Vimsekoppen Skrevet 16. desember 2021 #81 Del Skrevet 16. desember 2021 mjaus skrev (8 timer siden): Virker som en samling av de dummeste mest hjernedøde guttene i hele norge der inne Ja, enig - men synes Christian tar helt kaka som han holder på! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 16. desember 2021 #82 Del Skrevet 16. desember 2021 Vimsekoppen skrev (3 timer siden): Ja, enig - men synes Christian tar helt kaka som han holder på! Det virker nesten som han blir ekstra såra/vonbroten når Victoria vingler mellom han og de andre gutta på akkurat samme måte som han gjorde/gjør med Emma, kanskje fordi han opplever å være like lite spesiell for Victoria som Emma er for han. Han møter nok seg selv i døra og det takler ikke egoet hans. Men det er jo vitterlig komisk når han hele tiden skal vri på ting og situasjoner for å kunne legge skylden på jentene. Hvis han ikke er like interessert i Emma lengre så forklarer han det med at Emma har gjort noe feil (ikke vist nok interesse, tidligere ligget med antonio osv), og hvis han blir interessert i noen nye (Victoria) så nekter han å høre når Victoria presiserer at hun ikke vil forplikte seg og anklager henne for å ha lurt han til å forplikte seg til henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 21. desember 2021 #83 Del Skrevet 21. desember 2021 (endret) Da var tidenes dårligste ex on the beach over med tidenes største drittsekker ferdig som rine, victoria, preben, nikita, christian and the listgoes on.. denne sesongen var bare vond og se på. Håper ingen hyper de opp til å bli influencere. Disse menneskene her får melina og sandra til å se ut som en engler, håper de fleste unfollower de på insta. Eneste som kom godt ut av denne sesongen var nok anette. Bra at mikael hadde litt selvinnsikt på siste episode hvert fall... Alt jeg har å si om denne sesongen er æsj Endret 21. desember 2021 av mjaus 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. desember 2021 #84 Del Skrevet 22. desember 2021 mjaus skrev (10 timer siden): Da var tidenes dårligste ex on the beach over med tidenes største drittsekker ferdig som rine, victoria, preben, nikita, christian and the listgoes on.. denne sesongen var bare vond og se på. Håper ingen hyper de opp til å bli influencere. Disse menneskene her får melina og sandra til å se ut som en engler, håper de fleste unfollower de på insta. Eneste som kom godt ut av denne sesongen var nok anette. Bra at mikael hadde litt selvinnsikt på siste episode hvert fall... Alt jeg har å si om denne sesongen er æsj Enig. Det var ikke engang god tv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 22. desember 2021 #85 Del Skrevet 22. desember 2021 mjaus skrev (10 timer siden): Da var tidenes dårligste ex on the beach over med tidenes største drittsekker ferdig som rine, victoria, preben, nikita, christian and the listgoes on.. denne sesongen var bare vond og se på. Håper ingen hyper de opp til å bli influencere. Disse menneskene her får melina og sandra til å se ut som en engler, håper de fleste unfollower de på insta. Eneste som kom godt ut av denne sesongen var nok anette. Bra at mikael hadde litt selvinnsikt på siste episode hvert fall... Alt jeg har å si om denne sesongen er æsj Igjen, alle hopper på Anette, men ingen av dem ser seg selv i dette! Det var flaut og provoserende å se den seansen der. Det er jo Preben som stort sett legger opp til kranglingen, men Anette får skylden. Victoria hadde absolutt ingenting med saken å gjøre, men hoppet inn og skrek og gikk inn får å såre Anette. Det er mye som kan sies om årets sesong, men er enig i at Anette er den som kom best ut av hele greien. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 22. desember 2021 #86 Del Skrevet 22. desember 2021 Flau sesong ja, de siste 5 minuttene var noe av det kleineste jeg har sett da alle skulle snakke ut med hverandre om forholdet/vennskapet de har fått. Hørtes ut som et dårlig manus de leste opp fra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 22. desember 2021 #87 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg kunne aldri klart å vært i samme rom som mennesker som Rine og Victoria i knapt en time. Rine skal stikke nesen sin opp i absolutt alt. Hun bør passe sine egne saker - der er det mer en nok å ta tak i. Det samme med Victoria. Hun er besatt av Preben som fremdeles har følelser for Anette -og derfor hetsingen mot Anette hele tiden. At produksjonen ikke grep inn er for meg en gåte. De skulle kastet ut Victoria og Rine -spesielt etter den siste utskjellingenen. Anette er den eneste som har kommet godt ut av deltagelsen denne gangen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 22. desember 2021 #88 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg er enig med de over: Vi trenger ikke å underholdes av super-mobbere som Rine, Victoria, Nikita, Preben og Christian. Her var det en ypperlig anledning til å gripe inn og forklare at sånn oppfører man seg ikke mot andre mennesker. Og tydeligvis er det ingen som syntes det var god underholdning heller andre enn mobberne selv og produksjonen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 22. desember 2021 #89 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg synes Mikael vant seg mot slutten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 22. desember 2021 #90 Del Skrevet 22. desember 2021 Veldig rart at ikke amy forsvarte Anette når folk begynte å beskylde henne for å ta opp «det samme temaet som alltid». Amy kunne fint avslutta hele hysteriet til Preben, Victoria og Rine hvis hun bare hadde sagt seg enig med Anette om at de faktisk ikke snakket om Preben. Anette sa også til amy dagen etterpå at hun opplevde at Mikael var den eneste som backet henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. desember 2021 #91 Del Skrevet 22. desember 2021 Produksjonen legger jo opp til alt drittet, fordi det lager god tv. De dro det altfor langt denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 22. desember 2021 #92 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg fikk så vondt av Anette at jeg har ikke ord Hun hadde nok flere dårlige dager der inne enn gode.. Kanskje hun følte hun måtte ta til takke med Mikael selv om han hadde sex med Amy fordi han var den eneste som brydde seg litt om henne. Nei, dette har vært en lavmål av en sesong, og hadde virkelig ikke trodd det kunne bli verre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 23. desember 2021 #93 Del Skrevet 23. desember 2021 Hva er greia med at de f.eks. ikke sendte Nikita inn igjen etter at Preben hadde trekant og lå med Victoria? Så kunne Nikita fått føle på det samme som Anette da hun sjekket inn, siden hun og de andre mente Anette var så teit... Tviler veldig på produksjonen når de ikke tar et så lett grep for å få mer interessant TV. Var flere slike muligheter de ikke grep denne sesongen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selfishmacaroni Skrevet 23. desember 2021 #94 Del Skrevet 23. desember 2021 Amananas skrev (39 minutter siden): Hva er greia med at de f.eks. ikke sendte Nikita inn igjen etter at Preben hadde trekant og lå med Victoria? Så kunne Nikita fått føle på det samme som Anette da hun sjekket inn, siden hun og de andre mente Anette var så teit... Tviler veldig på produksjonen når de ikke tar et så lett grep for å få mer interessant TV. Var flere slike muligheter de ikke grep denne sesongen. Ja helt ærlig trodde jeg de skulle det, det vill gitt mening for å fyre opp drama.. men istedenfor var det viktigst for produksjon at dette bare gikk hardt utover Annette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå