AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Hva gir dere? Ikke interesert i høre vi gir ikke til venninner Anonymkode: bc2ec...0f3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har gitt forskjellige ting i gave til venninner. Alt fra bøker til sexleketøy. Prøver å gi noe litt mer personlig enn en flaske vin eller sjokolade/duftlys. Da kan man bare la det være etter min mening Anonymkode: 8cb0a...48d 1
Taluno Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Det kommer an på venninnen og hvor nært vi er. (og går ut i fra at det er julegave eller bursdagsgave det er snakk om) Sminke, strømper, skjerf, hansker, veske, toalettmappe, sjokolade, duftlys, hjemmelaget snacks, kjøkkenutstyr, blomster, blomsterpotter, pysj-bukse, hudpleie, gavekort på show, julepynt, "gavekort" på vinkveld, brettspill, bøker... Har noen venninner som er godt etablerte i enebolig med hytte, ektefelle og flere barn, andre er enslige og bor i eid eller leid leilighet med/uten barn/kjæledyr. Noen er veldig minimalistisk, andre elsker nips og pynt. Tilpasser gaven etter hva den aktuelle venninnen ønsker seg eller kan ha behov for, eller kan ha glede av. Til min nærmeste venninne kan jeg fint bruke 5-600kr, til andre kan det bli "bare" en liten pose hjemmelaget snacks.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har gitt forskjellige ting i gave til venninner. Alt fra bøker til sexleketøy. Prøver å gi noe litt mer personlig enn en flaske vin eller sjokolade/duftlys. Da kan man bare la det være etter min mening Anonymkode: 8cb0a...48d Hvorfor det? Om noen liker duftlys så er jo det fin gave, er jo ikke bedre med bøker liksom Anonymkode: bc2ec...0f3 2
Brunhilde Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg pleier å gi hjemmestrikkede sokker og en litt eksklusiv sjokolade som jeg vet hun liker godt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå