AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Har møtt en jeg liker veldig godt! Sjelden vare at jeg liker noen som liker meg! Han har uttrykt at han vil at vi skal være seriøse. Og jeg ønsker meg sterkt en kjæreste og på sikt en jeg kan bo med...Så viser det seg at han ikke kan/vil få flere barn pga han har sterilisert seg...og jeg har blitt helt nummen. Jeg vil ikke bli seriøs med han når jeg har stort barneønske og da må gi avkall på en stor drøm jeg har, en drøm om flere barn og større familie. Som samtidig jeg ikke vet om er realistisk pga min alder...har sjekket meg og jeg er fortsatt fruktbar. Har fantastisk sex med denne mannen men det føles bare vondt at tiden min på en måte løper fra meg fordi jeg bruker all ledig tid jeg har med han....hjelp hva gjør jeg 😩 Anonymkode: aec9b...17c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Hvis barn er viktig for deg så er det vel mest nærliggende at du avslutter med ham. Evt kan du jo snakke med ham om at du kanskje kan få kunstig befruktning (om det er slik at han kunne ønske barn likevel). Evt kan du jo gjøre det på egenhånd. Anonymkode: 6d7ea...de5 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Oi. Altså, han KAN reversere steriliseringen om han vil. Men det er jo ikke sikkert han vil ha barn eller at reverseringen lykkes. Høres ut som om du må lete videre 😕 Barn er ikke noe man inngår kompromiss på, enten ene eller andre veien. Anonymkode: 9f3c0...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Ellers så fatter jeg ikke hvorfor en sterilisert mann ikke forteller sånt tidlig i relasjonen. Det er jo et helt sentralt tema for fremtiden. Anonymkode: 9f3c0...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Ta opp med ham om han er villig til å reversere steriliseringen før du bestemmer deg for å involvere deg seriøst. Si klart fra om ditt barneønske. Ikke vits i å investere i et forhold der du kommer til å bli ulykkelig og kaste bort måneder eller år før du må finne en annen å få barn med. Kan jo være han er åpen for evt sæddonasjon hvis ikke reverseringen blir vellykket også. Anonymkode: dc9a3...849 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå