AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Uke 24. Jeg har kjent aktivitet, men bare et lite dult her og der, og ingen fotballspilling slik det pleier å være og har vært de siste 4-6 ukene. Har kjent aktivitet siden uke 16-17, men fra uke 18 har det vært veldig tydelig, selv når jeg er travel på jobb merker jeg det godt. Har spist god mat, sunn mat, sukkerholdig mat, har drukket kaldt vann, spist isbiter, drukket saft, ingenting påvirker bevegelsene, men det er så tidlig at jeg aner ikke om det har gjort det før heller, har ikke akkurat noe mønster enda, annet enn at jeg har kjent mye hver dag. Er jeg hysterisk eller bør jeg ta en telefon til føden? Anonymkode: 953dc...c3f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Ring de. Ikke sikkert de syns det er grunn nok til å komme inn uansett. Anonymkode: 6d26c...3d7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Dette er jo ikke akutt og noe du ringer føden for. Ta en telefon til jordmor i morgen, om du er bekymret. Anonymkode: e48da...f9a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Heeeeeeelt vanlig i denne perioden. Maaaaaasse plass Anonymkode: 8d656...5e0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Ungen har sikkert bare snudd seg bakover Anonymkode: 8d656...5e0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er jo ikke akutt og noe du ringer føden for. Ta en telefon til jordmor i morgen, om du er bekymret. Anonymkode: e48da...f9a Vi har en Jordmorstyrt fødestue her, det er ikke bare ved akuttilfeller man "får lov" å ta kontakt. Jordmor har også sagt at vi velger selv om vi ringer føden, eller jordmor, ved bekymring. Jeg ringte, og skulle kjenne etter litt til, hvis det enda ikke er aktivitet før jeg er klar for å ta kveld skulle jeg komme inn. Anonymkode: 953dc...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har en Jordmorstyrt fødestue her, det er ikke bare ved akuttilfeller man "får lov" å ta kontakt. Jordmor har også sagt at vi velger selv om vi ringer føden, eller jordmor, ved bekymring. Jeg ringte, og skulle kjenne etter litt til, hvis det enda ikke er aktivitet før jeg er klar for å ta kveld skulle jeg komme inn. Anonymkode: 953dc...c3f Unødvendig bruk av ressurser. Anonymkode: e48da...f9a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har kjent liv siden uke 18, men det var ikke før uke 28 at det økte i frekvens og styrke. Anonymkode: 47f86...a42
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Unødvendig bruk av ressurser. Anonymkode: e48da...f9a Ok. Anonymkode: 953dc...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå