AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Under en intim kveld med mye vin innabords, innrømmet min kone at hun gir seg selv orgasmer i dusjen. Og hun viste meg hvordan. Skrudde av dusjhodet og brukte strålen på klitoris. Orgasmer på løpende bånd.. Veldig sexy å se. Men er dette noe flere gjør? Anonymkode: 5a2d8...25f 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Nei, hun er nok den eneste i hele verden. Ferdig å runke nå? Anonymkode: 09a6d...8fa 12
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Tror det er ganske vanlig. Anonymkode: 34263...6d1 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Ja, helt vanlig. Anonymkode: 15bc1...248 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 Obligatorisk det. Anonymkode: 7be67...33e 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Helt vanlig det, er det ikke det massasjefunksjonen på dusjhodet er til🤷♀️😬😅🙈
Gjest Trøst Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 Gjorde det veldig ofte i tenårene! Men nå som jeg er eldre kan jeg heller bruke leketøy. Ikke særlig bra for skjeden å bruke dusjhodet, fort gjort å dra på seg sopp når man spyler for mye vann oppi der.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 Vil nok si det er mer unormalt å ikke gjøre det, enn å gjøre det. De som ikke gjør det har vell fastmontert dusjhode og fysisk kan ikke bruke den. Kondolerer til de kvinnfolkene. Ja det ser estetisk pent ut med et stort fastmontert dusjhode, men du går glipp av noe stort. Eller enda verre, ingen har fortalt dem om dusjhodet enda. De må ha bodd under stein. Onanering kan deles inn i fire kategorier hvor orgasme og opplevelsen er 4 helt forskjellige ting. De kan ikke gå under samme generelle ord som "onani" en gang, for det er ikke det samme: Solo/alene med fingre Solo/alene med objekter (sexleketøy, pute eller andre ting. Har hørt om folk som henger på kanten av døren) Med en partner som gjør alt jobben. Dusjhode. Anonymkode: 16d48...9b4 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Trøst skrev (1 minutt siden): Gjorde det veldig ofte i tenårene! Men nå som jeg er eldre kan jeg heller bruke leketøy. Ikke særlig bra for skjeden å bruke dusjhodet, fort gjort å dra på seg sopp når man spyler for mye vann oppi der. Da gjør du det feil. Du skal ikke oppi i det hele tatt. Gjort riktig så får du ikke så mye som en dråpe vann inni. Anonymkode: 16d48...9b4 21
Hannah80 Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Trøst skrev (1 minutt siden): Gjorde det veldig ofte i tenårene! Men nå som jeg er eldre kan jeg heller bruke leketøy. Ikke særlig bra for skjeden å bruke dusjhodet, fort gjort å dra på seg sopp når man spyler for mye vann oppi der. Tror de fleste bruker dusjstrålen på klitoris. Aldri hørt om noen som spyler seg opp i skjeden. 25
Gjest Trøst Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da gjør du det feil. Du skal ikke oppi i det hele tatt. Gjort riktig så får du ikke så mye som en dråpe vann inni. Anonymkode: 16d48...9b4 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Tror de fleste bruker dusjstrålen på klitoris. Aldri hørt om noen som spyler seg opp i skjeden. Legger du dusjhodet inntil underlivet så vil vann også finne veien inn i skjeden. Det kommer selvsagt an på vinkel, og man gjør det "riktig" så får man ikke mye vann i skjeden, men at vannet finner veien dit er jo ganske fort gjort. Men jeg ser at dere tolket mitt innlegg som at jeg stakk dusjhodet opp i vaginaen? Det stemmer da altså ikke....
Hannah80 Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 Trøst skrev (Akkurat nå): Legger du dusjhodet inntil underlivet så vil vann også finne veien inn i skjeden. Det kommer selvsagt an på vinkel, og man gjør det "riktig" så får man ikke mye vann i skjeden, men at vannet finner veien dit er jo ganske fort gjort. Men jeg ser at dere tolket mitt innlegg som at jeg stakk dusjhodet opp i vaginaen? Det stemmer da altså ikke.... Haha, puuuh. Godt å høre🤭 6
Gjest Trøst Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Haha, puuuh. Godt å høre🤭 🤣
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 Ja, vil tro det er ganske vanlig? Jeg gjør det i ny og ne. Gjort det siden jeg var ganske lita. Anonymkode: 585b4...977 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #16 Skrevet 7. oktober 2021 Er vel ikke uvanlig. Har prøvd, men ga meg ingen ting Anonymkode: d225b...bac 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #17 Skrevet 7. oktober 2021 Hannah80 skrev (38 minutter siden): Tror de fleste bruker dusjstrålen på klitoris. Aldri hørt om noen som spyler seg opp i skjeden. Jeg gjør det for å vaske, men sliter med å skjønne hvordan det føles godt? Jeg merker enten ikke noe spesielt, eller, at strålen er for hard. Har prøvd med like oppigjennom for å se om jeg gikk glipp av noe 😅 Anonymkode: 7c5c5...a7b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 Både jeg og dama gjør det flittig. Påde på klitten hennes og på penisen min. Gode orgasmer. Prøv! Anonymkode: d5854...891
Gjest ABM Skrevet 7. oktober 2021 #19 Skrevet 7. oktober 2021 Aha...så det er derfor det forbannade dusjhodet alltid er skrudd på feil..😳..kom ikke å si at en ikke blir klokere av KG..🙈
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #20 Skrevet 7. oktober 2021 ABM skrev (14 minutter siden): Aha...så det er derfor det forbannade dusjhodet alltid er skrudd på feil..😳..kom ikke å si at en ikke blir klokere av KG..🙈 😂 Anonymkode: 16d48...9b4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå