AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Del Skrevet 7. oktober 2021 Er 5 dpo nå, og venter veldig på å kjenne noen symptomer. Har ofte pleid å få ømme bryster både rundt EL og i DPO-land, men nå kjenner jeg ingenting. Sånn var det de to forrige syklusene også. Har gått to enkle kurer med Letrozol, og UL viste modne follikler, samt at både eggløsningstester og temping tyder på at jeg har hatt EL. Men jeg skjønner ikke hvorfor symptomene uteblir? Anonymkode: b2d21...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Del Skrevet 7. oktober 2021 Skal du ta blodprøve om noen dager? Det er vel den sikreste måten å vite om du hadde eggløsning. Anonymkode: 3fa56...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal du ta blodprøve om noen dager? Det er vel den sikreste måten å vite om du hadde eggløsning. Anonymkode: 3fa56...933 Jeg gjorde det i juli, og da var verdiene så vidt over grensen for om jeg hadde hatt EL. Men pga at El-tester blir positive samt at tempen stiger, så tror gynekologen at jeg har EL. Det kan hende jeg produserer for lite progesteron i lutealfasen, men hun vil ikke skrive ut noe medisiner for dette før jeg har blitt gravid. Anonymkode: b2d21...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg hadde det også sånn forrige syklus, sammenfallende med vaksinedose 2, mistenker at det kan ha en sammenheng? Hvorfor i alle dager vil hun ikke skrive ut før du er gravid? Er det ikke sånn at man trenger progesteron for å bli gravid? Huff og huff, håper virkelig de ømme brystene kommer tilbake her når dpo land begynner på andre siden av helgen 😱 Anonymkode: 33d3a...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde det også sånn forrige syklus, sammenfallende med vaksinedose 2, mistenker at det kan ha en sammenheng? Hvorfor i alle dager vil hun ikke skrive ut før du er gravid? Er det ikke sånn at man trenger progesteron for å bli gravid? Huff og huff, håper virkelig de ømme brystene kommer tilbake her når dpo land begynner på andre siden av helgen 😱 Anonymkode: 33d3a...35b Hmm..nå fikk du meg til å tenke. Kan vaksinen ha noe med det å gjøre?!? Jeg aner ikke hvorfor hun ikke vil skrive det ut, hun bare sa at hvis jeg ble gravid nå kunne det hende hun ville sette meg på progesteron. Så jeg spurte forsiktig om det kunne vært en idé å gjøre det i lutealfasen også, men det bare avviste hun tvert. Det er ingen som gjør det, svarte hun da. Så jeg spurte ikke noe mer.. Krysser fingrene for deg!😘 Anonymkode: b2d21...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Del Skrevet 7. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hmm..nå fikk du meg til å tenke. Kan vaksinen ha noe med det å gjøre?!? Jeg aner ikke hvorfor hun ikke vil skrive det ut, hun bare sa at hvis jeg ble gravid nå kunne det hende hun ville sette meg på progesteron. Så jeg spurte forsiktig om det kunne vært en idé å gjøre det i lutealfasen også, men det bare avviste hun tvert. Det er ingen som gjør det, svarte hun da. Så jeg spurte ikke noe mer.. Krysser fingrene for deg!😘 Anonymkode: b2d21...8d2 Eneste jeg kan se som er annerledes her i forhold til tidligere sykluser hvor brystene alltid har vært ømme hvertfall! Prøv å lese litt rundt pyridoxin, b12 vitamin du får kjøpt på helsekost, mener å ha hørt at det kan hjelpe på progesteronproduksjon 😊 Takk i like måte! ❤️ Anonymkode: 33d3a...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 7. oktober 2021 #7 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Eneste jeg kan se som er annerledes her i forhold til tidligere sykluser hvor brystene alltid har vært ømme hvertfall! Prøv å lese litt rundt pyridoxin, b12 vitamin du får kjøpt på helsekost, mener å ha hørt at det kan hjelpe på progesteronproduksjon 😊 Takk i like måte! ❤️ Anonymkode: 33d3a...35b Ikke b12, men b6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Del Skrevet 7. oktober 2021 3 minutter siden, Laura80 said: Ikke b12, men b6. Takk, det var det ja! Fort å gå i surr 🙈 Anonymkode: 33d3a...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå