Gå til innhold

beste one night stand?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har det vært en tråd om den dårligste ons, kunne være morsomt å høre om folks beste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var på en privatfest med en person som jeg aldri hadde møtt før, hun var en venninde av en kompis. Jeg spurte henne bare rett ut om hun hadde lyst til å være med på en runde. det som var kult med det var sexen, den var rå, kinkig og hun fortalte at typen hennes aldri hadde vært i nærheten av å tilfredstille henne på samme måte. Hun var ca 20, jeg er 36. Jeg hadde ikke noe behov for å bli tilfredstilt selv, og tror jeg slikket henne +++ i mer enn 4timer. Blir kåt når jeg tenker på episoden.

Skrevet

Beste ons`en min var for 3 år siden. Møtte en fyr på byen som jeg hadde siklet etter lenge. Han spurte meg rett ut om vi skulle ha uforpliktet sex. Jeg tror egentlig ikke han trodde jeg ville si ja. HAn ble litt overrasket over svaret mitt:)

Vel, det er den beeeeeeeeeeeeeeste sexen jeg har opplevd ever!!!!!

Skrevet

Første gangen jeg var sammen men en annen kvinne...

Skrevet

sjekka opp en svensk jente en gang som var 5 år eldre enn meg, hun kunne sakene sine ja :sjarmor:

Skrevet
Nå har det vært en tråd om den dårligste ons, kunne være morsomt å høre om folks beste.

Glemmer aldri min beste ons, med to damer, i Hellas. Vi hadde fantastisk sex i flere timer (jada, det er sant), jeg så på de to når de koste med hverandre og jeg deltok sammen med dem i ymse stillinger og variasjoner. En ting sitter støpt etter denne natta, og det tar jeg fram rett som det er og blir like kåt hver gang: Jeg knuller den ene jenta bakfra mens den andre jenta står ved siden av meg og vekselvis stryker på meg og på jenta som står på alle fire. Hun får flere orgasmer etter hverandre og da jeg nærmer meg kommanderer jenta ved siden av meg at jeg skal trekke meg ut. Hun tar tak i pikken min, runker meg sakte og omtrent hveser inn i øret mitt at jeg skal sprute på rumpa til den andre, som fremdeles står på alle fire, krum i ryggen og med rumpa struttende opp som ei brunstig hunnkatt. Hun slipper plutselig pikken min og ber meg om å ta på meg selv. Mens jeg runker glir en hånd over rumpa mi, finner veien mellom lårene og griper tak i ballene mine og hun ber meg komme. Den andre hånda hennes gnir klitten til jenta på alle fire og da tømmer jeg meg med et brøl over den deilige rumpa foran meg som blir rimelig klissete!!! Mitt livs ons - ingen over, ingen ved siden!

Og - jentene var norske, brisne, kåte og visste virkelig det meste om å tilfredsstille både meg og hverandre. :)

Skrevet

Hun kom ut fra fest hos naboen, da jeg var på vei til byen, jeg inviterte henne inn og vi pulte som dyr noen timer, det beste var at det var tidligt på kvelden så jeg slapp å vente på taxi når jeg var feredig med henne..

Skrevet

ONS har jeg vært med på flere ganger. Nå er det imidlertid lenge siden sist – kanskje et tegn på at jeg er i ferd med å slå meg til ro. Husker spesielt en episode fra min ”ville” fortid.

Under en konsert på Rockefeller (husker ikke hvem som spilte) kom jeg i kontakt med to hyggelige danske gutter som var på helgetur i byen. Etter konserten fortsatte vi på et diskotek, og de flotte drengene ga etter hvert klart uttrykk for at de ville ha sex med meg, og foreslo vi kunne dra til på deres hotellrom. Det var sent på natta, og både de og jeg var ganske fulle. Riktignok mister man hemningene i fylla, men i mitt tilfelle hadde jeg også mistet tenningen på dem. Jeg valgte minste motstands vei, og sa at vi heller kunne møtes dagen etter da vi sikkert ville ha mer utbytte av det alle sammen. Selvsagt var jeg overbevist om at det ikke ville bli noe av, og foreslo for sikkerhets skyld at vi skulle møtes på en av kafeene i Oslo City.

Egentlig hadde jeg ikke tenkt å møte opp en gang. Men litt fylleangst og dårlig samvittighet gjorde til slutt at jeg tok trikken til byen lørdag formiddag. Etter en liten stund med te og lesing i kafeen troppet de to opp. Jeg fikk hakeslipp. Deres noe utflytende framtoning fra sist natta var fullstendig borte. Begge var i kjole og hvitt, med flosshatt og hadde med en stor bukett roser til meg. Det var ikke bare jeg som sperret øynene opp. Galant tok de meg med til en ventende taxi (dessverre ikke limousin) som kjørte oss til leilighetshotellet der de bodde. Der ventet champagne, frukt, et herlig stort boblebad og en flott badekåpe.

Uten å gå i detalj, så kan jeg fortelle at vi gjorde ALT den helgen. De kunne virkelig sine saker, og visste absolutt hva jeg trengte. Har verken før eller senere hatt det så bra. Søndag kveld reiste de videre, og jeg svevde hjem på den berømmelige skyen – litt sår og litt støl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...