Gå til innhold

Vi skal snakke om noe som har rørt oss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så skal vi vise det frem. Til nå har det vært sånn tåredryppende greier, og jeg trenger at mitt er minst like rørende. Bare at de folka jeg er i gruppe med er mer opptatt av rørende filmer og sanger som jeg er. Og jeg tror at de har sett alt jeg har sett. 

Har dere forslag til en film eller en sang som handler om barn og foreldre? Enten at foreldrene er dårlige foreldre, eller at de er gode.

Eller noe annet som ikke handler om det i det hele tatt, men om noe dere finner ekstremt rørende og gir dere en klump i halsen. 

Anonymkode: ba8cb...f73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke åssen gruppe du er i, men poenget er vel at du skal fortelle om noe du har sett som du syns er rørende, ikke gjenfortelle noe som noen her forteller? Det er vel ikke en konkurranse? 

Anonymkode: f6d37...815

• Liker 6
Skrevet

Det er en gruppe ifm jobben. Og ja, det er vel kanskje meningen det, men nå spør jeg her, i håp om at noen har en familierelatert video som kanskje kan røre meg også litt? Hvis jeg hadde noe selv ville jeg nok brukt det. 

Skrevet

Filmer: Billy Elliot, Min Bror Bjørnen. 

Musikk: Concrete Angel, husker ikke artistnavnet

Anonymkode: 5e345...c28

• Liker 1
Skrevet

Jeg så nettopp en liten film på YouTube fra et bryllup der brudgommens forlover holdt tale. Forloveren var lillebroren og han var autist. Veldig rørende. 

Let på YouTube du.

Anonymkode: 2e49f...377

• Liker 2
Skrevet

Sophies Choice og Pianisten er vel de mest rørende filmene jeg kan tenke meg. 

Anonymkode: 89d9f...5d1

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Denne fikk meg til å gråte som bare det😅 Synes den er så hverdagslig å fin.

Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Ellers synes jeg denne sangen er veldig rørende☺️

Endret av Elder Millennial
Skrevet

Tusen takk! Nå er jeg redda 🙏😍 

Skrevet

Lilja forever.

Jente som blir solgt som protistuert som ungdom. Tar selvmord.

Anonymkode: ef91f...02b

• Liker 2
Skrevet

Dette var en veldig merkelig oppgave å få på jobb. Har aldri hørt om noe lignende. 

Hva jobber du med egentlig? 

• Liker 5
Skrevet

Jeg gråt av Kung Fu Panda 2 eller 3 her om dagen. Den sekvensen om da han var liten baby.

Anonymkode: b8ab5...7db

Skrevet

Jeg er lærer, og miljøskadd 🤣

Anonymkode: 159f6...b0b

• Liker 1
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (58 minutter siden):

Dette var en veldig merkelig oppgave å få på jobb. Har aldri hørt om noe lignende. 

Enig. Veldig spesielt. 

Anonymkode: 1630c...314

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og så skal vi vise det frem. Til nå har det vært sånn tåredryppende greier, og jeg trenger at mitt er minst like rørende. Bare at de folka jeg er i gruppe med er mer opptatt av rørende filmer og sanger som jeg er. Og jeg tror at de har sett alt jeg har sett. 

Har dere forslag til en film eller en sang som handler om barn og foreldre? Enten at foreldrene er dårlige foreldre, eller at de er gode.

Eller noe annet som ikke handler om det i det hele tatt, men om noe dere finner ekstremt rørende og gir dere en klump i halsen. 

Jeg griner av den DnB-reklamen hvor årets julegave går til barnekreftforeningen:

Hver. Eneste. Gang. 😂

Anonymkode: 91c9f...954

Skrevet

Denne nydelige kortfilmen får meg til å gråte hver gang jeg ser den. 

Anonymkode: dc58c...f85

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, solmåneogstjerner said:

Lurte på det samme. Dette skulle vært bra relevant for det jeg jobber med om jeg skulle tatt på meg den oppgaven. Hva jeg blir rørt av på det private plan har ikke jobben noe med. 

Anonymkode: c84dd...3e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette var svært mangelfullt hovedinnlegg. Hva er dette snakk om? 

Anonymkode: 45061...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...