Gå til innhold

Er hun ikke interessert lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis hun ikke svarer på meldingen i dag så vet jeg heldigvis hvor hun jobber. Jeg skal ikke oppsøke henne på jobben, men vet hun er ferdig rundt klokka 5. Jeg skal gå forbi der i den tiden og late som at det var tilfeldig. Skal få henne til å se meg og da må vi hilse på hverandre😊 Hun sa hun var interessert, men kanskje hun bare er opptatt eller sjenert. 
Jeg er så gira og vil møte henne allerede i kveld. Jeg er storm forelsket og tror vi har noe godt på gang.

Anonymkode: 87dce...694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Sorry TS, men du har ikke sjans. Det oser av desperasjon fra deg.

Dama har snudd og løpt i motsatt retning. 

Bedre lykke neste gang.

Anonymkode: 706d4...c61

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skrev dette

Hei!😊 Ser at du ikke svarte på min melding i går ang om når du vil møtes igjen eller at ikke har kommet med et forslag. Er du ikke interessert lenger? Jeg la deg til på facebook fordi jeg ønsket å ta steget videre og bli venner og etter hvert kjærester. Jeg liker deg veldig godt allerede, og ville bare si det. Om du er sjenert går det også bra. Jeg kan fint ta initiativ selv!😊👍👍 Kan vi møtes i dag?😊

Hadde noen skrevet dette til meg etter en date hadde jeg kuttet ut hele fyren. Det er vel ingen som vet om en person er kjærestemateriale etter en date! Det høres mer ut som du er 16 år og ikke i midten av 30-årene. Det er ingen voksne, oppegående mennesker som har lyst til å bli kjærester etter et kort møte med prating, man må kjenne hverandre bedre. Du bør kutte ut alle smilefjesene og tomlene også, du fremstår litt enkel.

Ta med deg disse tipsene til neste dame du skal på date med, det er tydelig at toget har gått med hun du refererer til her. Lykke til!

Kvinne 30

Anonymkode: 00683...5a9

• Liker 11
Skrevet

Haha, jeg blir til og med skremt av å bare lese tråden. God trolling. 

Anonymkode: 6df6c...586

• Liker 16
Skrevet

Jeg synes hun virker interessert, kanskje hun bare er sjenert 😊 Menn er jo de som tar mer initiativ, og kanskje det er det hun liker. Skal melde henne snart og spørre om vi skal møtes i dag.

Ville ikke gjort det! Da skygger hun hvertfall banen. Hun har sagt hun skal gi beskjed når hun får tid. Da venter du med å skrive noe som helst til henne. Nå er det hennes tur å ta kontakt om hun vil treffe deg igjen. 

Anonymkode: ae926...b75

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er du igjen? Som var interessert i naboen og aldri tok hintet? 🥴 

Uff .... 

Anonymkode: 771e7...ff6

Håper det er samme person. Ellers er det altfor mange gærninger der ute. Stakkars damer.

Anonymkode: 976a9...ee4

• Liker 9
Skrevet

Er dette samme personen som spionerer på naboen som tilfeldigvis sa ja til en date? 🤔

Anonymkode: c92e5...6b2

• Liker 6
Skrevet

Dette er samme person som har e ntråd her inne som er på nabo dama, akkurat samme skrivemåte og opplegg. Han vledig på, hun virker ikke interessert, men ts skjønner ikke og mene rhun er interessert, hun svarer ikke, han tror hun er sjenert og han tar ikke signalene. Flere ganske like tråder som må være samme person, ser det på stilen og innholdet

Anonymkode: fc3c8...5d4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er samme person som har e ntråd her inne som er på nabo dama, akkurat samme skrivemåte og opplegg. Han vledig på, hun virker ikke interessert, men ts skjønner ikke og mene rhun er interessert, hun svarer ikke, han tror hun er sjenert og han tar ikke signalene. Flere ganske like tråder som må være samme person, ser det på stilen og innholdet

Har du link til tråden?

Anonymkode: 00683...5a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvis hun ikke svarer på meldingen i dag så vet jeg heldigvis hvor hun jobber. Jeg skal ikke oppsøke henne på jobben, men vet hun er ferdig rundt klokka 5. Jeg skal gå forbi der i den tiden og late som at det var tilfeldig. Skal få henne til å se meg og da må vi hilse på hverandre😊 Hun sa hun var interessert, men kanskje hun bare er opptatt eller sjenert. 
Jeg er så gira og vil møte henne allerede i kveld. Jeg er storm forelsket og tror vi har noe godt på gang.

Milde skaper.... 🙉🙈 Pass på så hun ikke anmelder deg for stalking, for det er nettopp det, dette er.

Anonymkode: 4119b...a16

• Liker 5
Skrevet

Du må roe litt ned tror jeg. Roser og «du er en av de fineste damene jeg har møtt» på første date er for mye.

Anonymkode: 7b4b4...0df

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er interessert i henne ja😊 Ikke ofte jeg blir det. Ville du ikke likt at en fyr viste deg interesse? Viser man det ikke blir man jo aldri kjærester heller.

Det er fint med interesse om man vil ha den. Er hun derimot ikke interesser i deg, fremstår du mest sannsynlig som litt for pågående. 

• Liker 1
Skrevet

og der kom trolletråd som motsvar.

• Liker 6
Skrevet

Haha dette må være han stalkermannen som stalket naboen🤣 samme skrivemåte og alt.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde du ikke bare blitt smigret over at en mann viste mye interesse for deg? Det ville jeg blitt!😊 

Jeg er overhode ikke gal eller farlig. Jeg bare vet at kvinner er mer sjenerte og derfor må jeg som mannen være litt mere på for å få henne på en ny date. Hun er jo interessert, det sa hun selv.

Det ikke smigrende om en mann som jeg ikke er interessert i, viser mye interesse. Da er det bare plagsomt og irriterende. Det er også forskjell på å "være på" og ta initiativ og å framstå som overivrig (desperat), needy og ute av stand til å ta et (eller flere) veldig tydelige hint. 

Anonymkode: 9360e...1c0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Var på date med en dame på tirsdag. Det var veldig koselig. Vi hadde snakket i en dag bare før vi møttes. Jeg overrasket henne med roser og sa hun var en av de fineste damene jeg har møtt😊 Vi er begge i midten av 30-årene. Daten varte i 3 timer før vi dro hjem hver for oss. Jeg sa jeg ville møte henne igjen og hun sa seg enig. Jeg sa jeg hadde det så trivelig at jeg spurte om jeg fikk lov å kysse henne. Hun sa at det var litt for tidlig enda og at hun måtte vite om dette var seriøst eller ikke. 

Jeg synes det var dumt, men godtok valget hennes. Jeg kom hjem og fant henne på facebook. Siden ting gikk så fint som det gjorde la jeg henne til på facebook med engang. Hun har ikke godtatt enda. Så sendte jeg henne melding der vi har snakket (badoo). Jeg spurte om hun likte meg og om vi skulle møtes i dag. Hun sa hun var usikker på når hun fikk tid, men skulle si i fra sa hun. Jeg bare sa ok bare send melding når du kan. Hun har ikke svart på den.

Jeg synes også det er rart at hun ikke godtok meg på facebook. Hun sa hun ville møte meg igjen. Og ikke har hun svart meg siden i går kveld. Betyr dette at hun ikke er interessert mere?

Setter pris på fine tilbakemeldinger 😊👍

Du er altfor på. 

Roser på første date? Legge umiddelbart til på Facebook og sende melding? Sende ny melding på annen plattform når du ikke får svar? 

Du skremmer henne vekk. Slutt å jakt etter kvinner. La henne komme til deg. 

Anonymkode: 25385...169

• Liker 4
Skrevet

Håper for guds skyld at dette er en trolletråd, har vanskelig for å forestille meg at noen kan være SÅ bortevekk som TS. 

• Liker 5
Skrevet

Det du holder på med her er på ingen måte greit! Hadde anmeldt deg om denne kvinnen var meg om du i tillegg oppsøkte meg! Om du skal lykkes med dating må du lære deg å la ballen ligge hos den andre. Du skulle overhodet ikke sendt den meldingen og du må ikke oppsøke henne. Makan. 

Anonymkode: ae926...b75

• Liker 4
Skrevet

Hadde vært gøy å hacke deg og poste bilde her inne 😄

Anonymkode: bce12...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...