AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg klarer ikke det. Bor i en liten leilighet og det blir fort rotete. Må fikse oppvasken som står, rydde og stelle rundt meg fordi jeg synes det er vanskelig å konsentrere seg ellers, når man ser alt rot overalt. Jobber 100% på en stilling med hjemmekontor, men jobber også med egen kreativ bedrift ved siden av og har ca 0 fritid. Anonymkode: 48e71...762
Hippogriff Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Nei. Men opplever det ikke som et reelt problem, siden jeg holder det ryddig.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg klarer ikke det. Bor i en liten leilighet og det blir fort rotete. Må fikse oppvasken som står, rydde og stelle rundt meg fordi jeg synes det er vanskelig å konsentrere seg ellers, når man ser alt rot overalt. Jobber 100% på en stilling med hjemmekontor, men jobber også med egen kreativ bedrift ved siden av og har ca 0 fritid. Anonymkode: 48e71...762 Anbefaler deg å rydde på kvelden før du legger deg, så slipper du distraheres av rot under arbeidsdagen. Anonymkode: 6e530...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Ja, da har jeg en unnskyldning for ikke å rydde de timene ihvertfall 😂 Anonymkode: 533a4...ab4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Vet ikke. Har det aldri rotete. Anonymkode: 78eb1...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå