AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Møte en fyr på Tinder for en date, og det var hyggelig, men jeg var ikke særlig interessert i å møte han mer. Dessverre var jeg dum nok til å gi han nummeret mitt (han ville sende meg en link til en video vi pratet om på daten). Så skjer dette: - han ringer meg bare en-to timer etter daten for å rett og slett bare prate. Syns det var kjemperart, har aldri opplevd en date ta kontakt så raskt etter at vi møtes. Jeg har ikke lyst til å prate fordi jeg ikke er interessert, så jeg avslutter samtalen. Men så sier han at vi må møtes en gang, og når jeg svarer et litt nølende «kanskje», reagerer han med å si nei og være veldig insisterende på at vi MÅ møtes. Jeg kjenner altså ikke denne fyren og har bare møtt han en gang. - neste MORGEN sender han meg en melding kl.06:30 (!!!) for å spørre om vi kan møtes om ettermiddagen. Nå kjenner jeg at jeg syns det blir litt creepy, så jeg svarer han ikke. Han tar ikke hintet og fortsetter å sende meg to meldinger til og spør om det går bra. Da sender jeg en melding hvor jeg sier at jeg er opptatt den dagen og resten av uken. Han tar ikke hintet og sier vi kan møtes en helg kanskje, og jeg sier jeg er opptatt alle helger. Da tar han hintet, men han fortsetter å være pågående og sier ting som «nei», «hva skjedde, liker du meg ikke», «kan jeg ringe deg» (Husk, jeg har bare møtt denne fyren EN gang!!!). Jeg ignorer alle meldinger og blokkerer han. - senere samme dag får jeg et anonymt anrop som viser seg å være han. Jeg tar anropet, men svarer ikke og legger raskt på når jeg hører stemmen hans. Så sender jeg en veldig tydelig melding om at jeg ikke er interessert og ber han slutte å ta kontakt med meg. - det går flere dager uten kontakt, og jeg er glad for at han endelig lar meg være i fred. Så får jeg en melding i dag på Facebook fra han, en laaang melding hvor han forteller alt om hvor mye han liker meg, og at han ser for seg en fremtid med meg og trygler omtrent om å få treffes. Så dette er det som har skjedd så langt. Kanskje jeg overdramatiserer situasjonen, men jeg kjenner virkelig at dette begynner å bli utrolig creepy og ubehagelig. Han har nummeret mitt, fant meg på Facebook og jeg var også dum nok til å fortelle han området jeg bor i. Jeg begynner å bli ganske nervøs for at han ikke skal slutte å være så pågående og kanskje til og med dukke opp utenfor hjemmet mitt. Jeg vet ikke hva skal jeg gjøre. Skal jeg ignorere Facebook-meldingen hans eller nok en gang fortelle ham at jeg ikke er interessert og be ham slutte å ta kontakt med meg? Hva om han ikke slutter? Hva gjør jeg da? Anonymkode: 99096...77d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Si at du ikke syns dere hadde den kjemien du trenger i et forhold, og at du ikke er interessert i å treffe han igjen. Og at du ikke ønsker å ha noe mer kontakt. Forsetter han etter det, hadde jeg sagt rett ut at dersom han ikke lar deg være i fred, så må du anmelde han for trakassering. Slutt i alle fall å hint, hint er jo helt åpenbart at han ikke tar. Anonymkode: d1862...a91 13
Reveenka Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Du har sagt ifra at du ikke er interessert, så ikke responder på maset hans. Han vil at du skal svare han, og det burde du ikke. Han vil åpne en ny kommunikasjonskanal slik at han kan "vinne"/manipulere til ennå et møte for å gi ha ennå en sjanse enda du har vært ekstremt tydelig på at du ikke er interessert. Hva slags fyr er dette som ikke respekterer ditt nei lurer jeg på. Styr unna og blokker i alle kanaler. Han gir seg om han ikke får respons. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 blir du ikke lei alle trolletrådene dine. Samme om igjen og igjen og igjen Anonymkode: 71e14...699 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Reveenka skrev (Akkurat nå): Du har sagt ifra at du ikke er interessert, så ikke responder på maset hans. Han vil at du skal svare han, og det burde du ikke. Han vil åpne en ny kommunikasjonskanal slik at han kan "vinne"/manipulere til ennå et møte for å gi ha ennå en sjanse enda du har vært ekstremt tydelig på at du ikke er interessert. Hva slags fyr er dette som ikke respekterer ditt nei lurer jeg på. Styr unna og blokker i alle kanaler. Han gir seg om han ikke får respons. Dette er troll Anonymkode: 71e14...699 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Si at du ikke syns dere hadde den kjemien du trenger i et forhold, og at du ikke er interessert i å treffe han igjen. Og at du ikke ønsker å ha noe mer kontakt. Forsetter han etter det, hadde jeg sagt rett ut at dersom han ikke lar deg være i fred, så må du anmelde han for trakassering. Slutt i alle fall å hint, hint er jo helt åpenbart at han ikke tar. Anonymkode: d1862...a91 Ja, det er tydelig at han mangler noen sosiale antenner. Men jeg sendte han den ene meldingen om jeg ikke er interessert og ba han slutte å ta kontakt. Så går han og finner meg på Facebook av alle ting. Er nervøs for at han bare kommer til å bli mer pågående jo mer jeg svarer. Anonymkode: 99096...77d 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Synes han går over grensa i det han finner nye kanaler å kontakte deg på, når han er blokkert der dere kommuniserte før og du tydelig har sagt fra at du ikke er interessert. Fortsett å blokke og ignorere når han kontakter deg. Det er da en merkelig ting å fortsette slik når du sier du ikke vil, men kjenner til det.. Hilsen hun med sommerflørten som nektet å gi opp 😛 Vil si han du er borti her er mange mange hakk verre! Siste løsning blir å ta kontakt med politi. Du får vurdere hvor stor belastningen er... Anonymkode: bc3db...069 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): blir du ikke lei alle trolletrådene dine. Samme om igjen og igjen og igjen Anonymkode: 71e14...699 Dette er ikke en trolltråd?? Anonymkode: 99096...77d 1
Enterprises Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Møte en fyr på Tinder for en date, og det var hyggelig, men jeg var ikke særlig interessert i å møte han mer. Dessverre var jeg dum nok til å gi han nummeret mitt (han ville sende meg en link til en video vi pratet om på daten). Så skjer dette: - han ringer meg bare en-to timer etter daten for å rett og slett bare prate. Syns det var kjemperart, har aldri opplevd en date ta kontakt så raskt etter at vi møtes. Jeg har ikke lyst til å prate fordi jeg ikke er interessert, så jeg avslutter samtalen. Men så sier han at vi må møtes en gang, og når jeg svarer et litt nølende «kanskje», reagerer han med å si nei og være veldig insisterende på at vi MÅ møtes. Jeg kjenner altså ikke denne fyren og har bare møtt han en gang. - neste MORGEN sender han meg en melding kl.06:30 (!!!) for å spørre om vi kan møtes om ettermiddagen. Nå kjenner jeg at jeg syns det blir litt creepy, så jeg svarer han ikke. Han tar ikke hintet og fortsetter å sende meg to meldinger til og spør om det går bra. Da sender jeg en melding hvor jeg sier at jeg er opptatt den dagen og resten av uken. Han tar ikke hintet og sier vi kan møtes en helg kanskje, og jeg sier jeg er opptatt alle helger. Da tar han hintet, men han fortsetter å være pågående og sier ting som «nei», «hva skjedde, liker du meg ikke», «kan jeg ringe deg» (Husk, jeg har bare møtt denne fyren EN gang!!!). Jeg ignorer alle meldinger og blokkerer han. - senere samme dag får jeg et anonymt anrop som viser seg å være han. Jeg tar anropet, men svarer ikke og legger raskt på når jeg hører stemmen hans. Så sender jeg en veldig tydelig melding om at jeg ikke er interessert og ber han slutte å ta kontakt med meg. - det går flere dager uten kontakt, og jeg er glad for at han endelig lar meg være i fred. Så får jeg en melding i dag på Facebook fra han, en laaang melding hvor han forteller alt om hvor mye han liker meg, og at han ser for seg en fremtid med meg og trygler omtrent om å få treffes. Så dette er det som har skjedd så langt. Kanskje jeg overdramatiserer situasjonen, men jeg kjenner virkelig at dette begynner å bli utrolig creepy og ubehagelig. Han har nummeret mitt, fant meg på Facebook og jeg var også dum nok til å fortelle han området jeg bor i. Jeg begynner å bli ganske nervøs for at han ikke skal slutte å være så pågående og kanskje til og med dukke opp utenfor hjemmet mitt. Jeg vet ikke hva skal jeg gjøre. Skal jeg ignorere Facebook-meldingen hans eller nok en gang fortelle ham at jeg ikke er interessert og be ham slutte å ta kontakt med meg? Hva om han ikke slutter? Hva gjør jeg da? Anonymkode: 99096...77d du vet du har en slik knapp som heter blokker/ignore? ganske lett å trykke på den. både på facebook og på tlf din 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Reveenka skrev (4 minutter siden): Du har sagt ifra at du ikke er interessert, så ikke responder på maset hans. Han vil at du skal svare han, og det burde du ikke. Han vil åpne en ny kommunikasjonskanal slik at han kan "vinne"/manipulere til ennå et møte for å gi ha ennå en sjanse enda du har vært ekstremt tydelig på at du ikke er interessert. Hva slags fyr er dette som ikke respekterer ditt nei lurer jeg på. Styr unna og blokker i alle kanaler. Han gir seg om han ikke får respons. Det er det jeg tenker også, men pratet med en venninne om det og hun syns jeg burde svare og være veldig tydelig på at jeg ikke vil møtes han og true med politi for å skremme han bort. Men jeg har en ekkel følelse i magen på at han blir bare mer gira av at jeg svarer. Altså at all oppmerksomhet, negativ eller ikke, er oppmerksomhet nok for han. Jeg tror jeg bare lar vær å svare, og hvis han tar kontakt igjen true med politianmeldelse eller noe. Anonymkode: 99096...77d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes han går over grensa i det han finner nye kanaler å kontakte deg på, når han er blokkert der dere kommuniserte før og du tydelig har sagt fra at du ikke er interessert. Fortsett å blokke og ignorere når han kontakter deg. Det er da en merkelig ting å fortsette slik når du sier du ikke vil, men kjenner til det.. Hilsen hun med sommerflørten som nektet å gi opp 😛 Vil si han du er borti her er mange mange hakk verre! Siste løsning blir å ta kontakt med politi. Du får vurdere hvor stor belastningen er... Anonymkode: bc3db...069 Det er nettopp det jeg tenker også. Tror jeg bare ignorer. Tusen takk for hjelpen!! Anonymkode: 99096...77d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er troll Anonymkode: 71e14...699 åh holdt kjeft om at alt er trolling. Absolutt alle tråder avspores av det maset her. Ikke svar hvis du ikke tror på det Anonymkode: fb197...e61 12
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 Skjønner ikke hvorfor dette er noe å lure på, bare blokker han. Anonymkode: c89e9...198
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 Enterprises skrev (5 minutter siden): du vet du har en slik knapp som heter blokker/ignore? ganske lett å trykke på den. både på facebook og på tlf din Blokkerte han jo fra mobilen, men så fikk jeg anonyme anrop fra han. Også finner han meg på Facebook når jeg ignorerer de anropene også. Altså han er så pågående at jeg er redd å bare ignorere han funker ikke… skal likevel prøve det da, selv om det hele er bare så sykt creepy Anonymkode: 99096...77d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 Er dere naboer? Anonymkode: 122dd...8fc
lillevill Skrevet 7. oktober 2021 #16 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): eg vet ikke hva skal jeg gjøre Har du prøvd å si at "jeg er ikke klar for noe mer?" Feks.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #17 Skrevet 7. oktober 2021 Vet han hvor du bor? Blokker han over alt, ikke ta ukjente anrop, ikke svar på noe. Du overdramatiserer ikke. Ingen normale folk holder på slik. Han høres sprut gal ut. Anonymkode: 08754...4a8 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 DU må være tydelig fra første sekund, ikke kom med "kanskje" som svar. Kvinne er så konfliktskye, vær direkte og ærlige! "NEI, jeg ønsker ikke å møte deg igjen". Om dette ikke godtas er det bare å blokkere mennesket. Anonymkode: d900a...eae
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #19 Skrevet 7. oktober 2021 Hvorfor er du så unnvikende og utydelig? "Takk for hyggelig date, men følelsene jeg trenger for å gå videre er ikke der " Sånn, ca 15 sekunder. Anonymkode: 89d6c...c4c 1
exictence Skrevet 7. oktober 2021 #20 Skrevet 7. oktober 2021 Tydelig fra første stund. Si at det var hyggelig å treffes, men dessverre vil jeg ikke på ny dt med deg, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå