Gjest 123 eller noe Skrevet 7. oktober 2021 #1 Del Skrevet 7. oktober 2021 Er denne sesongen så flau at ingen ville lage tråd om det? Jeg tror det, ja! Jeg lager en jeg da, jeg skjems ikke over å se litt søppeltv iblant. ^^ Deltakerne er ganske anonyme, selv om de prøver hardt å være bra TV. Han DJen som hoppet i taket over at "Det er sangen min!" også begynner alle å danse til Freestyler i slowmotion, det må være noe av det verste jeg har sett. Jeg sitter sjeldent og holder meg for øynene fordi det blir for kleint på tv, men det der ble flaut 😄 Hun Barbie er for mye av absolutt alt, det er ganske pinlig å se også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 7. oktober 2021 #2 Del Skrevet 7. oktober 2021 skruttveig skrev (2 minutter siden): Hun Barbie er for mye av absolutt alt, det er ganske pinlig å se også. Sikkert bare klippingen som gjør det slik, men annenhver setning hun sier er jo "Hihihihi, han eeeer jo baaare 20 år liksom". 😂😂 Og hun Thea, herregud for et slitsomt og frekt menneske. Og Emad, herlighet for noen høye tanker han har om seg selv. Barbie går fordi han prøver seg på sex med en gang. Men han klarer ikke å ta inn for seg at hun avviste han. Neida, han måtte heller overbevise seg selv om at hun gikk fordi hun hadde SÅ lyst på han, og ikke klarte å kontrollere seg selv 🤦♀️😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 7. oktober 2021 #3 Del Skrevet 7. oktober 2021 Ja han er høy på seg selv (og er han halvsøsken med han EOTB Cristian eller? Han både ser og høres ganske mye ut som han ) men hun virket jo som hun bygget ganske mye opp til at det ble action da, også SÅ sur da hun liksom blir overrasket over at han trodde de skulle ligge sammen der i suiten! For en gjeng, det er så intetsigende og teit, men jeg skal nok se videre:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 7. oktober 2021 #4 Del Skrevet 7. oktober 2021 Går det på lineær tv også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. oktober 2021 #5 Del Skrevet 7. oktober 2021 Meadow skrev (3 timer siden): Går det på lineær tv også? Det lurer jeg på også for jeg har ikke sett reklame for EOTB, og det pleier jo å være masse reklame for de store konseptene. OT men; Paradise Hotel finnes vel også bare som strømmeprogram på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 11. oktober 2021 #6 Del Skrevet 11. oktober 2021 Nå har jeg ikke sett på vanlig TV på lenge, fordi det er kun reklame hver gang jeg prøver å se! 😅 Så jeg vet ikke. Ser det på Dplay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 11. oktober 2021 #7 Del Skrevet 11. oktober 2021 loveli skrev (På 7.10.2021 den 20.35): OT men; Paradise Hotel finnes vel også bare som strømmeprogram på nettet? Ja det stemmer. På viafree for oss som ikke vil betale viaplay ^^ Men ulempen er at de henger en uke etter, så jeg kan ikke være med i PHtrådene her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 19. oktober 2021 #8 Del Skrevet 19. oktober 2021 Overrasket over hvor fort de faller for hverandre? Ny episode i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 19. oktober 2021 #9 Del Skrevet 19. oktober 2021 EOTB er min guilty pleasure. Tør ikke fortelle venner at jeg ser på hvertfall😂 Han «melkemannen» er jo sinnsykt kjekk (til å være så ung), men herregud som han vet det selv! Og når han bare «grandis i frysen.. og stor penis» 🤣🤣 Dumt Nina måtte dra egentlig. Han der med den skeive munnen (dratiltrynet) er rimelig despo. Bestemmer seg for å prøve seg på damene før de kommer inn. Og å sitte å fortelle at han normalt er utro er jo ikke det beste sjekketrikset i boka. Barbie er slitsom! Og Ken er jo søt, men usikker. Fatter ikke hvorfor han vil ha Barbie. Han med tatovering på halsen er bare teit. Kjekk, ja, men prinsippene om at han ikke har sex med folk før han kjenner de godt - for så å ha trekant natta etterpå.. herrregud. Sånn! Godt å kunne snakke litt om serien. 🙈😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 19. oktober 2021 #10 Del Skrevet 19. oktober 2021 Legger merke til at "Ken" har akkurat samme tatovering plassert på samme plass som Herman fra årets sesong av farmen (engelen med skytevåpen). Videre har Preben (på halsen) og han ene nykommeren Mikael (armen) nesten samme tatovering (klovnedama) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 19. oktober 2021 #11 Del Skrevet 19. oktober 2021 AntiBullshit skrev (3 timer siden): Legger merke til at "Ken" har akkurat samme tatovering plassert på samme plass som Herman fra årets sesong av farmen (engelen med skytevåpen). Hadde ikke forundret meg om de er bffs. De er jo egentlig nokså like. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 20. oktober 2021 #12 Del Skrevet 20. oktober 2021 skruttveig skrev (På 7.10.2021 den 8.35): Er denne sesongen så flau at ingen ville lage tråd om det? Jeg tror det, ja! Jeg lager en jeg da, jeg skjems ikke over å se litt søppeltv iblant. ^^ Deltakerne er ganske anonyme, selv om de prøver hardt å være bra TV. Denne sesongen er ganske tafatt ja, 5 episoder og nesten ingenting har skjedd. 1 trekant, that`s it. Virker ikke som noen av jentene er særlig keen på guttene nå. I siste episode no så ble jentene og guttene separert, og jentene fikk besøk av 3 nye gutter. Også var det en liten preview av neste episode...og jeg tror for å få seertallene opp at produksjonen skal gjøre noe ganske drastisk . Jeg tror de kommer til å kaste ut alle de gamle guttene,og beholde de 3 nye guttene,og fylle på etterhvert. Lets face it; Jentene er ikke mye interessert i dem som er der nå. Som en observasjon i sosialanthropologi var det ekstremt morsomt å se hele greia mellom Preben og Nikita. Hun var keen på ham, og han var keen på henne. Så hun inviterte ham inn i suiten for å "sove" med henne. Men han ble så EKSTREMT betatt at han bestemte seg for å ikke gjøre noe som helst "moves" på henne. Han tenkte det var en super strategi. Så de satt hele kvelden i sengen en meter fra hverandre, uten berøring og uten å kysse. Det er en klassisk nice guy p tro at jenter har null interesse i intimitet og sex, det er noe menn vil,og hvis man respekterer damen holder man fingrene av fatet. Men hun var jo klar som et egg, hun ville tydeligvis knulle. Dagen etter så forteller hun de andre jentene at han ikke er hennes type, mens han snakker til alle guttene om hvor fantastsik de hadde det, og at han vil gifte seg med henne +++. Hun derimot er kjempeklar for å hooke med en ny gutt neste kveld når han ikke er det. Han ble Needy, og damer hater needy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ignore Skrevet 20. oktober 2021 #13 Del Skrevet 20. oktober 2021 Ufint av gutta å snakke om Nikita som en «verdig» jente de ikke vil ha sex med første kvelden - akkurat som de jentene som er der fra før ikke er verdt noe, og bare kan brukes og kastes… 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
realityfire Skrevet 21. oktober 2021 #14 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) Det her må være den verste sesongen så langt! trodde ikke at en sesong kunne være dårligere enn sesong 2, men denne tar virkelig kaka.... føler alle i denne sesongen er unge fjortiser som både ser og oppfører seg som 16 åringer? eller er det bare jeg som begynner å bli for gammel, og dermed syntes at folk begynner å se yngre ut? blir for barnslig for min del ass... har også falt ut av denne sesongen fordi den er helt sykt kjedelig. Savner da EX on the beach var bra! som sesong 1 og sesong 3. Men sesong 3 syntes jeg var best. Endret 21. oktober 2021 av realityfire 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 21. oktober 2021 #15 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) ignore skrev (På 20.10.2021 den 12.44): Ufint av gutta å snakke om Nikita som en «verdig» jente de ikke vil ha sex med første kvelden - akkurat som de jentene som er der fra før ikke er verdt noe, og bare kan brukes og kastes… Det er bare han Preben som sier det, og han er helt retard da...og det er jo ingen av guttene som har klart å pule noen av jentene da. BAre hun som hadde trekant, men det var jo på hennes initativ! Endret 21. oktober 2021 av Stiigen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 21. oktober 2021 #16 Del Skrevet 21. oktober 2021 Kjedelig sesong 👎 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. oktober 2021 #17 Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Helt rar sesong ja, føler ikke det er den samme serien. Sesong 1 var vel best, og den sesongen med han Øystein som skulle drite og runke på alle.. og Afterski var veldig underholdene også, med alt dramaet i boblejakker og moonboots! Nå er det treige folk i søplete omgivelser. Det skal jo være eksotisk med EOTB, men her er de jo midt i grus og singel-land. Av alle som er med nå, var det jo mer action med de produksjonen valgte å sende hjem på guttatur. Bare de forsiktige og sjenerte vendte tilbake. Hvor er alle de ufordragelige drittsekkene som lager god tv? De nye 3 er ikke det, nei, de er bare en dårlig kopi av hverandre. Jævla søndagsskole. Her har de mye å lære av svenskene altså; produksjonen altså, ikke de deltakerne som allerede er med og prøver altfor hardt å være "gale", det er så flaut! Endret 22. oktober 2021 av 123 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
realityfire Skrevet 22. oktober 2021 #18 Del Skrevet 22. oktober 2021 Syntes heller ikke det er noen som skiller seg ut denne sesongen. Alle er typiske "girl nextdoor" eller "guy nextdoor". Savner sterke personligheter, folk med sterke meninger, folk som skiller seg ut og har et særpreg.... og gjerne litt eldre deltakere også. Jeg er bare 23 og føler jeg blir for gammel til å se på dette... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 22. oktober 2021 #19 Del Skrevet 22. oktober 2021 Ex on the beach? Eller jokere on the beach? Er jo nesten ingen ekser jo! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. oktober 2021 #20 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ja nå må det ta seg opp neste uke ellers blir det veldig kjedelig å følge med på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå