AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Hvor lang tid tok det? Anonymkode: aba3c...7e5
Eloise12345 Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Vil anbefale deg å ikke vente på at en som ghostet tar kontakt igjen. Å ghoste noen betyr i mitt syn at vedkommende ikke er interessert i mer kontakt. Kommer selvsagt nok ann på situasjonen rundt og til det. Endret 7. oktober 2021 av Eloise12345 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Noen venter 1 mnd, andre 6 mnd og noen 1 år. Patetisk uansett. Regner med de fant noen de syns var bedre, så skjærte det seg og de tror de har sjans på meg igjen. Hadetbraaaa Anonymkode: 4865a...8eb 10
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Nesten 2 år 🤦🏼♀️ Anonymkode: be586...976 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 ca et år, han var ikke velkommen gohsting er stygggggt! å dumpe noen er helt fair, å vare kutte ut er rævhol Anonymkode: 7860a...cc1 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Fire måneder. Men ikke gjør som meg, si heller nei. Ghostere er tapere. Anonymkode: e5250...54f 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 Fikk meld på bursdagen min 8 mnd senere. Gadd ikke å svare en gang, jeg orker ikke feige folk. Vi hadde attpåtil kjent hverandre lenge, likevel bare feiget han ut. Anonymkode: 8478e...aaa 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 Tar aldri kontakt når jeg ghoster en dame, da forsvinner jo litt av poenget. Anonymkode: 05a8e...4cc 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Alt fra 1 mnd til 2 år, og møter de selvfølgelig ikke igjen. Ville de ikke ha meg første gang, så vil de nok ikke ha meg igjen heller. Anonymkode: 9df37...7d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Ca halvannet år. Da fikk jeg plutselig melding om hvordan det gikk med meg for tia. Svarte som sant var, at jeg hadde det bra. Fikk så en lang melding om at han beklaget oppførselen sin, og at han skylte meg en unnskyldning. Og at han ikke mente det noe vondt, bare at han hadde det så vanskelig den tiden.... så lurte han på om vi skulle finne på noe på lørdagen som kom 😂 Svarte igjen sant som var, at til helga skulle vi pakke ned og frakte tingene til min kommende samboer over til mitt hus, og at han sikkert ikke hadde satt så pris på at jeg fant på noe med han, så det ville jeg ikke. Og at jeg satte pris på unnskyldningen, men at den kom litt i seneste laget. Da ble jeg blokkert igjen 😂 så gikk det et år til, før han på ny sendte melding, og da svarte jeg bare kjapt at jeg er forlovet, og at det ikke var nødvendig å sende meg melding, da jeg uansett status ikke var interessert. Siden har jeg ikke hørt noe. 😅 Anonymkode: feb00...4be 13
fro Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 Min har ikke tatt kontakt, 4 år etter. Poenget er at du nå får svar fra de som fikk kontakt igjen, i de fleste tilfeller skjer ikke det dessverre 🤷🏼♀️ Når det er sagt har jeg hus, barn, bil og kjæledyr med en ny så livet er ikke over selv om det er drit vondt akkurat nå ☹️ 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 Datet en i 14 år (!!!) som pleide å ghoste meg med jevne mellomrom..Det gikk ca.3 uker fra han plutselig sluttet å svare meg til han dukket opp igjen. Dette var en svært manipulerende type som jeg var veldig forelsket i, derfor lot jeg det gå så langt. Men han forandret seg aldri. Til slutt traff jeg heldigvis en annen og det var først da jeg klarte å kutte kontakten med ghosteren. Han prøvde mange ganger å ringe/sende sms. Men fra da av var det jeg som ghostet ham; tok aldri kontakt med han igjen. Mitt beste tips: La slike menn seile sin egen sjø. Ofte dukker de opp på nytt for å manipulere og smigre deg etter en stund, men da må du aldri gi dem noen form for respons. Aldri. Anonymkode: 0f4b1...020 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 Eloise12345 skrev (8 timer siden): Vil anbefale deg å ikke vente på at en som ghostet tar kontakt igjen. Å ghoste noen betyr i mitt syn at vedkommende ikke er interessert i mer kontakt. Kommer selvsagt nok ann på situasjonen rundt og til det. Nei, venter ikke på den måten lenger nå, og har også truffet en annen mann som som har vekket min interesse etter det. Det var bare en spesiell situasjon med denne mannen som ghostet som jeg gjerne skulle hatt svar på for å få helt fred med meg selv, ikke fordi jeg ønsker noe videre med han. Anonymkode: aba3c...7e5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ca halvannet år. Da fikk jeg plutselig melding om hvordan det gikk med meg for tia. Svarte som sant var, at jeg hadde det bra. Fikk så en lang melding om at han beklaget oppførselen sin, og at han skylte meg en unnskyldning. Og at han ikke mente det noe vondt, bare at han hadde det så vanskelig den tiden.... så lurte han på om vi skulle finne på noe på lørdagen som kom 😂 Svarte igjen sant som var, at til helga skulle vi pakke ned og frakte tingene til min kommende samboer over til mitt hus, og at han sikkert ikke hadde satt så pris på at jeg fant på noe med han, så det ville jeg ikke. Og at jeg satte pris på unnskyldningen, men at den kom litt i seneste laget. Da ble jeg blokkert igjen 😂 så gikk det et år til, før han på ny sendte melding, og da svarte jeg bare kjapt at jeg er forlovet, og at det ikke var nødvendig å sende meg melding, da jeg uansett status ikke var interessert. Siden har jeg ikke hørt noe. 😅 Anonymkode: feb00...4be Så utrolig bra😅 Anonymkode: aba3c...7e5 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #16 Skrevet 7. oktober 2021 Tok 8-9 måneder og hadde ikke noe med graviditet å gjøre 😅 Jeg bet på kroken umiddelbart, og lot meg sveives inn, før jeg hardt og brutalt ga ham et symbolsk spark i pikken ved å begi meg inn på en date hjemme hos ham, for så å reise meg og gå idet han akkurat er i gang med det han ville oppnå 😆😆😆🤭 icecold: "nei. Tror ikke dette funker. Jeg drar hjem" Håper han utvikler prestasjonsangst av dette 👍😎 Slik gjør man det med kyniske menn. Anonymkode: f855b...023 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 En tok kontakt etter 6 år 😄 Anonymkode: 60e06...863 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 Han tok kontakt etter to år, han ville pule Anonymkode: 068e2...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #19 Skrevet 8. oktober 2021 Han ghostet meg etter første gang vi lå sammen, var helt knust. 4 måneder senere sender han melding som om ingenting var skjedd og prøvde å smiske til sex mer sex 🤮 Anonymkode: 59a94...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #20 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han ghostet meg etter første gang vi lå sammen, var helt knust. 4 måneder senere sender han melding som om ingenting var skjedd og prøvde å smiske til sex mer sex 🤮 Anonymkode: 59a94...5b0 Funka det? Anonymkode: 2218f...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå