Gå til innhold

Resturant-tips Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jentetur til Oslo neste helg. Hva er deres beste resturant-tips for lunsj og middag? Vi er interesserte i å finne noen perler. Ikke typ Egon, tgi fridays osv. 

Gjerne casual og rustikt. Vi elsker italiensk og asiatisk spesielt. En god burger eller biff er heller ikke å forakte.
fyr løs! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dim sum by taste of China har veldig gode dumplings. Ligger ikke langt unna Rådhuset / Nationaltheateret. Jeg og min samboer er der med jevne mellomrom og maten er alltid veldig god - det samme er servicen :) De er ikke åpne til lunsj, men vurder å legg middagsbesøket dit :)

Ellers kan dere sjekke ut Way down South (American BBQ). Kverneriet på Majorstuen har veldig gode burgere. Hvis dere vil ha italiensk kan Taverna'n ved Youngstorget være noe. Pizza (som de kaller "Skorpe" på menyen om dere blir forvirret) og pasta. Veldig avslappet sted og god mat. 

Håper dette var til hjelp :) 

• Liker 1
Skrevet

Elsker Habibi i Strøket. Helt nydelig mat! Vi ender nesten alltid opp der ❤

Anonymkode: d114f...46d

• Liker 1
Skrevet
Basi skrev (3 timer siden):

Dim sum by taste of China har veldig gode dumplings. Ligger ikke langt unna Rådhuset / Nationaltheateret. Jeg og min samboer er der med jevne mellomrom og maten er alltid veldig god - det samme er servicen :) De er ikke åpne til lunsj, men vurder å legg middagsbesøket dit :)

Ellers kan dere sjekke ut Way down South (American BBQ). Kverneriet på Majorstuen har veldig gode burgere. Hvis dere vil ha italiensk kan Taverna'n ved Youngstorget være noe. Pizza (som de kaller "Skorpe" på menyen om dere blir forvirret) og pasta. Veldig avslappet sted og god mat. 

Håper dette var til hjelp :) 

Enig i dim sum by taste of China. Min absolutte favoritt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...