AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har datet en mann i snart 3 mnd og har begynt å legge merke til at han skifter klær altfor sjeldent (underbukser også). Forrige uke fredag hadde vi en avtale om at vi skulle treffes for en middag. Det endte med at jeg spurte om han ville sove over til dagen etter, men så ble han plutselig værende helt til tirsdag og jeg kjente at jeg begynte å gå litt lei samtidig som jeg irriterte meg grønt over at han fremdeles gikk i samme klær og boxer som han kom med på fredagen. Når vi har vært inne på temaet klær, klesvask, hygiene osv så har jeg indirekte «antatt» at alle skifter undertøy hver dag og da har han sagt seg enig. Med andre ord så er han klar over at jeg syntes det er ekkelt å bruke samme undertøy i flere dager. Det skal sies at han dusjer hver dag, men når du begynner å se flekker på utsiden av boxeren og det har gått fire dager… Ja, da mister jeg både sexlysten og faktisk interessen, da hygiene er svært viktig for meg. Er det flere damer som har vært borti slikt som kjenner seg litt igjen her? Hva sa/gjorde dere? Anonymkode: 63567...b2d 3
Ntnjen Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 🤮 blir som med dem som kun skifter sengetøy 1 gang i halvåret det🥴 det finnes den sorten også🤮 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Han er sikkert veldig forelsket i deg siden han knapt vil dra fra deg, tipper han skifter hver dag ellers. Rart han ikke ber om å få vaske hos deg eller kjøper seg et par tre boksere på kiwi når det ble avklart st han ble lenger. Anonymkode: 4922c...070 14
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Hadde han med seg klær da? Anonymkode: a417f...013 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Om han uventet ble over så forstår jeg at han tar på samme boxer og sokker dagen etterpå. Men om handa på lørdag forstår at han blir en dag til, så er det jo merkelig at han ikke stikker innom butikken og kjøper seg noen sokker og boxere? Mannen har jo kjørt fra sokker når vi skal på hyttetur (fredag-søndag), han går jo da rett på Kiwi allerede samme dag for å få kjøpt seg sokker. På denne tiden kunne jeg nok muligens ha brukt samme klær i 4 dager uten å lukte, det hadde mannen aldri klart. Noen ganger lukter han svette etter jobb (kontor), selv om han har dusjet, tatt på ren skjorte og deodorant om morgenen. Men om jeg ikke hadde luktet, så hadde jeg jo ikke følt meg vel. Og ville jo aldri følt meg ufresh i flere dager ovenfor en ny date 😬 Men jeg hadde ikke dumpet, jeg ville nok senest søndag morgen ha sagt, «nå må du vel iallefall hjem for å hente litt klær og undertøy?». Ja, hygiene kan på sikt bli et problem, så jeg hadde fulgt med, men gitt det en sjanse. Anonymkode: dab41...9ab 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har datet en mann i snart 3 mnd og har begynt å legge merke til at han skifter klær altfor sjeldent (underbukser også). Forrige uke fredag hadde vi en avtale om at vi skulle treffes for en middag. Det endte med at jeg spurte om han ville sove over til dagen etter, men så ble han plutselig værende helt til tirsdag og jeg kjente at jeg begynte å gå litt lei samtidig som jeg irriterte meg grønt over at han fremdeles gikk i samme klær og boxer som han kom med på fredagen. Når vi har vært inne på temaet klær, klesvask, hygiene osv så har jeg indirekte «antatt» at alle skifter undertøy hver dag og da har han sagt seg enig. Med andre ord så er han klar over at jeg syntes det er ekkelt å bruke samme undertøy i flere dager. Det skal sies at han dusjer hver dag, men når du begynner å se flekker på utsiden av boxeren og det har gått fire dager… Ja, da mister jeg både sexlysten og faktisk interessen, da hygiene er svært viktig for meg. Er det flere damer som har vært borti slikt som kjenner seg litt igjen her? Hva sa/gjorde dere? Anonymkode: 63567...b2d Kjipt å date en boms uten klær da😅 Personlig hygiene står høyt hos meg ihvertfall. Anonymkode: c229d...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Han må lære seg å gå innom butikken å kjøpe boxere og sokker hvis han har glemt å ta med. Punktum. Anonymkode: 4f2f7...b2f 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 Er dere 17 år? Anonymkode: 08bf5...71f 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 Eller sett et ultimatum: Enten kjøpe seg nye boxere eller gå rundt naken 😂 Anonymkode: 4f2f7...b2f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Det har opp gjennom tidene bodd 80 milliarder mennesker på jorda som har klart seg helt fint uten maskinvasket klinisk rent undertøy hvert dag. Hvorfor innbiller likevel noen ytterst få seg (få i forhold til 80 mrd) at de har rett når de påstår at daglig skifte er helt nødvendig? Anonymkode: 47e72...fbd 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Ville bekymret meg mer for at han blir i flere dager, har han ikke noe liv? Han høres klengete ut. Når det er sagt; ja, sykt ekkelt å ta på seg en brukt flekkete boxer etter å ha dusjet!! Han er kanskje typen til å gå med sånne gamle, hullete boxere som moren kjøpte til han som ungdom også? De mennene jeg har datet har stelt seg fra topp til tå og hatt fancy undertøy, går de med fæle boxere så er det turn off!! Anonymkode: 4f7d4...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg er kvinne men gidder ikke alltid å skifte klær på lenge, går fortsatt i de samme klærne som jeg tok på meg før jeg skulle ut på lørdag, har hatt hjemmekontor med kameraløse møter denne uka, så har ikke giddet å skifte og dusjet. Digg å være slaskete Anonymkode: 7b939...df1 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har opp gjennom tidene bodd 80 milliarder mennesker på jorda som har klart seg helt fint uten maskinvasket klinisk rent undertøy hvert dag. Hvorfor innbiller likevel noen ytterst få seg (få i forhold til 80 mrd) at de har rett når de påstår at daglig skifte er helt nødvendig? Anonymkode: 47e72...fbd Jeg skjønner at damer har hatt mensen siden tidenes morgen også, men her er det høyst nødvendig å bytte truser 3 ganger om dagen under denne perioden. Irrelevant (og ekkelt) hva de gjorde for 100 år siden. Og jeg syns det samme gjelder menn som går rundt med svette boxere med eventuelle sædflekker. Anonymkode: 4f7d4...d3e 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er kvinne men gidder ikke alltid å skifte klær på lenge, går fortsatt i de samme klærne som jeg tok på meg før jeg skulle ut på lørdag, har hatt hjemmekontor med kameraløse møter denne uka, så har ikke giddet å skifte og dusjet. Digg å være slaskete Anonymkode: 7b939...df1 Dusjer du ikke å ha vært ut en lørdag!? Det er ekkelt! Anonymkode: 4f7d4...d3e 1
got2go Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er kvinne men gidder ikke alltid å skifte klær på lenge, går fortsatt i de samme klærne som jeg tok på meg før jeg skulle ut på lørdag, har hatt hjemmekontor med kameraløse møter denne uka, så har ikke giddet å skifte og dusjet. Digg å være slaskete Anonymkode: 7b939...df1 Samme her. Har enda ikke dusja etter treninga pp tirsdag. Jeg er singel da, må nevnes. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #16 Skrevet 7. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dusjer du ikke å ha vært ut en lørdag!? Det er ekkelt! Anonymkode: 4f7d4...d3e Var bare middag med venninner så ikke ut på byen, men er ikke uenig i at det er ekkelt. Men er litt godt å være det noen ganger også synes jeg. Gidder nok ikke dusje og skifte før lørdag, men buksa og t skjorta ser ikke ut så blir foodora i morgen, kan ikke vise meg ute sånn som jeg ser ut nå😅 Anonymkode: 7b939...df1 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #17 Skrevet 7. oktober 2021 1 minutt siden, got2go said: Samme her. Har enda ikke dusja etter treninga pp tirsdag. Jeg er singel da, må nevnes. Glemte å skrive at jeg også er singel, hadde nok dusjet oftere hvis jeg ikke var det, men kunne nok fint ha gått i de samme klærne i dagevis Anonymkode: 7b939...df1 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 7.10.2021 den 19.30): Han er sikkert veldig forelsket i deg siden han knapt vil dra fra deg, tipper han skifter hver dag ellers. Rart han ikke ber om å få vaske hos deg eller kjøper seg et par tre boksere på kiwi når det ble avklart st han ble lenger. Anonymkode: 4922c...070 Ja jeg føler det samme jeg også, men han er veldig på, og det kan til tider bli litt for mye det også🙈 Jeg har ikke helt rukket å komme der hvor han er nå da.. Jeg spurte faktisk om jeg skulle vaske klærne hans da jeg skulle sette på vask, men da sa han nei takk. Jeg får bare bli flinkere på å avklare overnatting på forhånd. Anonymkode: 63567...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #19 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 7.10.2021 den 21.02): Hadde han med seg klær da? Anonymkode: a417f...013 Nei, og det var ikke avtalt at han skulle overnatte på forhånd. Jeg spurte da vi først var sammen. Tenkte det går sikkert greit til dagen etter. Anonymkode: 63567...b2d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #20 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 7.10.2021 den 21.11): Om han uventet ble over så forstår jeg at han tar på samme boxer og sokker dagen etterpå. Men om handa på lørdag forstår at han blir en dag til, så er det jo merkelig at han ikke stikker innom butikken og kjøper seg noen sokker og boxere? Mannen har jo kjørt fra sokker når vi skal på hyttetur (fredag-søndag), han går jo da rett på Kiwi allerede samme dag for å få kjøpt seg sokker. På denne tiden kunne jeg nok muligens ha brukt samme klær i 4 dager uten å lukte, det hadde mannen aldri klart. Noen ganger lukter han svette etter jobb (kontor), selv om han har dusjet, tatt på ren skjorte og deodorant om morgenen. Men om jeg ikke hadde luktet, så hadde jeg jo ikke følt meg vel. Og ville jo aldri følt meg ufresh i flere dager ovenfor en ny date 😬 Men jeg hadde ikke dumpet, jeg ville nok senest søndag morgen ha sagt, «nå må du vel iallefall hjem for å hente litt klær og undertøy?». Ja, hygiene kan på sikt bli et problem, så jeg hadde fulgt med, men gitt det en sjanse. Anonymkode: dab41...9ab Jaja, altså en dag er jo ok, men fire dager liksom.. Skal ikke dumpe han nei, men hinte litt sånn som du skriver☺️ Anonymkode: 63567...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå