Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan man får et lite flyttelass sendt fra Oslo til Bergen billigst mulig? Det er så mange ulike muligheter at det hadde vært kjekt med noen tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis det ikke er mer enn at det får plass i en stor varebil kan du jo eventuelt leie en bil og kjøre selv. Hvor mye det vil koste aner jeg ikke, et par tusen kanskje.

Eller du kan kontakte et budfirma og høre hva de vil ta for en sånn tur.

Jeg ville tatt ca 6000-7000 + mva. for en sånn tur. Hvis jeg måtte stille med 2 personer haddde det fort blitt nærmere det dobbelte.

Endret av Englepus
Skrevet

Sjekk hva det koster å sende en kontainer med NorCargo, Linjegods eller Tollpost? Kan forresten hende Posten også kan sende flyttelass, hvis det ikke er så mye.

Skrevet

Hvis det ikke er mye, og du pakker og bærer selv, kan det hende du kan få plass på en bil som allerede har et lass. Da blir det billigere:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er så uadekvat format på et flyttelass, så det kan ikke sendes som pakker med linjegods f.eks. Dessuten ble det nesten umulig å regne ut pris...

Endte opp med tre turer over fjellet, fram og tilbake. Sånn er det når man rent kubikkmessig får plass til alt i den første bilen, men det blir for tungt til at det er trygt å kjøre med.

Men takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...