AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Akkurat nå vet jeg ingenting om hvor mitt barn bor. På adressen jeg kjente til står en Anne ukjent person, ikke mitt barn eller eks. Finner absolutt ingenting på søk, verken adresse eller nummer. Det nummeret jeg har tilhører eks sin gamle arbeidsplass. Eks svarer ikke på tlf eller sms. Noen råd? Anonymkode: ef0bd...7bc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Har du avtalt/planlagt samvær? Når hadde du kontakt med barn eller annen forelder sist? Anonymkode: b60d5...6f0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du avtalt/planlagt samvær? Når hadde du kontakt med barn eller annen forelder sist? Anonymkode: b60d5...6f0 En uke siden sist, skal ha barnet første dagene til uken. Bytter via barnehagen. Anonymkode: ef0bd...7bc
JurgitaDrammen Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Du må ha mulighet for å kontakte/ lokalisere barnet ditt ved behovet. Ingen tvil på det. F.Eks. Hvis barnet blir sykt og kan ikke gå til barnehagen så dere må ha mulighet for å levere/hente henne hjemme fra hverandre
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 JurgitaDrammen skrev (7 minutter siden): Du må ha mulighet for å kontakte/ lokalisere barnet ditt ved behovet. Ingen tvil på det. F.Eks. Hvis barnet blir sykt og kan ikke gå til barnehagen så dere må ha mulighet for å levere/hente henne hjemme fra hverandre Ja, jeg vet ikke hvor barnet mitt bor eller oppholder seg når hen ikke er hos meg. Jeg vet ikke noe om hverdagen til barnet mitt og får ikke opp noe når jeg søker heller. Jeg skal Google lover og regler rundt dette for det er det jeg lurer mest på. Anonymkode: ef0bd...7bc
Bettyspaghetti Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 Er du farlig for X'n din? Høres ut som om hun/han og barnet har flyttet på ukjent adresse... 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Bettyspaghetti skrev (22 minutter siden): Er du farlig for X'n din? Høres ut som om hun/han og barnet har flyttet på ukjent adresse... Nei. Anonymkode: ef0bd...7bc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 Ta det gjennom FVK. Anonymkode: b1b7c...337 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 Når hadde du sist kontakt med din ex, og hvordan? Anonymkode: 6d98a...ecb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Hadde ikke likt å vite hvor barnet mitt bodde, så skjønner deg godt. Har dere kanskje kontaktinfo til andre foreldre via barnehagen? I vår app ligger telefonnummer og navn til alle som har samtykket. Dersom eksen din sitt nummer er der ville jeg ha sendt en hyggelig sms (dersom det passer seg) om at du gjerne skulle visst hvor de bodde. Evt ta det gjennom FVK. Anonymkode: 3c567...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hadde ikke likt å vite hvor barnet mitt bodde, så skjønner deg godt. Har dere kanskje kontaktinfo til andre foreldre via barnehagen? I vår app ligger telefonnummer og navn til alle som har samtykket. Dersom eksen din sitt nummer er der ville jeg ha sendt en hyggelig sms (dersom det passer seg) om at du gjerne skulle visst hvor de bodde. Evt ta det gjennom FVK. Anonymkode: 3c567...6bd Ligger ingenting der Anonymkode: ef0bd...7bc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hadde ikke likt å vite hvor barnet mitt bodde, så skjønner deg godt. Har dere kanskje kontaktinfo til andre foreldre via barnehagen? I vår app ligger telefonnummer og navn til alle som har samtykket. Dersom eksen din sitt nummer er der ville jeg ha sendt en hyggelig sms (dersom det passer seg) om at du gjerne skulle visst hvor de bodde. Evt ta det gjennom FVK. Anonymkode: 3c567...6bd For alt jeg vet så kan de bo i bil akkurat nå.. Anonymkode: ef0bd...7bc
GammelKaktus Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 Hm, høres rart ut. Har det vært noe vold og trusler siden eksen bare har "forsvunnet" eller er det veldig konfliktfylt mellom dere? 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 FrøkenMånestråle skrev (11 minutter siden): Hm, høres rart ut. Har det vært noe vold og trusler siden eksen bare har "forsvunnet" eller er det veldig konfliktfylt mellom dere? Kun i form av at han ikke tar tlf, ikke svarer på meldinger. Jeg ber han følge opp barnet på medisiner og helse uten å bli hørt. Ikke noe rettssak, advokat, barnevern eller slikt inne i bildet. Møtes ikke, levering gjennom bhg. Anonymkode: ef0bd...7bc
GammelKaktus Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kun i form av at han ikke tar tlf, ikke svarer på meldinger. Jeg ber han følge opp barnet på medisiner og helse uten å bli hørt. Ikke noe rettssak, advokat, barnevern eller slikt inne i bildet. Møtes ikke, levering gjennom bhg. Anonymkode: ef0bd...7bc Kanskje det er på tide å dra inn både advokat og barnevern. Å ikke følge opp barnets helse er omsorgssvikt. 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #17 Skrevet 7. oktober 2021 Kan det være at exen har flyttet inn sammen med en ny partner ? Anonymkode: 6e5c3...482
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg trodde basert på andre tråder på forumet at når man har delt foreldrerett må man melde at man flytter x uker før det skjer til den andre forelderen? Jeg ville ikke likt å ikke vite hvor barnet mitt skal på samvær, det hadde jeg nok tatt opp med FVK i det minste. Er det mulig å prate sammen uten høyt konfliktnivå kan du jo måte ham utenfor barnehagen den dagen han leverer (som du skal hente) om jeg forsto ordningen riktig. Anonymkode: a6256...15b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #19 Skrevet 7. oktober 2021 Om flyttingen ikke påvirker samværet, er det ikke relevant. Om du har foreldreansvar, finner du ut via folkeregistret hvor barnet bor. Anonymkode: 8a5e0...4a0 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #20 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan det være at exen har flyttet inn sammen med en ny partner ? Anonymkode: 6e5c3...482 Da burde han stå på hennes adresse og varslet meg 3 mnd før. Det står ikke noen flere enn henne der. Og ingen varsel. Anonymkode: ef0bd...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå