AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Maarud potetegull smaker mugg. Hva kommer det av? Føler også at Sunniva appelsinjuicen smaker mugg. Æsj. Anfre som har opplevd mat med mugg, som ikke skal ha mugg? Anonymkode: 4c202...1eb
Entern Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Nei. Men det kan være noe galt med produktet? Har du sjekket "best før" stempelet?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Jepp, for meg smaker alt brød mugg! Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Men aner ikke hvorfor det er sånn 🤔 Anonymkode: 460c6...ceb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Ikke gravid? Jeg fikk syyke smaksløker i svangerskapet, haha! Har også hørt om noen som sliter lenge med smaks- og luktesans etter gjennomgått covid-sykdom. En ung jente jeg pratet med (jobber i helsevesenet) hadde rast ned i vekt fordi ALL mat for henne smakte skjemt og ødelagt, eller hadde kloakklignende lukt😳 Anonymkode: 4ad47...1bd
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 jeg merker veldig fort endring i smak på chips dersom posen har vært åpen noen dager. juicen er vanskeligere å forklare. det kan være den har vært åpen forr lenge, ikke vært helt tett beholder, evt at kjøleskap ikke er helt kaldt nok Anonymkode: 896a6...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå