Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått brasiliansk hårfjerning med laser? Erfaring? 🙂

Anonymkode: bf6c8...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig fornøyd! 🙂

Send evt mld for detaljer ;)  

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Ja, det så så greit ut mens jeg holdt på, men nå har alt håret grodd ut igjen.. Og det er sykt vondt å gjøre det. Som nålestikk 

Skrevet

Jeg bruker ipl (hjemmelaser). Fungerer veldig bra på venusberget, men ikke så bra på kjønnsleppene. Merker det vokser saktere, men det virker ikke som det blir noe borte. 

Anonymkode: dedaf...582

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker ipl (hjemmelaser). Fungerer veldig bra på venusberget, men ikke så bra på kjønnsleppene. Merker det vokser saktere, men det virker ikke som det blir noe borte. 

Anonymkode: dedaf...582

Hvilken har du og hvor lenge har du holdt på? :)

Anonymkode: 1c87a...e7b

Skrevet
oxycodone skrev (10 timer siden):

Ja, det så så greit ut mens jeg holdt på, men nå har alt håret grodd ut igjen.. Og det er sykt vondt å gjøre det. Som nålestikk 

Lenge siden? Rart at alt har grodd ut igjen.

Enig i at det gjør vondt, men jeg går til etterbehandling ca en gang i året og nesten ikke noe kommer tilbake. Veldig fornøyd! :) 

Gjest bienvilleparish
Skrevet
LeneXCII skrev (4 timer siden):

Lenge siden? Rart at alt har grodd ut igjen.

Enig i at det gjør vondt, men jeg går til etterbehandling ca en gang i året og nesten ikke noe kommer tilbake. Veldig fornøyd! :) 

6 mnd siden siste behandling og det er snakk om like mye hår som før jeg begynte. Er vanlig norsk og ikke noe spesielt kraftig og mørkt hårvekst heller. Skikkelig waste for min del 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...