Gå til innhold

valker over bukselinningen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke en spesielt kraftig jente, men bak på ryggen har jeg en stor valk som ligger over bukselinningen. Dette kan være litt plagsomt når jeg skal ha på meg litt mindre topper , for den glir alltid opp.Håper ikke jeg høres forfengelig ut nå men... :roll:

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fjerne det?

Jeg spiser MYE og MYE snop, men det er ikke noe sånt jeg vil forandre på.. :kul:

Bare kanskje en treningsting som jeg kan gjøre? :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Et poeng er å bruke klær som passer til kroppen, ikke å få kroppen til å passe til klærne!

Skrevet

det er jeg helt enig i. :) meen problemet mitt er vell heller litt mer at jeg vil føle meg litt mer vel, når jeg får det vekk :wink:

Gjest pulverheksa
Skrevet

Ser du ikke vil kutte ned på snopet. :kgsmil:

Hvis du bare spiser halvparten så mye snop vil det merkes.

Kan ikke anbefale noe trening, annet enn at det er lurt å trene generelt.

Det strammer opp både her og der.

De fleste føler seg bedre med moderat trening enn ingen trening.

Skrevet

Jeg har akkurat samme problem,bare at det strutter ut på sidene. "Love Handles". Hvordan kan man bli kvitt dem?

Skrevet

Litt mindre snop vil nok gjøre ganske mye. Men samtidig tror jeg at det er viktig at du starter å trener litt. Gjerne litt allsidig trening. Jeg trener 2 ganger i uken (aerobic 1 gang og stram opp en annen dag). Og nå etter bare 2 mnd, ser jeg at mine små valker er på retrett. Så det er absolutt å anbefalle. Nå kommer også vinteren, så da kan du jo skjule valken under litt større gensre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...