AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Del Skrevet 7. oktober 2021 Hei var på kontroll hos gynekolog i går og livmorhalsen ble målt til 2 cm og han kunne se at mormunnen ga litt etter når han trykket på magen min, vil det si at jeg kommer til og føde snart eller kan det være sånn i en god stund fremover ? Noen som vet ? Eller har erfaringer ? er 34+6 i dag 😊 Anonymkode: 9f6d5...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 7. oktober 2021 #2 Del Skrevet 7. oktober 2021 Du kan føde i morra eller det kan gå åtte uker. Umulig å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Del Skrevet 7. oktober 2021 Lorieen skrev (2 minutter siden): Du kan føde i morra eller det kan gå åtte uker. Umulig å si. Okei . Anonymkode: 9f6d5...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Del Skrevet 7. oktober 2021 Du kan gå sånn lenge. Jeg gikk selv med helt avflatet mormunn (altså de 2 cm du har nå var blitt til 0) og 4 cm åpning... i flere uker, fra en stund før termin til langt over termin. Anonymkode: ebca9...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan gå sånn lenge. Jeg gikk selv med helt avflatet mormunn (altså de 2 cm du har nå var blitt til 0) og 4 cm åpning... i flere uker, fra en stund før termin til langt over termin. Anonymkode: ebca9...965 Ja da håper jeg at jeg går så nærme termin som mulig takk for svar Anonymkode: 9f6d5...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan gå sånn lenge. Jeg gikk selv med helt avflatet mormunn (altså de 2 cm du har nå var blitt til 0) og 4 cm åpning... i flere uker, fra en stund før termin til langt over termin. Anonymkode: ebca9...965 Merket du noe til dette? Murring eller smerter? Anonymkode: c8e34...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Del Skrevet 7. oktober 2021 Hvorfor ble den målt? Jeg gikk med 15 mm lenge. Men den kan gi etter og bli 0 mm på en time, så kan komme imorgen eller om seks uker. Håper på det siste! Anonymkode: 9f0c6...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå