Gå til innhold

Navnet Milla?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint navn, men kjenner en hund som heter det, så forbinder det bare med henne

Anonymkode: 4406b...ac1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fint navn, men kjenner en hund som heter det, så forbinder det bare med henne

Anonymkode: 4406b...ac1

Jeg og🤣

Anonymkode: 9bd3f...a7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og🤣

Anonymkode: 9bd3f...a7a

Jøss, kjempe grinemorsomt altså...Jeg har hørt hunder som heter Sara og Mari. Forbinder ikke folk som heter det til en hund. Har igjen aldri hørt om hund som heter Milla. Det er definitivt ikke et hundenavn. 

Anonymkode: 9b188...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

07.27 skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde gått ut ifra at det var en forkortelse for Kamilla. Føles litt ufullstendig som eneste egennavn.

Enig. Helt greit navn men Camilla er mye finere da☺️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som veteran på KG (mye lengre fartstid enn denne brukerprofilen skulle antyde) forbinder jeg bare navnet med en legendarisk bruker fra gamle dager. En dame som skapte sin helt egen virkelighet fra den gangen internett var befolket av langt flere anonyme enn i dag.

Ut over det - ganske fint navn. :) Jeg kjenner ingen hunder som heter Milla, tydeligvis i motsetning til mange andre her inne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på topp i 2009, men avtar nå. Muligens et "nymotens døgnfluenavn" som om to-tre år vil være like lite brukt som før år 2000. Et pluss med sånne navn (for andre) er at man kan ca gjette alder bare ut fra navnet. Fra ssb.no:

image.png.45dca401ec525ac2ea3d68a0c2383b00.png

Anonymkode: 70fe8...2cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ullvott skrev (På 7.10.2021 den 18.53):

Som veteran på KG (mye lengre fartstid enn denne brukerprofilen skulle antyde) forbinder jeg bare navnet med en legendarisk bruker fra gamle dager. En dame som skapte sin helt egen virkelighet fra den gangen internett var befolket av langt flere anonyme enn i dag.

Samme her.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre navn enn hva som dukker opp i mange av trådene her, men synes ikke det er noe fint. Mille er langt bedre, og Camilla er klart best.

Jeg ville uansett tenkt det var en forkortelse/kallenavn for ei som heter Camilla.

Anonymkode: 23764...731

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...