Gå til innhold

Menn: har du sex med dama når hun har mensen? Hvorfor/hvorfor ikke? Unngår du henne når hun har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært med en del menn og ingen har hatt lyst til å "kjøre brannbil". En mann gjorde det bare for å prøve, men han holdt på å svime av når han så blodet på pikken sin. Jeg er i midten av 30-årene og har aldri gått på prevensjon, jeg kan ikke få barn så det har ikke vært behov. Men jeg har mensen og eggløsning som alle andre. 

For ikke så lenge siden møtte jeg en ny mann. Sexen er helt utrolig. Første gangen jeg hadde mensen var han bortreist, men andre gangen var han hjemme. Jeg sa at jeg har dårlig erfaring med å ligge med menn når jeg har mensen, så vil helst avstå fra det, men jeg kunne suge han om han ville, jeg liker jo å gjøre det uansett.. Men han insisterte på at vi skulle ha sex. Sa at det var ikke tale om at han skulle suge meg bare fordi jeg blødde og at han selvsagt ville ha sex med meg uansett. Spurte om han hadde hatt sex med ei dame når hun har hatt mensen. Nei, det hadde han ikke, for ingen av damene han har vært med, har hatt lyst. 

Ble skeptisk.. Forklarte jo at det er jo masse blod og gørr, det stinker. Ikke noe delikat. "Jeg gir faen" sa han og vi begynte å rote, endte opp med hemningsløst sinnssykt deilig sex. Han brydde seg ikke et sekund om blodet (det var en del for det var andre dag i syklusen). Jeg observerte flere ganger at han så ned også. Etterpå gikk vi i dusjen siden det var en del gris, senga måtte skiftes på også. Ok, tenkte jeg, dette var jo fint og det er tydeligvis ikke ekkelt for han. Han ene jeg var med som mistet tenninga når han fikk blod på pikken, måtte jeg vaske pikken til.. Han her vaska seg selv.

Vi hadde sex igjen på kvelden, og da ville han plutselig slikke meg. Jeg sa at det var fullstendig uaktuelt, det smaker jo.. Ja. Men nei, han insisterte. Så da slikket han meg også selv om.. Ja. Huff dette hørtes forferdelig grisete ut. Etter på hadde vi sex igjen men han kom kjempe fort. Han sa også at han elsket tilliten min til han som lot han gjøre det? 

Noen andre som har vært borti lignende? I begynnelsen syns jeg nesten det var ekkelt og grisete, men nå føler jeg meg litt heldig. han syns ikke jeg er ekkel når jeg har mensen og er ikke sånn at jeg nærmest må gjemme meg bort. Han er fascinert av kroppen min og det er ingenting som ikke er flaut i nærheten av han. Vi snakker åpent om alt.. han stiller ofte så mange spørsmål, spørsmål jeg aldri har hørt fra menn før. Bryr seg genuint om meg. Ene dagen hadde jeg vanvittige smerter (det kommer og går, noen sykluser er ikke så smertefulle mens andre er nådeløse) og da lå han ved siden av meg i sengen og bare strøk meg på magen mens jeg hadde varmeflaske over livmoren. så dro han på butikken og kjøpte meg sjokolade, og lagde favorittmiddagen min (han hater å lage mat, men gjorde det og maten ble kjempe god). Aldri opplevd sånn behandling når jeg er langt nede. Ikke var han redd for å kjøpe tamponger til meg heller (de andre mennene har nekta). Jeg blir også veldig grinete og frustrert de første dagene, men han takla det så fint.. aldri vært borti makan, har jeg skutt gullfuglen? 

Anonymkode: 2212a...177

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten så jeg lurer på om vi dater samme mann.... 

Anonymkode: 29e83...8bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nesten så jeg lurer på om vi dater samme mann.... 

Anonymkode: 29e83...8bb

Haha!! 178 høy, en sånn latter man flirer seg ihjel av og sykt intense øyne? ;) 

• Liker 3
Skrevet

Blitt for gammel til sånt gris. 

Hovedårsaken er lukten og friksjonen, når penis i tillegg ser ut som om den har blitt kjørt gjennom en kjøttkvern så står jeg over. 

I yngre dager brydde jeg meg ikke stort. 

Anonymkode: aac1f...e05

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blitt for gammel til sånt gris. 

Hovedårsaken er lukten og friksjonen, når penis i tillegg ser ut som om den har blitt kjørt gjennom en kjøttkvern så står jeg over. 

I yngre dager brydde jeg meg ikke stort. 

Anonymkode: aac1f...e05

Hvor gammel er du da? Han er 43. 

• Liker 2
Skrevet

Ser egentlig ikke problemet med det. Jeg slikker ikke da, men vil gjerne ta igjen det senere hvis det er mulig. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke sex under mensen er så veldig sexy i seg selv, men jeg synes det er attraktivt med en mann som er så trygg på akkurat dét at han peiser på uansett og ikke bryr seg om litt blod. Det utstråler en trygghet som jeg har sansen for. Jeg har full forståelse for at ikke alle menn synes det er like ålreit, men jeg personlig tenker "wow, kult" om en mann som først og fremst bryr seg om å ha sex med deg, ikke at det er litt blod der. 

Anonymkode: 573a3...cb2

• Liker 9
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Ser egentlig ikke problemet med det. Jeg slikker ikke da, men vil gjerne ta igjen det senere hvis det er mulig. 

Det er jo fint, men noen menn sier gjerne at de ikke ser problemet med det, men så er det tydelig at dem ikke liker det.. Det var ikke gøy for meg den gangen han ene brakk seg mens vi hadde sex og sa at det var så ufyselig og jævlig. Ville ikke engang vaske pikken sin selv etterpå. Jeg tvang han absolutt ikke til å ha sex med meg når jeg hadde mensen, men han var kåt og ville, så da tenkte jeg ok.. Følte meg helt grusom. 

Skjønner at blod og slikt ikke er stas men må man reagere og holde på slik? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke sex under mensen er så veldig sexy i seg selv, men jeg synes det er attraktivt med en mann som er så trygg på akkurat dét at han peiser på uansett og ikke bryr seg om litt blod. Det utstråler en trygghet som jeg har sansen for. Jeg har full forståelse for at ikke alle menn synes det er like ålreit, men jeg personlig tenker "wow, kult" om en mann som først og fremst bryr seg om å ha sex med deg, ikke at det er litt blod der. 

Anonymkode: 573a3...cb2

Det er nettopp det jeg også tenker!! Jeg blir veldig tent av det faktum at han ikke bryr seg og at han ikke har noe imot det. Spesielt når han slikket meg også. Han fikk jo blod i ansiktet, og i begynnelsen tenkte jeg åherregud, vet han hva han gjør nå😅 men så la jeg merke til hvor mye han nøt det selv. Han sa at det dessuten ikke smakte så mye blod og at det så nok verre ut for meg enn det faktisk var for han. Klart det smakte annerledes sa han men det var jo meg så det gjorde ikke noe, jeg var jo våt og digg uansett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo fint, men noen menn sier gjerne at de ikke ser problemet med det, men så er det tydelig at dem ikke liker det.. Det var ikke gøy for meg den gangen han ene brakk seg mens vi hadde sex og sa at det var så ufyselig og jævlig. Ville ikke engang vaske pikken sin selv etterpå. Jeg tvang han absolutt ikke til å ha sex med meg når jeg hadde mensen, men han var kåt og ville, så da tenkte jeg ok.. Følte meg helt grusom. 

Skjønner at blod og slikt ikke er stas men må man reagere og holde på slik? 

Brakk seg og ville ikke vaske pikken sin selv? Du har ikke vurdert bytte av en partner og fått deg en mann i stedet?

• Liker 4
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

Brakk seg og ville ikke vaske pikken sin selv? Du har ikke vurdert bytte av en partner og fått deg en mann i stedet?

En jeg var sammen med for noen år siden. Om du leser innlegget mitt så ser du at jeg er sammen med en utrolig bra mann nå:) ❤️ 

• Liker 1
Skrevet

Har aldri møtt en mann som ikke synes det er ok å kjøre brannbil 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8efa8...e0a

• Liker 4
Skrevet

Ikke vært borti det problemer, ingen har brydd seg. Jeg liker ikke at de går ned på meg da. Nå har jeg knapt hatt blødning på 7 år, så ikke noe stress sådan. Er jo mest følsom under mensen så sexen er jo helt fantastisk. Synd at noen går glipp av det. 

Anonymkode: cab44...c25

• Liker 3
Skrevet

Mannen min er ikke redd for blod, og det var veldig greit når vi hadde avstandsforhold. Man kan jo ikke alltid noe for det, selv jeg som går på p-piller kontinuerlig får mellomblødninger.

Her er det jeg som sier ja eller nei, siden jeg har endometriose og sterke smerter. Jeg har aldri bedt han gå ned på meg når jeg har mensen, syns det holder lenge at han er komfortabel med meg. Nå som vi bor sammen pleier jeg å unngå det (pga smerter), men jeg syns det er bra du har funnet en mann som ikke er redd for noe naturlig!

Anonymkode: 710b7...fe4

Skrevet

Har kjørt brannbilen i ungdommen når de verste hormonene styrte lillehodet. Nå synes jeg det er skikkelig udelikat, blir fort mye gris og lukt😅

Anonymkode: 741d7...2dc

Skrevet

Mine ekser var ikke vanskelige men ble litt mer "sterilt" da siden jeg ville hoppe i dusjen først. :P 

Anonymkode: ee280...624

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

aldri vært borti makan, har jeg skutt gullfuglen?

Nei, dette ble for mye av det gode. Han har hemmeligheter! Sjekk mobilen hans!!

/s

Anonymkode: 80628...ae4

Skrevet (endret)

Sex under mensen er helt uproblematisk i seg selv, min erfaring er at om man er i fast forhold, så er det på ingen måte krise å drøye sexen tre, fire dager. Er man i et nytt forhold, så er man mer ivrig og mensen sex er mer vanlig. Som oftest så står det på hun som faktisk menstruerer; kramper, generelt ubehag og hvis det er sterk blødning så er min erfaring at kvinner venter til det roer seg litt.

Endret av K.B.
Skrevet

Vi har ikke sex under mensen. Ingen av oss har noe behov for det.

Skrevet

Blodet gjør meg ikke noe, men jeg klarer ikke den lukta. Så akkurat den uka blir det ingenting. 

Anonymkode: 97838...271

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...