Gå til innhold

Menn som er sub, hvordan ser kvinner på de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sub, det er det jeg liker best .Det gir meg et kikk,litt vanskelig å forklare.så derfor liker jeg også å se på bdsm sex, serlig der det er Dominaer og et publikum som ser på når en sub eller sexslave blir brukt.Hva so gjør dette kan jeg ikke forklare?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Du trenger ikke å forklare hvorfor det er sånn, vi er alle skrudd sammen på forskjellige vis☺️👍 

Alle kvinner ser ikke likt på det, noen liker det, andre ikke🤷‍♀️ Beklager vagt svar, men det er liksom ikke noen fasit på dette spørsmålet. 

Endret av Elder Millennial
Skrevet

Jeg ville aldri hatt noe å gjøre med en mann som er sub, det er ikke min greie. Er sikkert kvinnelig sub selv. Men alle er forskjellige. 

Anonymkode: ca564...1aa

• Liker 3
Skrevet

De ser ikke på deg i det hele tatt 😂

Anonymkode: f0861...83f

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Maxvenn said:

Jeg er en sub, det er det jeg liker best .Det gir meg et kikk,litt vanskelig å forklare.så derfor liker jeg også å se på bdsm sex, serlig der det er Dominaer og et publikum som ser på når en sub eller sexslave blir brukt.Hva so gjør dette kan jeg ikke forklare?

En liten humiliation-fetish også kanskje, siden du spør på landets mest fordomsfulle side ;D

• Liker 2
Skrevet

For de vakreste kvinnene er praktisk talt alle menn sub. 

Anonymkode: 380b1...cee

• Liker 1
Skrevet
0x7ba skrev (9 minutter siden):

En liten humiliation-fetish også kanskje, siden du spør på landets mest fordomsfulle side ;D

He he ja takk😝

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For de vakreste kvinnene er praktisk talt alle menn sub. 

Anonymkode: 380b1...cee

Herlig

• Liker 1
Skrevet
Ominous skrev (29 minutter siden):

Du trenger ikke å forklare hvorfor det er sånn, vi er alle skrudd sammen på forskjellige vis☺️👍 

Alle kvinner ser ikke likt på det, noen liker det, andre ikke🤷‍♀️ Beklager vagt svar, men det er liksom ikke noen fasit på dette spørsmålet. 

Men takk likevel at du bryr deg 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg ville aldri hatt noe å gjøre med en mann som er sub, det er ikke min greie. Er sikkert kvinnelig sub selv. Men alle er forskjellige. 

Om du er en kvinnelig sub,så veit du hvordan det er, 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Oki men de kvinnene som er Dominaer er glad at vi suber fins, det ligger en god del ydmykhet i å være sub

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De ser ikke på deg i det hele tatt 😂

Anonymkode: f0861...83f

Jovisst. Er da mange dominante kvinner der ute 

• Liker 1
Skrevet

Tenker ikke så mye på det, men så er jeg sub selv (kvinne altså). ;) 

Anonymkode: 16676...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...