AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har en herlig nydelig og fin gutt med adhd og tegn på autisme. Han er følsom for forandringer og vil virkelig at alt skal være likt hver dag. Nå har jeg kjøpt en bolig et stykke unna og han er så fortvilet fordi han må da reise bort fra sine venner på ettermiddagen. Jeg har sagt jeg er den voksne, jeg passe på at han har det han trenger, at han blir større og trenger mer plass. Men han er bare 9 og greier ikke helt se for seg at han "blir større" Vi leier en leilighet med ETT soverom. Han vil helst være helt nær meg, og nekter å sove i egen seng. Men han begynner nå å vil være alene i et rom, heldigvis. Jeg har kjøpt en bolig et stykke unna med masse plass og eget rom til han, ( jeg har ikke råd til å kjøpe her ) og han ble helt fortvilet når han fikk vite dette. Han er veldig opptatt av sine venner og de er lyspunkt i hans liv å besøke, selv om han "bare" forholder seg til to - tre stk. Kanskje noen har noen fine ord å komme med? Han skal jo beholde alt sit sosiale liv her og vil være i området frem til jeg henter han etter jobb. enten på besøk eller hos sin pappa, etter SFO. Jeg tenker jo at dette skal gå bra, og området vi flytter til er fint og landing, og han kan få basseng om sommern og så stor trampoline han vil. Vi kan ha dyr og det er gårder der som er åpent på søndager, han elsker dyr. Men det er så vondt når han gråter og ikke vil ha forandring. Han vil helst bo her i denne lille leieleiligheter resten av livet med meg. Anonymkode: 4f7ed...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå