Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg er en sub, det er det jeg liker best .Det gir meg et kikk,litt vanskelig å forklare.så derfor liker jeg også å se på bdsm sex, serlig der det er Dominaer og et publikum som ser på når en sub eller sexslave blir brukt.Hva so gjør dette kan jeg ikke forklare? 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Du trenger ikke å forklare hvorfor det er sånn, vi er alle skrudd sammen på forskjellige vis☺️👍 Alle kvinner ser ikke likt på det, noen liker det, andre ikke🤷♀️ Beklager vagt svar, men det er liksom ikke noen fasit på dette spørsmålet. Endret 7. oktober 2021 av Elder Millennial
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg ville aldri hatt noe å gjøre med en mann som er sub, det er ikke min greie. Er sikkert kvinnelig sub selv. Men alle er forskjellige. Anonymkode: ca564...1aa 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 De ser ikke på deg i det hele tatt 😂 Anonymkode: f0861...83f 1
0x7ba Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 21 minutter siden, Maxvenn said: Jeg er en sub, det er det jeg liker best .Det gir meg et kikk,litt vanskelig å forklare.så derfor liker jeg også å se på bdsm sex, serlig der det er Dominaer og et publikum som ser på når en sub eller sexslave blir brukt.Hva so gjør dette kan jeg ikke forklare? En liten humiliation-fetish også kanskje, siden du spør på landets mest fordomsfulle side ;D 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 For de vakreste kvinnene er praktisk talt alle menn sub. Anonymkode: 380b1...cee 1
Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2021 0x7ba skrev (9 minutter siden): En liten humiliation-fetish også kanskje, siden du spør på landets mest fordomsfulle side ;D He he ja takk😝 1
Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For de vakreste kvinnene er praktisk talt alle menn sub. Anonymkode: 380b1...cee Herlig 1
Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2021 Ominous skrev (29 minutter siden): Du trenger ikke å forklare hvorfor det er sånn, vi er alle skrudd sammen på forskjellige vis☺️👍 Alle kvinner ser ikke likt på det, noen liker det, andre ikke🤷♀️ Beklager vagt svar, men det er liksom ikke noen fasit på dette spørsmålet. Men takk likevel at du bryr deg 1
Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg ville aldri hatt noe å gjøre med en mann som er sub, det er ikke min greie. Er sikkert kvinnelig sub selv. Men alle er forskjellige. Anonymkode: ca564...1aa Om du er en kvinnelig sub,så veit du hvordan det er, 1
Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg ville aldri hatt noe å gjøre med en mann som er sub, det er ikke min greie. Er sikkert kvinnelig sub selv. Men alle er forskjellige. Anonymkode: ca564...1aa Oki men de kvinnene som er Dominaer er glad at vi suber fins, det ligger en god del ydmykhet i å være sub 1
Blod Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De ser ikke på deg i det hele tatt 😂 Anonymkode: f0861...83f Jovisst. Er da mange dominante kvinner der ute 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 Tenker ikke så mye på det, men så er jeg sub selv (kvinne altså). Anonymkode: 16676...68e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå