Anie Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Hei, her var det jammen lenge siden jeg har vært og jammen er ikke siden blitt helt forandret. Det som nå opptar meg er barnløshet. Vi har vært igjennom første ivf med negativ resultat. Før vi får begynne med neste forsøk må jeg ha hatt 2 mens - derfor tenkte jeg at jeg i denne måneden skal prøve noe nytt for meg "selv". Jeg har begynt med akupunktur og homeopati. I den forbindelsen har jeg fått en medisin som heter pulsatilla c 3o. Er det noen her som har erfaring med dette? Noen som har blitt gravid på den måten uten kombinasjon med ivf? mvh meg....
Snuppelure Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 Jepp jeg fikk osgå nue pusedilla greier, i kombinasjon med akupunktur. Jeg ble ikke gravid. Men det er kjent at flere får det til med homepati og skupunktur så ikke gi opp. Stå på! Husk bare at ingen anbefaler å blande homeopat medisner og IVF medisiner. (hverken legen eller homeopaten)
T.S Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Hei, her var det jammen lenge siden jeg har vært og jammen er ikke siden blitt helt forandret. Det som nå opptar meg er barnløshet. Vi har vært igjennom første ivf med negativ resultat. Før vi får begynne med neste forsøk må jeg ha hatt 2 mens - derfor tenkte jeg at jeg i denne måneden skal prøve noe nytt for meg "selv". Jeg har begynt med akupunktur og homeopati. I den forbindelsen har jeg fått en medisin som heter pulsatilla c 3o. Er det noen her som har erfaring med dette? Noen som har blitt gravid på den måten uten kombinasjon med ivf? mvh meg.... ← Ting ordnet seg jammen etter hvert da Forøvrig en spes dato du skrev akkurat det på... Da ble min 6 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå