AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg lurer på om jeg begynner å bli «gal»? Jeg er en skilt kvinne i 40 årene med to barn. 3 år siden jeg ble alene etter et langt ekteskap. Jeg savner en å være glad i samtidig som jeg ikke helt orker tanken på menn eller forhold og heller ikke sex. Jeg prøver å være sosial med venner, trener, jobber fullt osv men den tomme og vonde følelsen slipper ikke taket. Vurderer å gå på Tinder men er usikker på hva jeg ønsker og om det bare vil gjøre det verre. Noen tips til hvordan jeg kan snu dette og ikke føle meg så….. mislykket? Anonymkode: 0a9b9...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Er det et annet menneske du lengter etter, eller er det noe annet? Noen føler ensomhet uavhengig om de har mennesker rundt seg eller ei, derfor er ikke svaret nødvendigvis å skaffe seg en partner. Anonymkode: 6de86...1db 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg føler mye av det samme som du, bortsett fra at jeg savner nærhet og sex også. Ble skilt i sommer og blir snart 37. De to siste årene i ekteskapet hadde vi ikke sex eller nærhet, og jeg er bare ikke typen til å møte en mann jeg ikke kjenner for uforpliktende sex. Håper du får noen gode råd her, det trenger jeg også. Vi er flere damer i samme båt. Anonymkode: 421c4...0c7 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det et annet menneske du lengter etter, eller er det noe annet? Noen føler ensomhet uavhengig om de har mennesker rundt seg eller ei, derfor er ikke svaret nødvendigvis å skaffe seg en partner. Anonymkode: 6de86...1db Det er det store spørsmålet. Hva er det som utløser disse følelsene? Anonymkode: 0a9b9...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er det store spørsmålet. Hva er det som utløser disse følelsene? Anonymkode: 0a9b9...2ea Jeg er i samme båt, men savner også sex og nærhet. Vært singel i 4 år og har nesten gitt opp å finne noen. Men jeg tror det som utløser følelsene er mangel på nok gode og nære relasjoner. Og en kjæresterelasjon skal jo være nettopp nær og god da. Så jeg føler det som at det er en kjæreste jeg mangler. Har noen venninner og kolleger, men det er ikke nok for at jeg ikke skal føle meg ensom. Har følelsen av at det bare er et nært forhold som kan gjøre at jeg føler jeg ikke er ensom lenger. Anonymkode: d686d...df3
Sol/sjøen Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på om jeg begynner å bli «gal»? Jeg er en skilt kvinne i 40 årene med to barn. 3 år siden jeg ble alene etter et langt ekteskap. Jeg savner en å være glad i samtidig som jeg ikke helt orker tanken på menn eller forhold og heller ikke sex. Jeg prøver å være sosial med venner, trener, jobber fullt osv men den tomme og vonde følelsen slipper ikke taket. Vurderer å gå på Tinder men er usikker på hva jeg ønsker og om det bare vil gjøre det verre. Noen tips til hvordan jeg kan snu dette og ikke føle meg så….. mislykket? Anonymkode: 0a9b9...2ea Vi går gjennom det samme her, det er fint med venner men det er liksom ikke det samme hvis man ikke har noen å komme hjem til eller dele hverdagen med.. og det er ikke så mange der ute som liker oss med barn heller, du skal finne en bra mann og lykke til!🙏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå