AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Hei! Jeg har vært ganske dårlig i store deler av svangerskapet. Både kvalme og utmattelse. Fra uke 10 ble ting litt bedre, men nå i uke 13 er alt helt grusomt igjen - nesten værre enn før. Jeg er sengeliggende og blir kjempedårlig med en gang jeg står oppreist om det så er bare for å ta ut av oppvaskmaskinen. Kaster opp innimellom, men det værste er egentlig utmattelsen. Blir så forferdelig sliten av ALT. Vondt i hodet, kvalm, svimmel, sliten, alt på en gang. spiser egentlig alt for lite, men det har jeg gjort siden begynnelsen av graviditeten pga kvalme, om noe spiser jeg litt mer nå enn jeg gjorde før - så føler ikke det er grunnen til at jeg plutselig ble så dårlig igjen. Burde jeg være bekymret ettersom symptomene gikk bort i noen uker, men kom så veldig sterkt tilbake? Er det noen som har erfaringer med dette selv? Jeg lurer også på om dette kan ha noen sammenheng med stress. jeg begynte å bli veldig dårlig igjen samtidig som jeg gikk gjennom en liten livskrise som gjor at jeg føler meg veldig stresset, har det noe å si på den fysiske formen min eller er det bare tilfeldig at dette skjedde rundt samme tid? Anonymkode: 78cf6...12d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Det kan være det har en sammenheng, men hvis du føler deg usikker så ikke nøl med å ta kontakt med fastlege/jordmor❤️ Er selv i uke 22 og de dagene jeg stresser mye så blir formen dårlig, senest i går kastet jeg opp og det regner jeg med var pga stress. Anonymkode: cd628...cd8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg pleier å spy mye de dagene jeg er trøtt og ikke spiser nok. Så kan være. Anonymkode: a4862...c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå