Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er uføretrygdet. Mottar spons som jeg reklamerer for på min blogg. Treningsting.

Må jeg føre opp dette i forventet inntekt i nav ? Fører opp i selvangivelse men aldri blitt trekt skatt for det  

Anonymkode: 5b117...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol.

Ja du skal skatte av verdiene du mottar og dette må du selvfølgelig føre inn på selvangivelsen selv. Ingen trekker deg atomatisk og hvis noen sjekker opp i dette eller melder deg inn så kan du anmeldes for skatteunndragelse.

Anonymkode: 27adc...90b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lol.

Ja du skal skatte av verdiene du mottar og dette må du selvfølgelig føre inn på selvangivelsen selv. Ingen trekker deg atomatisk og hvis noen sjekker opp i dette eller melder deg inn så kan du anmeldes for skatteunndragelse.

Leste du innlegget mitt?

Jeg fører det opp i selvangivelse.

Spørsmålet er om det skal oppgis som forventet inntekt i NAV. på inntektskalender..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lol.

Wow, du valgte faktisk å svare hånlig uten å ha forstått hva du leste i en eneste av setningene. Imponert!!!!

Tror spørsmålet kan være greit å rette til en regnskapsfører og høre hvordan lovverket er på produktsponsing vs inntekt. Om det er inntekt eller om det er mer en fordel. 

Anonymkode: 43d6b...11b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Wow, du valgte faktisk å svare hånlig uten å ha forstått hva du leste i en eneste av setningene. Imponert!!!!

Tror spørsmålet kan være greit å rette til en regnskapsfører og høre hvordan lovverket er på produktsponsing vs inntekt. Om det er inntekt eller om det er mer en fordel. 

Anonymkode: 43d6b...11b

Takk. Vanskelig å få svar på dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lol.

Snakk om å ikke forstå😂

Anonymkode: 817c7...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...