AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Eller er det noe alle må ha som jeg kan kjøpe inn med en gang? Anonymkode: e0009...c95
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Nei, man må jo ikke ha, det er kun hvis man ønsker å pumpe I starten kan man håndmelke ved behov (enten for å gi baby med skje, eller for å lette på trykket) og hvis man finner ut man vil pumpe er det bare å kjøpe etterhvert. Anonymkode: 41406...624
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Ikke kjøp før du kjenner at du trenger det 😛 Anonymkode: 11bd5...674 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Kjøp heller en naturebond. Mye billigere og man kan "pumpe" med den. Vakuumet suger melken ut hvis du bare stimulerer litt. Anonymkode: 1a74c...dda 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg brukte den "bare" for at far kunne mate, så jeg fikk sove litt. Sikkert lurt å vente med å kjøpe til du faktisk har behov. Anonymkode: 0b28b...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har tre barn og har aldri hatt behov for pumpe. Det eneste unntaket var da ene barnet var ca året og jeg var borte to netter. Da fikk jeg låne av en venninne, og det fungerte bedre å håndmelke enn å pumpe. Anonymkode: f6eec...606
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Hadde ikke behov for det, puppen var nok. Kom meg ingen steder uansett, og hadde lite melk så han fikk litt mme i tillegg. Anonymkode: a99a2...926
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg kjøpte ikke på forhånd, men kjøpte en handpumpe etterhvert. Funker ikke for meg, så det var bortkastede penger. Ikke tok babyen flaske heller. Denne gangen tror jeg vi må satse litt mer på å få til pumping og flaske, men har ikke kjøpt inn pumpe enda... Ser det an denne gangen også... Anonymkode: 8ca53...e2a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg fullammet til 6 mnd uten problemer men fikk aldri ut mer enn 20 ml med pumpe uansett hvilken type jeg prøvde. Skulle gjerne pumpet sånn at noen andre kunne gitt en flaske innimellom men babyen tok ikke flaske heller så vi var liksom like langt 😂 se an behovet! Anonymkode: 986a5...dcf
Supersmurf Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg kjøpte en brukt på Finn.no da jeg lå på barsel og innså at jeg trengte en til å ha hjemme. Med barn to og tre trengte jeg ikke pumpe, men greit å ha hvis man vil ha så far kan gi flaske mens mor gjør noe annet noen timer. Altså: Kjøp en brukt hvis du ser at du trenger en.(Alle deler steriliseres jo etter bruk)
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Trengte ikke på nr 1. Der ble det fullamming uten behov for pumpe. På nr 2 ble det fullpumping. Da måtte jeg ha den kraftige dobbelpumpa. Moralen er. Ikke kjøp før du vet hva du trenger. Anonymkode: 33e6b...acb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 Kjøpte på forhånd men endte opp med å ikke amme, så solgte den til min kusine. Anonymkode: de575...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå