire uker, med mindre du bor i nærheten og kan kjøre dit direkte.

I tillegg skylder de på at de ikke har kapasitet til å ha kundeservice pr telefon. Det tror jeg heller bunner i at da må de faktisk forholde seg til kundene sine og ikke kan gjemme seg bak en skrevet mail.

Tek.no har antagelig fått et velfungerende produkt de også og har heller ikke vært i kontakt med kundeservice slik vi vanlige folk blir nødt til om noe er galt.

Produkter som ikke fungerer som de skal kan skje med alle varegrupper og bedrifter. Hva som skjer i etterkant av dette er det som bestemmer om man vil anbefale de eller ikke.

Anonymkode: b72e9...efe

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mhm. Skikkelig dårlig sak når den går maks 5 km/t. 🙄

Venter nå egentlig bare på at den skal begynne å gå sakte igjen for da er det tredje gang den sendes tilbake med samme feil og jeg kan heve kjøpet.

Som sagt tidligere, får du en el-spark uten problemer, altså en som er som den er lovet og ikke blir ødelagt eller slutter å virke, så er de sikkert et supert firma å handle fra. 

Problemet oppstår dersom noe er galt med produktet. Sjekket trustpilot igjen nå, for å sjekke om det var noe nytt siden juni. Stort sett ikke. De som har fått et produkt som virker er fornøyd, fordi de aldri har vært i kontakt med kundeservice. De som har opplevd problemer og kontaktet kundeservice sitter igjen med den samme opplevelsen som jeg. Derav min anbefaling om å ikke kjøpe derfra med mindre man har mye fritid til overs for å kommunisere med kundeservice. 1-2 dagers responstid på mail og ingen mulighet til å ringe noen er nok til å få varsellampene til å blinke! 

Send en mail, få svar dagen etter, responder umiddelbart og få svar om to dager, og sånn kan du holde på i godt over ei uke før du i det hele tatt får sendt den fra deg. I tillegg er det ikke alltid samme fra kundeservice som svarer heller, og de har ikke lest hele den tilhørende samtalen så man må forklare på nytt og på nytt. Så tar det 2 uker før de får sett på den når den først har kommet frem. Og så kan du legge til fem dager i posten hver vei. Så da står du der da, uten noen sparkesykkel i fire uker, med mindre du bor i nærheten og kan kjøre dit direkte.

I tillegg skylder de på at de ikke har kapasitet til å ha kundeservice pr telefon. Det tror jeg heller bunner i at da må de faktisk forholde seg til kundene sine og ikke kan gjemme seg bak en skrevet mail.

Tek.no har antagelig fått et velfungerende produkt de også og har heller ikke vært i kontakt med kundeservice slik vi vanlige folk blir nødt til om noe er galt.

Produkter som ikke fungerer som de skal kan skje med alle varegrupper og bedrifter. Hva som skjer i etterkant av dette er det som bestemmer om man vil anbefale de eller ikke.

Anonymkode: b72e9...efe

Deg om det. Hva som skjer ved feil står det også om på trustpilot. Syntes det sto flere som hadde sendt inn og fått raskt tilbake produktet reparert eller ny vare via bring eller hva det nå var. Til og med fått tilsendt returlapp. Du må nok gjøre ting på riktig måte. Vi har heller ikke telefonservice der jeg jobber og alt går på mail. Er blitt ganske vanlig. Skal love deg at kundene ikke forvententer svar på øyeblikket, folk har mye å gjøre overalt. Som jeg heller ikke forventer når jeg sender mail til noen. Om det gjelder telefon til bank, forsikring, flyselskap, internett eller lignende kan man stå flere dager i telefonkø som er utrolig frustrerende så da er mail bedre selv om man ikke får svar på stående fot. Har selv brukt høstferien for å få svar på noen enkle spørsmål på telefoner til et par steder hvor man kan vente i både en og to timer før samtalen blir brutt. Så er det på an igjen … Utrolig frustrerende men sånn er det dessverre blitt overslt. Mail er tross alt mer effektivt enn kø på en telefon man aldr får svar på og ingen ringer tilbake.

Anonymkode: 18f6e...ebb

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Deg om det. Hva som skjer ved feil står det også om på trustpilot. Syntes det sto flere som hadde sendt inn og fått raskt tilbake produktet reparert eller ny vare via bring eller hva det nå var. Til og med fått tilsendt returlapp. Du må nok gjøre ting på riktig måte. Vi har heller ikke telefonservice der jeg jobber og alt går på mail. Er blitt ganske vanlig. Skal love deg at kundene ikke forvententer svar på øyeblikket, folk har mye å gjøre overalt. Som jeg heller ikke forventer når jeg sender mail til noen. Om det gjelder telefon til bank, forsikring, flyselskap, internett eller lignende kan man stå flere dager i telefonkø som er utrolig frustrerende så da er mail bedre selv om man ikke får svar på stående fot. Har selv brukt høstferien for å få svar på noen enkle spørsmål på telefoner til et par steder hvor man kan vente i både en og to timer før samtalen blir brutt. Så er det på an igjen … Utrolig frustrerende men sånn er det dessverre blitt overslt. Mail er tross alt mer effektivt enn kø på en telefon man aldr får svar på og ingen ringer tilbake.

Anonymkode: 18f6e...ebb

Legg av deg de dårlige hersketeknikker dine a! 

Jeg har gjort alt, akkurat som man skal. Likevel har jeg, og mange med meg, opplevd dårlig service derfra! Skulle nesten tro du jobba der så redd du er for at de skal få dårlig omtale. 

Anonymkode: b72e9...efe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Legg av deg de dårlige hersketeknikker dine a! 

Jeg har gjort alt, akkurat som man skal. Likevel har jeg, og mange med meg, opplevd dårlig service derfra! Skulle nesten tro du jobba der så redd du er for at de skal få dårlig omtale. 

Anonymkode: b72e9...efe

Jeg har vært innom og lest alle de gode omtalene og kjenner mange i alle aldre som handler der jevnlig og som er strålende fornøyde. Derfor virker alt du sier litt underlig. Menmen. Firmaet er i nærmiljøet og har vokst fra et lite firma med dårlig plass til et stort firma med god plass til både lager og verksted med mange titalls ansatte. De er vel de største i Norge eller Norden i sin bransje og utvider stadig. Vi i området er faktisk litt stolte av dette firmaet og den enormt positive utviklingen de har hatt etter at de fikk ansatt kompetente folk i alle ledd. Vi har dessverre også mange firmaer i nærområdet som går konkurs rett som det er. Både nyetablerte og veletablerte går overende og det er en veldig negativ trend. Derfor er det fint å se at noen klarer seg veldig bra også. Synd du ikke fikk løst problemene dine. 

Anonymkode: 18f6e...ebb

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...