Gå til innhold

Noen som bruker high waist strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle hvorfor, og hvordan føles det? Behagelige å bruke? Sitter de oppe? Vil ikke kjøpe før jeg hører noen erfaringer.

Anonymkode: 4a93c...037

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker jeg strømpebukse må det være high waist. Har hatt fra flere forskjellige merker, alle sitter som de skal. Mye mer behagelig enn en som strammer rett over magen.. 

Anonymkode: efb1d...bb3

• Liker 2
Skrevet

Ja, bruker alltid det. Synes de er mer behagelig og de sitter alltid ordentlig på. 

Skrevet

TS her. Supert, da prøver jeg de neste gang🙂 Er det lønnsomt å kjøpe en str. større? I tilfelle Large? Bruker vanligvis ca. str. 44. Er 1.77 høy og har noen bilringer rundt maven☹️

Skrevet

Varme strømpebukser i ull/bomull/fleede er gode hvis de går oppunder armene. Da varmer de nesten som en ekstra trøye. Blir det for varmt, kan du ta de ned. Kjøper alltid størst mulig strømpebukse. Er 180cm.

Anonymkode: be853...a8c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Varme strømpebukser i ull/bomull/fleede er gode hvis de går oppunder armene. Da varmer de nesten som en ekstra trøye. Blir det for varmt, kan du ta de ned. Kjøper alltid størst mulig strømpebukse. Er 180cm.

Anonymkode: be853...a8c

Jøss, det er jo supert! De rekker over brystene også da? Må kanskje ha XL da, men det gjør jo ikke noe. De som er litt tynnere, dvs. 40 - 60 den, går de så høyt opp også? Har aldri tenkt på å prøve disse før, men dette høres jo flott ut! Har vert irriterende med de som rekker til midt på magen og lager en "ekstra" valke ☹️

Skrevet

Jeg er litt enten eller. Om jeg må bruke tynne strømpebukser, kjøper jeg high waist og trekker de over magen. Men helst bruker jeg stay-ups. 

Anonymkode: 570fb...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...