Babbla Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Altså.. når partner snorker så det er umulig å få sove.. hva gjør dere? Verdt å nevne at jeg har søvnproblemer, så det i utgangspunktet er vanskelig å få sove. Men den snorkinga… 🙈 Selv med ørepropper plager den meg natten igjennom..
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Da må dere sove på hvert deres rom. Alternativet er at du ikke får sove, og det går jo ikke 🤔 Anonymkode: 387e4...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Babbla skrev (16 timer siden): Altså.. når partner snorker så det er umulig å få sove.. hva gjør dere? Verdt å nevne at jeg har søvnproblemer, så det i utgangspunktet er vanskelig å få sove. Men den snorkinga… 🙈 Selv med ørepropper plager den meg natten igjennom.. Snorking en en uting som utelukkende er snorkerens feil. Tar han hensyn, lar han være å snorke så lenge samboeren er til stede. Klarer han ikke å hindre snorkinga, må han finne seg et annet sted å sove. Anonymkode: ba70d...117 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Vi har løst det med å sove på hvert vårt separate rom. Samboer er i dialog med sykehuset for etterhvert å få operasjon dersom ikke endring av kosthold og trening hjelper. Dette kan nemlig redusere snorkingen. Har man ikke to soverom, kan sovesofa i stua eller enkeltmadrass være løsningen 🙂 Dette må til, du kan ikke gå søvnløs. Anonymkode: e945b...ced 1
Loonsta Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Snorkeplaster fra apoteket funket gull for eksen og meg. Jeg er lydvar og sover lett, så dette reddet nattesøvnen for min del. Det fjernet ikke all lyd (spesielt ikke da han hadde drukket), men vil si at så mye som 70-90% av ulydene bedret seg. Han ble så glad i sove med plaster at han gjorde det selv da vi ikke sov sammen, fordi han opplevde at han pustet mye bedre. Gi det et forsøk 👍🏼 Endret 8. oktober 2021 av Loonsta
Mezzosoprena Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Hvis ingen av normale hjelpemidler fungerer, så må dere bare sove på hvert deres rom. Snorking kan gå ut over hele samlivet, og det er ikke verdt å tviholde på tanken om å dele seng hvis den ene ikke får sove av det. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 Man er særboere og sover bare sammen ett par ganger i uken slik at det kan tolereres. Anonymkode: 7792b...26c 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har løst det med å sove på hvert vårt separate rom. Samboer er i dialog med sykehuset for etterhvert å få operasjon dersom ikke endring av kosthold og trening hjelper. Dette kan nemlig redusere snorkingen. Har man ikke to soverom, kan sovesofa i stua eller enkeltmadrass være løsningen 🙂 Dette må til, du kan ikke gå søvnløs. Anonymkode: e945b...ced Da håper jeg den som snorker sover i stua eller på madrass. Anonymkode: d9d68...259 1
Mezzosoprena Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da håper jeg den som snorker sover i stua eller på madrass. Anonymkode: d9d68...259 Det er faktisk mulig å ha et rom til det er mulig å sove på da, med seng faktisk... 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Det er faktisk mulig å ha et rom til det er mulig å sove på da, med seng faktisk... Hmm hva mener du??? Anonymkode: af622...8cf
Mezzosoprena Skrevet 8. oktober 2021 #11 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm hva mener du??? Anonymkode: af622...8cf Jeg svarer på det du skrev... Du legger det fram som om at den som snorker må ligge på gulvet eller på en sofa i stua. Det finnes faktisk flere alternativer.
Wenda Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 Min mann snorket mye mindre etter at han opererte bort mandlene. Han snorker fortsatt i perioder (når allergien er som verst, når det er veldig fuktig i lufta og når han har spist «feil» mat). Da legger han seg på gjesterommet innimellom så jeg kan få sovet ut
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #13 Skrevet 9. oktober 2021 Her er det jeg som kvinne som snorker. Jeg skammer meg over det, men kan jo ikke noe for det😕 Vi sover på hvert vårt rom. Anonymkode: 25fe4...3a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå