Gå til innhold

Hva synes dere om No Time To Die?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om den nye James Bond filmen? 

Anonymkode: 86f4f...6f8

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange bra og fine elementer, bra actionscener. Fint å se Norge der. Men synes det meste som skjedde var grusomt. De har gått langt over streken nå. Det jeg fryktet skulle skje i filmen, skjedde.

Anonymkode: 8a019...d32

• Liker 1
Skrevet

Det absolutt kleineste jeg har sett av film i hele mitt 40 år lange liv. 

En mimikkløs james bond med duckface og flaue one-linere, samt syltynn storyline og dialog ala 

"so how's the white russian?" 

"like a black hungarian" 

Spar meg. 

Anonymkode: 3246c...300

Skrevet

Mye av det var akkurat det jeg fryktet det skulle være! Alt for mye "saga" med kapitler, er ikke sånn Bond filmer skal være. Jeg vil ikke se en Bond film som skal være en stor "konklusjon". Det skal være en fortsettende filmserie. Merket fort at det var en "Old Man Logan" film.

• Liker 1
Skrevet
Spoiler

Jeg har ikke sett mange Bond filmer, derfor må jeg spørre. Er det sånn at han pleier å dø innimellom, eller blir dette den aller siste filmen?

• Liker 1
Skrevet
Marimba skrev (18 minutter siden):
Spoiler

Jeg har ikke sett mange Bond filmer, derfor må jeg spørre. Er det sånn at han pleier å dø innimellom, eller blir dette den aller siste filmen?

Spoiler

Det hender de har "faket" hans død i flere filmer, men han har alltid vært i live når filmen slutter. Så dette er første gang han virkelig dør. Men det står i rulleteksten "James Bond Will Return" som alltid. Så da går det mot ny skuespiller og muligens reboot. Forrige reboot var første film med denne skuespilleren Daniel Craig.

Skrevet

Jeg syntes det ble for dumt. Dessverre. Her kommer spoilers:

James Bond pappa? Og James Bond DØR? Seriøst? Nei. Bare… nei. 
Hele plottet med eksen og datteren ble bare for mye. James Bond fungerer best når det ikke blir for mye emotional attachment. 
Skurken virket også så skadet mentalt at jeg ikke ser for meg at han kunne fungere godt nok til å være leder. 
Jeg liker Daniel Craig som JB veldig godt, men synd at det endte slik. 

Anonymkode: ae123...390

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...