Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut i fra denne rekker jeg knapt og bli ferdig med mensen før EL. Jeg har sykluser på ca 23 dager, og mens i ca 7-10 dager. Første dag i siste mens var 29. september, hvilket vil si at jeg har EL rundt den 9. oktober. Da er det ikke sikkert jeg er ferdig med mensen enda! Ikke rart jeg ikke er blitt gravid enda... :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert du har en luatelafase på 14 dager som denne antar da. GJENNOMSNITTELIG er den 14 dager, men alt fra 10 til 18 er normalt

Skrevet

Jeg trodde jeg visste ig kjente når jeg hadde EL, men det stemmer ikke med hva diverse "formeler" sier. Testet rundt dagen jeg trodde jeg skulle ha EL denne perioden, men fikk kun negativ. Var da skikkelig syk (influensa og feber) og tror kanksje det kan a vært med på å forskyve ting.

Slike beregninger blir jo laget på bakgrunn av når folk i gjennomsnitt har EL. For mange som stemmer det og for en del stemmer det ikke. Jeg har kjøpt inn en haug EL-tester og tenkt å ta det fra mensen akkurat er over og til jeg får positiv test i neste periode. Så finner jeg ut når jeg har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...