AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har nettopp sluttet med p-piller, og fikk da en kort menstruasjon. Hvor lenge bør jeg vente før jeg begynner å teste for EL? Jeg har gått lenge på p-piller, men mener å huske at syklusen min var ganske normal på ca 4 uker før det. Anonymkode: 46d3c...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 7. oktober 2021 #2 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har nettopp sluttet med p-piller, og fikk da en kort menstruasjon. Hvor lenge bør jeg vente før jeg begynner å teste for EL? Jeg har gått lenge på p-piller, men mener å huske at syklusen min var ganske normal på ca 4 uker før det. Anonymkode: 46d3c...dcf Du kan sikkert starte rundt dag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. oktober 2021 #3 Del Skrevet 7. oktober 2021 Ettersom du ikke vet om du har kort eller lang syklus, så bør du teste fra CD10-12. Plutselig kan den komme tidlig. Hvis du etter noen sykluser vet at du ikke får EL får etter CD20, så kan man jo utsette EL-testingen litt, for å spare tester. Men hovedregelen er å starte rett over CD10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Del Skrevet 7. oktober 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Ettersom du ikke vet om du har kort eller lang syklus, så bør du teste fra CD10-12. Plutselig kan den komme tidlig. Hvis du etter noen sykluser vet at du ikke får EL får etter CD20, så kan man jo utsette EL-testingen litt, for å spare tester. Men hovedregelen er å starte rett over CD10. CD - syklusdag? Er dag 1 den dagen mensen kom, eller den dagen jeg sluttet på pillene? Anonymkode: 46d3c...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 7. oktober 2021 #5 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): CD - syklusdag? Er dag 1 den dagen mensen kom, eller den dagen jeg sluttet på pillene? Anonymkode: 46d3c...dcf Den dagen mensen kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Del Skrevet 7. oktober 2021 Takk for svar! Anonymkode: 46d3c...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå