Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ts, du har flotte tenner. At de ikke er helt rette er bare sjarmerende. Helt rette og kritthvite tenner ser ikke naturlig ut.

Smil i vei. Ikke tenk et eneste sekund på at du ikke har fine tenner, for der har du absolutt. Har sett tenner langt skjevere og misfargede, men likevel flotte fordi personen var kjapp til å smile og le. 

Anonymkode: 99b61...559

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempefine tenner. Vær så snill å ikke gjøre noe med dem - ikke regulering heller. Kommer bare til å miste særpreget av det. 

Så heldig du er som har så fint smil og flotte tenner!

Anonymkode: b762a...93e

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Her er tennene mine. Tennene oppe vises mest når jeg smiler. Snapchat bilde (1) og vanlig kamera bilde (2) 

BD197C30-0D52-4B06-B0EE-22299EA72D96.jpeg

FFF2B081-0C53-4B8F-A0EA-ED69227870B7.jpeg

Anonymkode: fd8ca...81a

Altså du har fine tenner jo!!! Slike spisse på siden er kult, vampyr vibes. Mange jenter/kvinner  som liker sånn vampyr filmer/bøker og sånn faller jo pladask for et slikt tann smil. Jeg er blant dem...hehe

Anonymkode: 0ddab...9d4

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså du har fine tenner jo!!! Slike spisse på siden er kult, vampyr vibes. Mange jenter/kvinner  som liker sånn vampyr filmer/bøker og sånn faller jo pladask for et slikt tann smil. Jeg er blant dem...hehe

Anonymkode: 0ddab...9d4

Såpass ja 😳 Kom her med halsen din da 😏 Neida hahahaha

Skrevet

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger. Det hjelper å få opp selvtilitten min masse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...