Gå til innhold

EOTB 2021

Gjest 123 eller noe

Anbefalte innlegg

Virker som guttene er veldig pysete og tørr ikke å prøve seg, men samtidig virker det jo også som at jentene ikke gir dem noe signaler heller. Da blir det ikke noe action da dessverre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apekatten skrev (På 23.10.2021 den 19.05):

Kjedelig sesong. Det skjer jo ingenting 🤷🏻‍♀️

Helt enig. Kjedeligste sesongen hittil, absolutt ingen verdens ting, bortsett fra den teiteste kranglen jeg har sett så langt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er sjelden jeg får et utelukkende negativt inntrykk av noen, men altså, hun Nikita… Eiesyk, manipulerende, selvtilfreds og snørrhoven. Skal helst ha alle gutta rundt lillefingeren. Føler med Silje-Marie.

Synes også Preben er rimelig dobbeltmoralsk som faktisk selv har hatt en trekant, men avfeier sin ex fordi hun hadde sex med Melchi - og han får det i tillegg til å høres ut som det kun er HUN som har gjort noe galt. Jeg likte Preben i begynnelsen, men det inntrykket tapte seg fort. Han og Nikita er et ufyselig par, og ingen av de tar hensyn til andres følelser.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kvalmt og usmakelig av Michael å rakke ned på jentene inne i villaen da han møter de nye jentene på stranda. Man kan fint gi komplimenter til andre uten å samtidig rakke ned på andre.

Synes synd på exen til Preben, virker ikke som hun er over han i det hele tatt selv om hun prøver å overbevise seg selv om at hun er det.

Begynner å bli lei av drama som oppstår rundt Silje Marie, det er alltid så utrolig lite underholdene når kranglingen holdes på barnehagenivå. SM klarer tydeligvis ikke ordlegge seg tydelig nok ovenfor Nikita og Michael burde seriøst skjønne at det ikke er vanlig å bli klødd og pjusket på av "venner".

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ignore skrev (På 9.11.2021 den 9.23):

Det er sjelden jeg får et utelukkende negativt inntrykk av noen, men altså, hun Nikita… Eiesyk, manipulerende, selvtilfreds og snørrhoven. Skal helst ha alle gutta rundt lillefingeren. Føler med Silje-Marie.

Synes også Preben er rimelig dobbeltmoralsk som faktisk selv har hatt en trekant, men avfeier sin ex fordi hun hadde sex med Melchi - og han får det i tillegg til å høres ut som det kun er HUN som har gjort noe galt. Jeg likte Preben i begynnelsen, men det inntrykket tapte seg fort. Han og Nikita er et ufyselig par, og ingen av de tar hensyn til andres følelser.

Jah haha.. så bruker preben det som et argument i krangelen deres "Jeg har ALDRI gjort noe mde nikita" bla bla bla.

Anette får vel se nå når hun ser på serien at preben snakket hele tiden om at han har lyst på nikita fordi hun hadde DEN rumpen...

Ugh har så dårlig inntrykk av michael og nikita... Får lyst å rive av meg håret hver gang michael snakker. Han er så utrolig dum. Føler nikita er manipulerende å vil ha alle gutter rundt lillefingern, michael er dum som bare sier seg enig i alle jentene uansett hva de sier fordi han har lyst på fitte. :sprettoy:

Herregud for en døv sesong, alle skal spørre hverandre om det er greit å ligge med hverandre eller kose? De fleste er jo bar en vennegjeng på ferie? også lurer jeg på hvorfor det alltid er jokere på jokere som sjekker inn. Halvparten av de folkene der inne er jo sovemedisin. De ligger bare å soler seg å drikker litt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er også smått ironisk å se Nikita gråte krokodilletårer til Preben om at hun trenger tid fordi hun har blitt såret før - når hun selv ikke ofrer en tanke på hvem hun sårer på sin vei… Makan.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikita er dramahoe.

alle de dumme opplagte spørsmålene som bare skal skape splid og ubehag…?! 

Å hvordan er ting mellom dere to nå da?

å hvem hadde du valgt til ditt eller datt.. 

så tydelig og itriterende at de andre ikke tar henne på det.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misanthropis skrev (1 time siden):

Nikita er dramahoe.

alle de dumme opplagte spørsmålene som bare skal skape splid og ubehag…?! 

Å hvordan er ting mellom dere to nå da?

å hvem hadde du valgt til ditt eller datt.. 

så tydelig og itriterende at de andre ikke tar henne på det.

Synes flere burde bli satt på plass, men alle der inne er jo ekstreeemt konfliktsky? Vet de egentlig hva slags program de har meldt seg på? eller tror de at det er en gratis ferietur til syden 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ignore skrev (På 9.11.2021 den 9.23):

Helt enig i dette, samt at Preben gjorde det slutt med eksen før han dro inn dit, jeg regner med at han gjorde for å være fri til å gjøre som han vil der inne. Og alt det som tydeligvis var blitt sagt av han i forkant av programmet, at han elsket henne ol, og nå oppfører seg som en dritt mot henne🤷‍♀️Jeg likte han også før, men nå har han tapt seg fullstendig i mine øyne. 

Jeg skal ikke begynne på Nikita, det er bare håpløst. 

Sesongen er utrolig kjedelig, det skjer jo absolutt ingenting der..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Hol skrev (På 12.11.2021 den 0.33):

Helt enig i dette, samt at Preben gjorde det slutt med eksen før han dro inn dit, jeg regner med at han gjorde for å være fri til å gjøre som han vil der inne. Og alt det som tydeligvis var blitt sagt av han i forkant av programmet, at han elsket henne ol, og nå oppfører seg som en dritt mot henne🤷‍♀️Jeg likte han også før, men nå har han tapt seg fullstendig i mine øyne. 

Jeg skal ikke begynne på Nikita, det er bare håpløst. 

Sesongen er utrolig kjedelig, det skjer jo absolutt ingenting der..

Jeg og kjæresten min ser sesong 3 på nytt igjen samtidig som vi ser på denne, han har ikke sett noen andre sesonger før å skal sies at i løpet av 4 episoder i sesong 3 har det skjedd dobbelt så mye allerede som i denne..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet klokkeslett ny episode blir lagt ut? 

Irriterende at det ikke står dette på programmet, slik det f.eks står kl00.01 på Paradise Hotell og kl0300 på farmen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipparn skrev (På 18.11.2021 den 2.23):

Irriterende at det ikke står dette på programmet, slik det f.eks står kl00.01 på Paradise Hotell og kl0300 på farmen.

Neste episode kommer på tirsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vipparn skrev (På 18.11.2021 den 2.23):

Kommer kl 8 tirsdag og torsdag fikk jeg til svar fra kundeservice. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
realityfire skrev (23 minutter siden):

Dritt sesong as. Stoppa og følge med for klarte ikke mer.

Får håpe neste sesong blir bedre👍

Helt enig, liker faktisk nesten ingen av deltakerne heller. Synes kristian er den eneste likbare... Ikke at jeg misliker alle men det er ingen som står seg noe særlig ut denne sesongen og resten er kjedelige zzzzzzzzzzzzzz... føler jeg bare sitter å ser på folk som er på ferietur til syden

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at denne sesongen er så lite populær, da den er en av de jeg har likt best😅 

Får dele noen av mine tanker da (kun basert på det vi ser på TV så klart, sier ikke at de er slik i virkeligheten):

Nikita: Den jeg liker absolutt minst. Manipulerer til drama konstant, minner meg om en skikkelig mean girl slik hun stiller spørsmål som skal mane til drama eller få folk til å føle seg dritt. Så klart totalt løgn at det ikke er noe i mellom hun og Michael, om ikke annet enn at hun fra sin side ønsker å ha "dibs" på han for å føle seg begjæret. Falsk.

Preben: Har vist utrolig dårlige sider mtp eksen, spesielt det at han dumpet henne for å bli med på EOTB. Ser man bort i fra det er han interessant å høre på og flink til å ta vare på venner. Så han er både sympatisk og usympatisk, sånt liker jeg på TV!

Christian: Syntes en stund han virka søt og snill, men tror det snur fort nå som jeg så previewen for neste episode.... før det var det også helt tydelig at den ene kvelden hvor han sov med hun bergenseren, skjedde fordi han håpet å få ligge med hun. Så har han prøvd å backtracke for Emma da han ikke fikk napp. Så snart hun andre viser interesse igjen er det nok rett på hun.

Anette: Liker hun godt. Smart dame med bein i nesa, håper hun finner noen som beha dler hun bra!

Michael: Ikke den skarpeste kniven i skuffa, og jeg tror Nikita er dama han har mest lyst på der inne.

Likte ellers Silje-Marie og Melchi veldig godt og synes det er trist at de røk ut!

Rine er morsom!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive hvorfor jeg liker denne sesongen spesielt. Det er blant annet fordi jeg føler dramaet der inne er litt mer ekte når man slipper personer som Melina, Sandra, Mario osv... som spiller opp alt noe helt teatralsk for EOTB og krangler som sport😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amananas skrev (På 25.11.2021 den 19.00):

Overrasket over at denne sesongen er så lite populær, da den er en av de jeg har likt best😅 

Får dele noen av mine tanker da (kun basert på det vi ser på TV så klart, sier ikke at de er slik i virkeligheten):

Nikita: Den jeg liker absolutt minst. Manipulerer til drama konstant, minner meg om en skikkelig mean girl slik hun stiller spørsmål som skal mane til drama eller få folk til å føle seg dritt. Så klart totalt løgn at det ikke er noe i mellom hun og Michael, om ikke annet enn at hun fra sin side ønsker å ha "dibs" på han for å føle seg begjæret. Falsk.

Preben: Har vist utrolig dårlige sider mtp eksen, spesielt det at han dumpet henne for å bli med på EOTB. Ser man bort i fra det er han interessant å høre på og flink til å ta vare på venner. Så han er både sympatisk og usympatisk, sånt liker jeg på TV!

Christian: Syntes en stund han virka søt og snill, men tror det snur fort nå som jeg så previewen for neste episode.... før det var det også helt tydelig at den ene kvelden hvor han sov med hun bergenseren, skjedde fordi han håpet å få ligge med hun. Så har han prøvd å backtracke for Emma da han ikke fikk napp. Så snart hun andre viser interesse igjen er det nok rett på hun.

Anette: Liker hun godt. Smart dame med bein i nesa, håper hun finner noen som beha dler hun bra!

Michael: Ikke den skarpeste kniven i skuffa, og jeg tror Nikita er dama han har mest lyst på der inne.

Likte ellers Silje-Marie og Melchi veldig godt og synes det er trist at de røk ut!

Rine er morsom!

Jeg er veldig enig i disse beskrivelsene, det var gøy å lese, kunne skrevet det selv. Nikita er forferdelig. Anette er kul (og ser veldig bra ut). Jeg likte også Silje-Marie og Melchi. De jeg liker minst er Nikita og Victoria, begge fremstår veldig selvopptatte, lite reflekterte og lite sympatiske. Mikael er et kapittel for seg selv, han virker jo stokk dum. Christian har tapt seg - jeg fikk et litt dårlig førsteinntrykk som tok seg opp, men nå er han på god vei nedover igjen. 

Jeg synes denne sesongen har vært treig, men er samtidig enig i at det er godt å slippe tilgjort drama. Det har likevel vært underholdende nok til at jeg har fortsatt å se på - dette er første gang jeg har droppet en sesong av Paradise, som jeg kuttet ut etter episode 6 eller noe sånt. Pærra har blitt en skygge av seg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...