Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Ai, ai, ai, nå blir jeg frustrert og må bare få det ut Dette er ironi: Denne kan brukes ved vinking: "Hmm.. er dette ironi eller ikke?" *kikke på ironiflagg* <---- dette er jeg lei av, hrmf.. Sånn, ferdig.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 Ja det har blitt helt merkelig smileysbruk her. Jeg synes blunkesmilyen ( ) blir litt merkelig brukt av enkelte også. Virker som om den brukes som vanlig smil. Men bruken av ironismilyen er jo den mest tullete da.
Gjest Milah Skrevet 1. oktober 2005 #3 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Helt enig! Synes også klappe-smileyen brukes ganske merkelig i blandt også! Endret 1. oktober 2005 av Milah
Gjest Xavia Skrevet 1. oktober 2005 #4 Skrevet 1. oktober 2005 Hva har egentlig et hvitt flagg med ironi å gjøre?? :klø:
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2005 #5 Skrevet 1. oktober 2005 Man skal veive med det slik at det er tydelig at man bruker ironi, i og med at slikt er vanskelig å forstå over nettet, hvor man ikke hører tonefall og ser kroppsspråket. Hvitt flagg generelt har lite med ironi å gjøre, men brukt i forbindelse med dette fordi KG trengte en smily/et tegn som indikerte ironi. Det som irriterer meg er at folk bruker ironi-flagg når det ikke er snakk om ironi, som et vinke-flagg eller noe annet, og da mister flagget sin hensikt og gjør det vanskelig for andre medlemmer å skille mellom ironi og ikke ironi. Kan bli ganske frustrerende å lese innlegg og lure på det er ironi eller ikke.
Gjest Xavia Skrevet 1. oktober 2005 #6 Skrevet 1. oktober 2005 Hvitt flagg generelt har lite med ironi å gjøre ← Ja, det var det jeg også trodde, men så lurte jeg liksom på om jeg hadde gått glipp av noe vesentlig da...
Gjest Catwoman Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 Enig. Selv om hvitt flagg kanskje ikkke har noe med ironi å gjøre, så står det jo at flagget heter ironi, så da burde det være greit å forstå likevel. Helt enig! Synes også klappe-smileyen brukes ganske merkelig i blandt også! ← enig i dette og. Har sett noen sitlle et spørsmål, deretter klappe. :klø: den forstår ikke jeg helt.
Gjest Xavia Skrevet 2. oktober 2005 #9 Skrevet 2. oktober 2005 Har sett noen sitlle et spørsmål, deretter klappe. :klø: den forstår ikke jeg helt. ← Høres jo helt sprøtt ut! Det har jeg enda tilgode å se!
Malama Skrevet 2. oktober 2005 #10 Skrevet 2. oktober 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=144679&hl=
Gjest 1111 Skrevet 2. oktober 2005 #11 Skrevet 2. oktober 2005 Vet det har vært en tråd om det før, men måtte bare få ut litt frustrasjon.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #12 Skrevet 2. oktober 2005 Vet det har vært en tråd om det før, men måtte bare få ut litt frustrasjon. ← Og det har vært enda en tråd om det før Malama sin-så bare få ut frustrasjonen din du.
Malama Skrevet 2. oktober 2005 #13 Skrevet 2. oktober 2005 Jada, jeg mente jo ikke at man ikke skulle få ut frustrasjon, bare vise at mange var enige. (og noen ikke, merkelig nok...) Det ER irriterende, når folk bruker helt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå