Gjest Tamsi Skrevet 5. desember 2021 #61 Del Skrevet 5. desember 2021 Preben... Snakk om å være et eneste stort rødt flagg. Pisser i buksa hver gang han sitter på stranda fordi han har så mange "gærne ekser" han er redd for å møte igjen. Ikke rart de blir gærne sånn som han åpenbart behandler folk Tror faktisk han topper hele lista mi av uspiselige personligheter på ex on the beach til nå, og der er det jammen hard konkurranse! Skremmende siden han i starten virket som en skikkelig fin fyr. Nå koser han seg med å se et menneske bryte sammen, en som han personlig allerede hadde gjort usikker og sjalu. Noe så utrolig kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 6. desember 2021 #62 Del Skrevet 6. desember 2021 Tamsi skrev (6 timer siden): Preben... Snakk om å være et eneste stort rødt flagg. Pisser i buksa hver gang han sitter på stranda fordi han har så mange "gærne ekser" han er redd for å møte igjen. Ikke rart de blir gærne sånn som han åpenbart behandler folk Tror faktisk han topper hele lista mi av uspiselige personligheter på ex on the beach til nå, og der er det jammen hard konkurranse! Skremmende siden han i starten virket som en skikkelig fin fyr. Nå koser han seg med å se et menneske bryte sammen, en som han personlig allerede hadde gjort usikker og sjalu. Noe så utrolig kvalmt. Hah! ja har lest litt på instastoryen hans nå, tok meg tid å følge samtlige brukere for å se om de skriver noe angående dramaet der inne. Han får veldig mange spørsmål hvorfor han gikk så hardt ut mot henne, alt han svarer er ting som setter han i offerposisjonen 😅 så jævla latterlig av han "Anette hadde sex med melchi for å få reaksjon av meg, så var naturlig for meg å skulle ta litt hevn på henne" Hva er det med han? Hvorfor rettferdigjør han det at han og emma hadde sex før hun og melchi, hun har ikke lov men han skal ha lov? er helt utrolig at han er eldst der inne, skulle trodd han var 19. æsj 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. desember 2021 #63 Del Skrevet 7. desember 2021 Altså, Mikael🤦♂️ Spoiler Når det for én gang skyld kommer silikon inn i villaen er det en sjanse han ikke kan la gå?? Tidenes utsagn der altså. Hva ER det med han? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 7. desember 2021 #64 Del Skrevet 7. desember 2021 VirreVapp skrev (2 minutter siden): Altså, Mikael🤦♂️ Skjul innhold Når det for én gang skyld kommer silikon inn i villaen er det en sjanse han ikke kan la gå?? Tidenes utsagn der altså. Hva ER det med han? Fantastisk type (dust). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selfishmacaroni Skrevet 7. desember 2021 #65 Del Skrevet 7. desember 2021 Sliter virkelig med å se disse episodene, kan ikke forstå at produksjonen syntes dette er greit. Jeg får så utrolig vondt av Anette med tanke på hvordan Mikael og Preben holder på. Spoiler Når Mikael klinet med hun nye, satt bare Christian å lo. Jeg får rett å slett skikkelig vondt inni meg, syntes dette er veldig på grensen… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 7. desember 2021 #66 Del Skrevet 7. desember 2021 Mikael må være tidenes største og minst intelligente drittsekken vist på tv noen gang. Jeg fatter ikke at noen kan synes han er litt tiltrekkende en gang der han sitter og gasslighter folk med et kors dinglende i øret og et kors dinglende fra halsen og glorete merkeklær, dårlig holdning, overdrevne gestikuleringer og forferdelig bygdestemme. Av alle jentene som kaster seg etter han så har han så jævlig dårlig smak at han synes Frida med pålimte gaffel-vipper «checker alle boksene hans» det er for meg bare toppen av kransekaka hva gjelder den harrytassen der. Håper han, Christian og Preben ryker asap 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. desember 2021 #67 Del Skrevet 7. desember 2021 AntiBullshit skrev (1 minutt siden): Mikael må være tidenes største og minst intelligente drittsekken vist på tv noen gang. Jeg fatter ikke at noen kan synes han er litt tiltrekkende en gang der han sitter og gasslighter folk med et kors dinglende i øret og et kors dinglende fra halsen og glorete merkeklær, dårlig holdning, overdrevne gestikuleringer og forferdelig bygdestemme. Av alle jentene som kaster seg etter han så har han så jævlig dårlig smak at han synes Frida med pålimte gaffel-vipper «checker alle boksene hans» det er for meg bare toppen av kransekaka hva gjelder den harrytassen der. Håper han, Christian og Preben ryker asap Spot on 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. desember 2021 #68 Del Skrevet 7. desember 2021 Synes synd på Anette. Skulle ønske hun dro hjem, hun fortjener bedre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Brain Vacation Skrevet 7. desember 2021 #69 Del Skrevet 7. desember 2021 Får bare error på dagens episode jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. desember 2021 #70 Del Skrevet 7. desember 2021 Mrs.Brain Vacation skrev (59 minutter siden): Får bare error på dagens episode jeg Her også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ignore Skrevet 8. desember 2021 #71 Del Skrevet 8. desember 2021 Dette blir bare verre og verre. Hvor er produksjonen? Og i hvilken verden er dette greit? For en gjeng med drittfolk! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 8. desember 2021 #72 Del Skrevet 8. desember 2021 Trioen Mikael, Preben, Christian må være de minst sympatiske deltakerne, noen sinne! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 9. desember 2021 #73 Del Skrevet 9. desember 2021 Selfishmacaroni skrev (På 7.12.2021 den 15.47): Sliter virkelig med å se disse episodene, kan ikke forstå at produksjonen syntes dette er greit. Jeg får så utrolig vondt av Anette med tanke på hvordan Mikael og Preben holder på. ignore skrev (2 timer siden): Dette blir bare verre og verre. Hvor er produksjonen? Og i hvilken verden er dette greit? For en gjeng med drittfolk! Skjul innhold Spoiler Jeg synes også det er rart at produksjonen ikke griper inn. Det Preben, Nikita og store deler av resten av gruppen holder på med mot Anette er utfrysning og mobbing. Preben er rett og slett ondskapsfull. Han gir seg ikke før Anette får totalt sammenbrudd. Deilig at Nikita er ute👌 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 9. desember 2021 #74 Del Skrevet 9. desember 2021 Hufsetufs skrev (51 minutter siden): Trioen Mikael, Preben, Christian må være de minst sympatiske deltakerne, noen sinne! Enig med deg. De mangler totalt evne til å ha medfølelse til et menneske som har det vondt. I stedet for godter de seg med det🤮 Og Nikita er like ille. Forferdelige mennesker. Familien deres må skjemmes når de ser dette. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 9. desember 2021 #75 Del Skrevet 9. desember 2021 MsElliot skrev (13 minutter siden): Enig med deg. De mangler totalt evne til å ha medfølelse til et menneske som har det vondt. I stedet for godter de seg med det🤮 Og Nikita er like ille. Forferdelige mennesker. Familien deres må skjemmes når de ser dette. Hvordan kunne jeg glemme Nikita. Hun er så manipulerende at jeg aldri har sett noe lignende. Det er som om de ikke en gang prøver å skjerpe seg litt. Det må ha skjedd noe. Det synes som at alle spor av anstendighet er borte. De forfekter et verdisyn som ikke ligner menneskelighet. Brødrene Pierre og Daniel Louis fremstår som anstendige gentlemen sammenlignet med årets kvartett. Håper alle som følger dem i SoMe trykker unfollow med det samme. Disse møkkafolkene fortjener ikke å bli influensere. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 9. desember 2021 #76 Del Skrevet 9. desember 2021 Hufsetufs skrev (3 timer siden): Hvordan kunne jeg glemme Nikita. Hun er så manipulerende at jeg aldri har sett noe lignende. Det er som om de ikke en gang prøver å skjerpe seg litt. Det må ha skjedd noe. Det synes som at alle spor av anstendighet er borte. De forfekter et verdisyn som ikke ligner menneskelighet. Brødrene Pierre og Daniel Louis fremstår som anstendige gentlemen sammenlignet med årets kvartett. Håper alle som følger dem i SoMe trykker unfollow med det samme. Disse møkkafolkene fortjener ikke å bli influensere. Ja, Nikita skal ha all oppmerksomhet. Hun såret Silje Marie også - gang på gang. Når hun var ute, så ble Anette neste hakkekyllingen. Ja, de to svenske brødrene fremstår som englebarn sammenlignet med Preben, Christian, Mikael og Nikita😡 Håper det skjer noe bra med Anette nå♥️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 9. desember 2021 #77 Del Skrevet 9. desember 2021 Virker som produksjonen har sagt noe til Preben, etter helomvendingen som kom fra intet i dagens episode... Og Christian... herregud, hva skal jeg si? Lyver så det renner, leker med følelser, og mener han selv er offeret. Kan noen oppsummere Christian? Jeg klarer ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 10. desember 2021 #78 Del Skrevet 10. desember 2021 Flere som har lagt merke til når Christian står og spiller på DJ-utstyret (som ved pool partyet) tar han helt av med miksingen og alle danser vilt, men begge kanalene (der lyden på musikken skal skrus opp) står helt nede.. altså uten lyd? Litt av en fest! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsekoppen Skrevet 15. desember 2021 #79 Del Skrevet 15. desember 2021 Altså, hva skjer med Christian? Snakk om å leve på sin egen planet! Makan til frustrerende fyr, som vet å spille offer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 16. desember 2021 #80 Del Skrevet 16. desember 2021 Vimsekoppen skrev (6 timer siden): Altså, hva skjer med Christian? Snakk om å leve på sin egen planet! Makan til frustrerende fyr, som vet å spille offer! Virker som en samling av de dummeste mest hjernedøde guttene i hele norge der inne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå