AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Hadde en slags kobberblond farge og farget håret med askeblond. Det ble mye mørkere, mer mørkebrunt og det ville jeg jo ikke 😣 ble også noe grønnskjær i håret.. Tør ikke bleke det. Blir jo bare gult da og ødelagt, men vil gjerne ha det noen nyanser lysere, altså akseblond som fargen tilsa. Har vasket det en del ganger da det gjerne blir litt lysere etterhvert, men det er like mørkt enda. Hvordan funker avfarging? Sitron? Farge over med en blondfarge? Tips? Skal ikke til frisør Anonymkode: f0e32...9cf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg sverger til blond-farging. Brukes Korres. Men tror den kun fungerer på ubehandlet hår. Anonymkode: d9117...6df
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Hvis du ikke vil bleke håret fungerer avfsrging dårlig. Det er jo blekemiddel også i det. Selv synes jeg det fungerer utmerket uten å skade håret i særlig grad. Ikke bruk sitron i håret, det er ihvertfall skadelig. Å farge over allerede farget hår fungerer dårlig. Forslag: kjøp avfarging på f.eks normal + en blond hårfarge (ikke askeblond). Så kjøper du samtidig en hårkur, den trenger ikke være dyr. Ha i avfarging.. Noen ganger får håret en riktig kul farge og det kjennes unødvemdig å farge på ny. Men hvis du ikke synes det så venter du en dag eller to, kurer håret som bare det. Og så farger du håret ditt på ny med ønsket hårfarge. Anonymkode: 103d8...385
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis du ikke vil bleke håret fungerer avfsrging dårlig. Det er jo blekemiddel også i det. Selv synes jeg det fungerer utmerket uten å skade håret i særlig grad. Ikke bruk sitron i håret, det er ihvertfall skadelig. Å farge over allerede farget hår fungerer dårlig. Forslag: kjøp avfarging på f.eks normal + en blond hårfarge (ikke askeblond). Så kjøper du samtidig en hårkur, den trenger ikke være dyr. Ha i avfarging.. Noen ganger får håret en riktig kul farge og det kjennes unødvemdig å farge på ny. Men hvis du ikke synes det så venter du en dag eller to, kurer håret som bare det. Og så farger du håret ditt på ny med ønsket hårfarge. Anonymkode: 103d8...385 Noen typer avfarging som fungerer bedre enn andre? Prøvde det en gang for flere år siden, men det hadde ingen effekt. Anonymkode: f0e32...9cf
Løvejenten Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Om du ikke vil bruke avfarging, bruk en renseshampo (funker best) eller volumshampo for å vaske fargen fortere bort. Forsvinner ikke helt som ved avfarging, men det tar bort mye ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå