AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Dere med barn rundt 1,5 års alderen, hva liker de å leke med? Alt fra leketøy til modeleire, tegning eller annet? Jeg synes vi har så mye leker, men at lite er av interesse for henne. Hun leker noe med minikjøkkenet bare. Jeg lurer på om vi kanskje har litt for mye "babyleker". Hva er favorittene hos dere? Anonymkode: 26204...145
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Duplo, puslespill, bygge tårn, kjøkkenutstyr, støvsuger😅, bøker er favoritt her om dagene. Anonymkode: 828a7...15a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Lekekjøkken, lese bøker, hun har et lite lekepiano (sånn superenkel fra lekebutikken) som hun elsker å styre med, duplo enkle barnepuzzlespill og smådyr. Ellers har hun begynt å interessere seg for bordaktiviteter som tegning, maling, playdoh og perling med store perler. Men da må noen sitte sammen med henne, og interessen varer ikke så lenge av gangen. Anonymkode: f6a19...742
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere med barn rundt 1,5 års alderen, hva liker de å leke med? Alt fra leketøy til modeleire, tegning eller annet? Jeg synes vi har så mye leker, men at lite er av interesse for henne. Hun leker noe med minikjøkkenet bare. Jeg lurer på om vi kanskje har litt for mye "babyleker". Hva er favorittene hos dere? Anonymkode: 26204...145 Leker med det som er framme dersom det ikke ligger for mye framme. Anonymkode: e0e5d...7d9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Leker stort sett med alt som ikke skal lekes med 🤪 Går stort sett i ballbingen og forskjellige biler på bilbane / parkeringshus. Ellers bla litt i bøker, høre på musikk eller "lage" mat, mens jeg lager mat. Anonymkode: c9668...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå