Million Skrevet 7. oktober 2021 #1 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg tok andre dose av Moderna vaksinen helt i slutten av mai. Hadde tre normale måneder etter det, med tanke på antall migreneanfall. Hadde to anfall pr mnd i både juni, juli og august. Det er normalt for meg. Men så kom september.... det har slått alle rekorder, med anfall omtrent annenhver dag, eller tre-fire dager i strekk, for så et opphold et par dager og så nye anfall osv. Det har vært helt forferdelig. Jeg bruker medisin, men den tar bare toppen av anfallet, kanskje 50% av smerten. Men man ligger der fremdeles og er kvalm, svimmel og generelt forferdelig UVEL likevel, for det er deler av et migreneanfall som medisinen ikke tar. Så langt ser oktober ut til å følge samme fotspor som september. Faren min luftet tanken om at det kunne være vaksinen. Jeg har ikke tenkt over det før. Men kan det være andre som har merket økt frekvens av migrene etter koronavaksinering? Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linebekk Skrevet 7. oktober 2021 #2 Del Skrevet 7. oktober 2021 Ikke umulig det, vaksinene har jo skapt mange bivirkninger. Her kan du laste ned oversikt og rapport: https://legemiddelverket.no/godkjenning/koronavaksiner/meldte-mistenkte-bivirkninger-av-koronavaksiner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 7. oktober 2021 #3 Del Skrevet 7. oktober 2021 Nei, har ikke merket noe til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 7. oktober 2021 #4 Del Skrevet 7. oktober 2021 Er mye plaget med migrene, men det har ikke vært mer eller mindre etter vaksinene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 7. oktober 2021 Mhmjadda skrev (1 time siden): Nei, har ikke merket noe til det. Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Er mye plaget med migrene, men det har ikke vært mer eller mindre etter vaksinene. Takker for svar til dere begge. Jeg tror heller ikke (egentlig) at det har noe med vaksinen å gjøre, men ble litt nysgjerrig etter at faren min ymtet frempå om det kunne være vaksinesammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 7. oktober 2021 #6 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har noen helvetes migreneanfall om dagen, men jeg tror egentlig ikke at vaksinen er årsaken til det. Heller en tilfeldig opphopning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babbla Skrevet 7. oktober 2021 #7 Del Skrevet 7. oktober 2021 Har også fått Moderna, men ikke merket noen forskjell på migrenen. Er mer trøtt og sliten.. men det tror jeg er årstiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freesummer Skrevet 7. oktober 2021 #8 Del Skrevet 7. oktober 2021 Vet om flere som har hatt hodepine i en måned i strekk etter vaksinen, og sliter med det oftere med jevne mellomrom. Og litt annerledes hodepine enn de er vant til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 7. oktober 2021 #9 Del Skrevet 7. oktober 2021 "Headaches are a common side effect of the COVID-19 vaccine. Some people with migraine may experience a temporary worsening of the condition after receiving the vaccine. A person can ensure they are well hydrated before vaccination to improve wellbeing." https://www.medicalnewstoday.com/articles/migraine-after-covid-vaccine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 7. oktober 2021 #10 Del Skrevet 7. oktober 2021 freesummer skrev (2 timer siden): Vet om flere som har hatt hodepine i en måned i strekk etter vaksinen, og sliter med det oftere med jevne mellomrom. Og litt annerledes hodepine enn de er vant til. Samme her. Også fler som sier stadig at de er så slitene. Kobler det ikke til vaksinen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 8. oktober 2021 #11 Del Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har ikke migrene ofte, det kan gå år mellom anfallene. Men for noen år siden hadde jeg en sånn periode som deg. Anfall etter anfall flere ganger om dagen, våknet med migrene, sovnet med migrene. Så stoppet det helt utav det blå og var borte i et år, og fortsatte så som før med ca en runde i halvåret. Har ikke hatt et eneste anfall etter vaksinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa blomst Skrevet 8. oktober 2021 #12 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Sirisiri10 skrev (16 timer siden): "Headaches are a common side effect of the COVID-19 vaccine. Some people with migraine may experience a temporary worsening of the condition after receiving the vaccine. A person can ensure they are well hydrated before vaccination to improve wellbeing." https://www.medicalnewstoday.com/articles/migraine-after-covid-vaccine Typisk det. "Har du drukket nok vann da?" Revolusjonerende! "Bare du drikker nok vann så blir du nok kvitt migrenen din". Sa de som aldri har hatt migrene i hele sitt liv, bare vondt i hodet. (Ikke kritikk av deg jeg siterte, men sitatet ditt) Endret 8. oktober 2021 av Rosa blomst 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 8. oktober 2021 #13 Del Skrevet 8. oktober 2021 Rosa blomst skrev (14 minutter siden): Typisk det. "Har du drukket nok vann da?" Revolusjonerende! "Bare du drikker nok vann så blir du nok kvitt migrenen din". Sa de som aldri har hatt migrene i hele sitt liv, bare vondt i hodet. (Ikke kritikk av deg jeg siterte, mer sitatet ditt) Nei, drikke nok vann har heller aldri hjulpet meg med migrene heller 😂 Heldigvis ser det ut til at det er forbigående for de som tar vaksinen, så får håpe det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg