Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på randen av brudd med mannen, jeg har konfrontert ham med måten han har oppført seg de siste årene (sinne, aggresjon & voldelige tendenser). Akkurat nå klarer jeg ikke å huske de gode tidene vi har hatt under hele tatt - klarer bare å fokusere på de episodene som har vært helt jævlige og hvordan det fikk meg og barna til å føle oss. Men det har selvsagt vært mye hyggelig og, jeg ser jo gjennom bilder og tenker at mye har vært hyggelig. Er det vanlig? 

Anonymkode: 14b90...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det. På samme måte som at de stygge tingene man får høre om seg selv sitter bedre enn de fine komplimentene. 

Anonymkode: 088dc...3be

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er på randen av brudd med mannen, jeg har konfrontert ham med måten han har oppført seg de siste årene (sinne, aggresjon & voldelige tendenser). Akkurat nå klarer jeg ikke å huske de gode tidene vi har hatt under hele tatt - klarer bare å fokusere på de episodene som har vært helt jævlige og hvordan det fikk meg og barna til å føle oss. Men det har selvsagt vært mye hyggelig og, jeg ser jo gjennom bilder og tenker at mye har vært hyggelig. Er det vanlig? 

Anonymkode: 14b90...dbe

Etter et brudd er det ihvertfall veldig vanlig å kun fokusere på de gode tidene🙈 "rose coloured glasses" kalles fenomenet. 

Anonymkode: 37a15...dd2

• Liker 3
Skrevet

Jeg var sammen med en mann som var voldelig. Heldigvis ikke barn inni bildet. Selvfølgelig hadde vi gode stunder (i begynnelsen) men etter jeg gjorde det slutt så hvis jeg noen gang tenker på han så er det med kaldt hjerte pga alt han gjorde. Så sånn sett husker jeg bare det dårlige. Og det er ok for meg. 

Anonymkode: 31be8...75e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...