enkefru Skrevet 7. oktober 2021 #21 Skrevet 7. oktober 2021 (endret) CorvusCorax skrev (13 minutter siden): Er dette din aller første date? Jeg synes du bør roe kraftig ned. Du har vist interesse, og nå er det opp til henne om hun ønsker å møte deg igjen. Dating tar tid, man blir ikke automatisk kjærester etter en date. Om du presser henne kan hun lett miste den lille interessen hun har. Enig i dette. Som dame må jeg bare si at du er alt for pågående. Endret 7. oktober 2021 av Fjugur glemte noe 8
CorvusCorax Skrevet 7. oktober 2021 #22 Skrevet 7. oktober 2021 Fjugur skrev (Akkurat nå): Som dame må jeg bare si at du er alt for pågående. Hvorfor siterer du meg?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #23 Skrevet 7. oktober 2021 Det er du igjen? Som var interessert i naboen og aldri tok hintet? 🥴 Uff .... Anonymkode: 771e7...ff6 13
enkefru Skrevet 7. oktober 2021 #24 Skrevet 7. oktober 2021 (endret) CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Hvorfor siterer du meg? Beklager, glemte å skrive at jeg var enig i innlegget ditt... redigerer det inn Endret 7. oktober 2021 av Fjugur
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #25 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg hadde blitt skremt av slik oppførsel. Derfor hadde jeg vært høflig og tonet det forsiktig ut. Gudene vite hvor gal en så desperat mann kan være, derfor hadde jeg ikke takket direkte nei, men gjort det forsiktig. Selv om jeg hadde vært høflig, hadde jeg altså ikke vært interessert! Anonymkode: bf9f9...8f9 13
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #26 Skrevet 7. oktober 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Ja, det leste jeg. Men er dette DIN aller første date? Det er ikke noe galt å vise interesse, men alt til sin tid. Du har kun skrevet med henne en dag før dere møttes. Selv om hun sier hun vil møte deg igjen, så kan det lett endres. Ingen tiltrekkes av mas og stalking og kontrollerende adferd. Du er altfor på! Vet ikke hvorfor jeg svarer engang... dette høres jo bare troll ut. Har vært på flere dater. Dette er ikke stalking eller kontrollering. Det er kun når det blir å plage henne og skulle bestemme over henne. Det har ikke jeg gjort. Jeg går bare ikke rundt grøten er ærlig med henne siden hun er kvinne og mer forsiktig av seg. ts Anonymkode: 87dce...694
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #27 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vært på flere dater. Dette er ikke stalking eller kontrollering. Det er kun når det blir å plage henne og skulle bestemme over henne. Det har ikke jeg gjort. Jeg går bare ikke rundt grøten er ærlig med henne siden hun er kvinne og mer forsiktig av seg. ts Anonymkode: 87dce...694 Har vært på flere dater før med andre, men ikke henne😊😊 Glemte jeg og skrive ts Anonymkode: 87dce...694
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #28 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er du igjen? Som var interessert i naboen og aldri tok hintet? 🥴 Uff .... Anonymkode: 771e7...ff6 Hva mener du? 😊 Anonymkode: 87dce...694
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #29 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde blitt skremt av slik oppførsel. Derfor hadde jeg vært høflig og tonet det forsiktig ut. Gudene vite hvor gal en så desperat mann kan være, derfor hadde jeg ikke takket direkte nei, men gjort det forsiktig. Selv om jeg hadde vært høflig, hadde jeg altså ikke vært interessert! Anonymkode: bf9f9...8f9 Hadde du ikke bare blitt smigret over at en mann viste mye interesse for deg? Det ville jeg blitt!😊 Jeg er overhode ikke gal eller farlig. Jeg bare vet at kvinner er mer sjenerte og derfor må jeg som mannen være litt mere på for å få henne på en ny date. Hun er jo interessert, det sa hun selv. Anonymkode: 87dce...694
CorvusCorax Skrevet 7. oktober 2021 #30 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært på flere dater. Dette er ikke stalking eller kontrollering. Det er kun når det blir å plage henne og skulle bestemme over henne. Det har ikke jeg gjort. Jeg går bare ikke rundt grøten er ærlig med henne siden hun er kvinne og mer forsiktig av seg. ts Anonymkode: 87dce...694 "Siden hun er kvinne og mer forsiktig av seg" Kvinner er ikke nødvendigvis mer forsiktig av seg. Kvinner som er interessert er på. Om hun er lunken så er hun ikke interessert. Det er universelt for alle. Du fremstår desperat som bekymrer deg over å ha mistet henne to dager etter en date. Det er ikke sunt. Men... dette blir siste svar fra meg. 12
enkefru Skrevet 7. oktober 2021 #31 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du ikke bare blitt smigret over at en mann viste mye interesse for deg? Det ville jeg blitt!😊 Jeg er overhode ikke gal eller farlig. Jeg bare vet at kvinner er mer sjenerte og derfor må jeg som mannen være litt mere på for å få henne på en ny date. Hun er jo interessert, det sa hun selv. Anonymkode: 87dce...694 Ikke av så mye interesse, såpass raskt nei. At hun sa hun var interessert på date, trenger ikke å bety at hun ER det, hun sa det nok for å være hyggelig... -så har inntrykkene fra daten seget inn og antagelig kjenner hun at hun ikke er interessert. Din pågåenhet etter det, har nok bidratt til dette og/eller bekrefter dette for henne 6
L'amie Skrevet 7. oktober 2021 #32 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde du ikke bare blitt smigret over at en mann viste mye interesse for deg? Det ville jeg blitt!😊 Jeg er overhode ikke gal eller farlig. Jeg bare vet at kvinner er mer sjenerte og derfor må jeg som mannen være litt mere på for å få henne på en ny date. Hun er jo interessert, det sa hun selv. Anonymkode: 87dce...694 Jeg hadde ikke blitt smigret. Tvert i mot, jeg ville ikke stolt på at det var meg (!) du var interessert i, men heller tenkt at du var gira over å treffe noen i det hele tatt - samme hvem det var. 13
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #33 Skrevet 7. oktober 2021 L'amie skrev (3 minutter siden): Jeg hadde ikke blitt smigret. Tvert i mot, jeg ville ikke stolt på at det var meg (!) du var interessert i, men heller tenkt at du var gira over å treffe noen i det hele tatt - samme hvem det var. Det stemmer ikke. Dere kvinner må slutte å være så pessimestiske og tro det værste om oss menn. Viser en mann mye interesse er det fordi det er deg han vil ha og at han er interessert😊 Anonymkode: 87dce...694
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #34 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg sa også "ja vi kan ses igjen" etter daten var ferdig å forgripe seg. Man sier det fordi man vil ut av en ukomfortabel situasjon... Anonymkode: 06dd6...71d 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #35 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg var inne på badoo appen hvor vi kom i kontakt. Hun har ikke lest meldingen enda, men sto hun var aktiv for 6 minutter siden. Har hun ikke fått meldingen min? ts Anonymkode: 87dce...694
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #36 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var inne på badoo appen hvor vi kom i kontakt. Hun har ikke lest meldingen enda, men sto hun var aktiv for 6 minutter siden. Har hun ikke fått meldingen min? ts Anonymkode: 87dce...694 Hun har ikke lest meldingen din. Du har skutt deg selv i foten kompis 👍 Anonymkode: 06dd6...71d 12
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #37 Skrevet 7. oktober 2021 Du burde ha ventet med å legge hun til på Facebook. For min del er Facebook kun forbeholdt nære venner og familie. Ellers syntes jeg det var helt innafor å spørre om hun ønsker å treffes idag. Når hun da svarer at hun har litt mye å gjøre, tolker jeg det som lav interesse/usikker på om hun vil treffe deg igjen. Det du burde gjort da, var å skrive «Ok😊» og latt det bli med det. Nå ligger ballen litt hos henne. Tar hun ikke kontakt å foreslår ny date, så er hun ikke intressert. Du bør isåfall høre fra hun innen en ukes tid om hun ønsker å treffes igjen. Anonymkode: 4119b...a16 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #38 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skrev dette Hei!😊 Ser at du ikke svarte på min melding i går ang om når du vil møtes igjen eller at ikke har kommet med et forslag. Er du ikke interessert lenger? Jeg la deg til på facebook fordi jeg ønsket å ta steget videre og bli venner og etter hvert kjærester. Jeg liker deg veldig godt allerede, og ville bare si det. Om du er sjenert går det også bra. Jeg kan fint ta initiativ selv!😊👍👍 Kan vi møtes i dag?😊 Anonymkode: 87dce...694 Nei, nei, nei 🙉🙈 Ikke slemt, men denne meldingen oser usikkerhet, en smule desperasjon og klengete. Jeg som kvinne, ville utelukkende av denne meldingen alene, revurdert hele fyren. Anonymkode: 4119b...a16 16
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #39 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hadde du ikke bare blitt smigret over at en mann viste mye interesse for deg? Det ville jeg blitt!😊 Jeg er overhode ikke gal eller farlig. Jeg bare vet at kvinner er mer sjenerte og derfor må jeg som mannen være litt mere på for å få henne på en ny date. Hun er jo interessert, det sa hun selv. Anonymkode: 87dce...694 Overhodet ikke! Vi kvinner er ikke nødvendigvis «mer sjenerte», men vi har kanskje flere å velge mellom. Hvis hun hadde ønsket ny date ville hun ha svart på den første meldingen din. Selv hadde jeg aldri, aldri, aldri lagt til noen på Facebook etter én date, heller ikke tre. Da hadde det blitt mange ukjente facebookvenner, da. Syns du virker aaaaltfor intens. Anonymkode: 21068...006 4
L'amie Skrevet 7. oktober 2021 #40 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det stemmer ikke. Dere kvinner må slutte å være så pessimestiske og tro det værste om oss menn. Viser en mann mye interesse er det fordi det er deg han vil ha og at han er interessert😊 Anonymkode: 87dce...694 Du bør slutte med setninger som begynner på "dere kvinner". Hvordan kan han være interessert i MEG når han ikke kjenner meg overhode? Han er i beste fall interessert i ideen om meg. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå