Gå til innhold

Er hun ikke interessert lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date med en dame på tirsdag. Det var veldig koselig. Vi hadde snakket i en dag bare før vi møttes. Jeg overrasket henne med roser og sa hun var en av de fineste damene jeg har møtt😊 Vi er begge i midten av 30-årene. Daten varte i 3 timer før vi dro hjem hver for oss. Jeg sa jeg ville møte henne igjen og hun sa seg enig. Jeg sa jeg hadde det så trivelig at jeg spurte om jeg fikk lov å kysse henne. Hun sa at det var litt for tidlig enda og at hun måtte vite om dette var seriøst eller ikke. 

Jeg synes det var dumt, men godtok valget hennes. Jeg kom hjem og fant henne på facebook. Siden ting gikk så fint som det gjorde la jeg henne til på facebook med engang. Hun har ikke godtatt enda. Så sendte jeg henne melding der vi har snakket (badoo). Jeg spurte om hun likte meg og om vi skulle møtes i dag. Hun sa hun var usikker på når hun fikk tid, men skulle si i fra sa hun. Jeg bare sa ok bare send melding når du kan. Hun har ikke svart på den.

Jeg synes også det er rart at hun ikke godtok meg på facebook. Hun sa hun ville møte meg igjen. Og ikke har hun svart meg siden i går kveld. Betyr dette at hun ikke er interessert mere?

Setter pris på fine tilbakemeldinger 😊👍

Anonymkode: 87dce...694

Skrevet

For meg som jente ville det betydd at jeg ikke var særlig interessert ja... Men andre kan kanskje være anderledes? Kan være hun syns du var litt for frempå da. Fikk den feelingen... Altså at jeg hadde følt det om det var meg... 

Anonymkode: 771e7...ff6

• Liker 11
Skrevet

Jeg tipper ett av to:

* Hun var for høflig til å avvise deg og takke dermed ja til å ses igjen. Kanskje satser hun på det ikke blir noe? 

* Hun synes du går litt fort fram og vil holde deg på avstand til hun ser om det blir noe mer ut av dette. Derfor slipper hun deg ikke inn i «privatlivet» på Facebook.

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For meg som jente ville det betydd at jeg ikke var særlig interessert ja... Men andre kan kanskje være anderledes? Kan være hun syns du var litt for frempå da. Fikk den feelingen... Altså at jeg hadde følt det om det var meg... 

Jeg synes hun virker interessert, kanskje hun bare er sjenert 😊 Menn er jo de som tar mer initiativ, og kanskje det er det hun liker. Skal melde henne snart og spørre om vi skal møtes i dag.

Skrevet
Jentadi skrev (3 minutter siden):

Jeg tipper ett av to:

* Hun var for høflig til å avvise deg og takke dermed ja til å ses igjen. Kanskje satser hun på det ikke blir noe? 

* Hun synes du går litt fort fram og vil holde deg på avstand til hun ser om det blir noe mer ut av dette. Derfor slipper hun deg ikke inn i «privatlivet» på Facebook.

Jeg tror ikke hun ville gjort det. Hun fremsto som en ærlig dame som var opptatt å behandle meg bra😊 

Hun sa sitt fulle navn og hvor hun bodde. Da er jo det et tegn på at hun vil ta ting videre? Bli venner også kjærester?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke hun ville gjort det. Hun fremsto som en ærlig dame som var opptatt å behandle meg bra😊 

Hun sa sitt fulle navn og hvor hun bodde. Da er jo det et tegn på at hun vil ta ting videre? Bli venner også kjærester?

Du er ivrig, jeg merker det. Du tolker småting. Alle disse tingene er helt normale å gjøre når man møter andre, og trenger ikke bety at man blir kjærester til slutt. 

• Liker 17
Skrevet
Jentadi skrev (1 minutt siden):

Du er ivrig, jeg merker det. Du tolker småting. Alle disse tingene er helt normale å gjøre når man møter andre, og trenger ikke bety at man blir kjærester til slutt. 

Jeg er interessert i henne ja😊 Ikke ofte jeg blir det. Ville du ikke likt at en fyr viste deg interesse? Viser man det ikke blir man jo aldri kjærester heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes hun virker interessert, kanskje hun bare er sjenert 😊 Menn er jo de som tar mer initiativ, og kanskje det er det hun liker. Skal melde henne snart og spørre om vi skal møtes i dag.

Vel, du spurte så sier bare hva JEG mener. ☺️ Er ikke alltid lett for menn og kvinner å forstå hverandre. Men det kan faktisk være hun prøvde være høflig også altså.. du får spørre henne.. ikke oss ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel, du spurte så sier bare hva JEG mener. ☺️ Er ikke alltid lett for menn og kvinner å forstå hverandre. Men det kan faktisk være hun prøvde være høflig også altså.. du får spørre henne.. ikke oss ☺️

Sendte henne melding nå👍😊

Skrevet

Jeg skrev dette

Hei!😊 Ser at du ikke svarte på min melding i går ang om når du vil møtes igjen eller at ikke har kommet med et forslag. Er du ikke interessert lenger? Jeg la deg til på facebook fordi jeg ønsket å ta steget videre og bli venner og etter hvert kjærester. Jeg liker deg veldig godt allerede, og ville bare si det. Om du er sjenert går det også bra. Jeg kan fint ta initiativ selv!😊👍👍 Kan vi møtes i dag?😊

Skrevet

Enten troller du, eller så er du lettere tilbakestående.  Du spør et spørsmål her, men du er jo overbevist om at du vet svaret. 

Jeg er mann, men jeg kjenner de desperate vibbene helt hit. Hun kommer til å løpe i motsatt retning, etter at du har stilt henne til veggs med en slik melding.  

Anonymkode: 2817d...a92

• Liker 38
  • Nyttig 2
Skrevet

Er dette din aller første date?

Jeg synes du bør roe kraftig ned. Du har vist interesse, og nå er det opp til henne om hun ønsker å møte deg igjen. Dating tar tid, man blir ikke automatisk kjærester etter en date. 

Om du presser henne kan hun lett miste den lille interessen hun har. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enten troller du, eller så er du lettere tilbakestående.  Du spør et spørsmål her, men du er jo overbevist om at du vet svaret. 

Jeg er mann, men jeg kjenner de desperate vibbene helt hit. Hun kommer til å løpe i motsatt retning, etter at du har stilt henne til veggs med en slik melding.  

Jeg troller ikke. Ja jeg spør om hva jeg kunne gjort og hva dere damer ville likt😊 Menn og kvinner er jo forskjellige der.

Jeg er ikke desperat. Jeg er interessert. Jeg liker ikke å gå rundt grøten jeg sier ting alltid som det er.👍 Tror hun vil sette pris på det og like meg enda mer for det.

Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Er dette din aller første date?

Jeg synes du bør roe kraftig ned. Du har vist interesse, og nå er det opp til henne om hun ønsker å møte deg igjen. Dating tar tid, man blir ikke automatisk kjærester etter en date. 

Om du presser henne kan hun lett miste den lille interessen hun har. 

Ja dette er vår første date😊 
Hva er galt med å vise interesse? Jeg ville likt det og elsket om en dame gjorde det samme tilbake. Men jeg forstår at hun sikkert bare er sjenert og vil derfor at jeg tar den rollen.

Hun sa hun ville møte meg igjen så det er jo et tegn på at det utvikler seg til noe seriøst.

Skrevet

Jeg troller ikke. Ja jeg spør om hva jeg kunne gjort og hva dere damer ville likt😊 Menn og kvinner er jo forskjellige der.

Jeg er ikke desperat. Jeg er interessert. Jeg liker ikke å gå rundt grøten jeg sier ting alltid som det er.👍 Tror hun vil sette pris på det og like meg enda mer for det.

Ja, men så bra. Da må jeg bare gratulere deg med kjæreste!  Du får komme tilbake med gladnytt etterhvert.  

• Liker 7
Skrevet

Ja, men så bra. Da må jeg bare gratulere deg med kjæreste!  Du får komme tilbake med gladnytt etterhvert.  

Jo takk for det!👍😊 Men så langt er jeg og hun enda ikke kommet. Jeg håper det da.

Skrevet

Glemte å sende med ironivarsel.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Glemte å sende med ironivarsel.

Hvorfor ironi? Er du ikke glad på andres vegne? 

ts

Skrevet

Ja dette er vår første date😊 
Hva er galt med å vise interesse? Jeg ville likt det og elsket om en dame gjorde det samme tilbake. Men jeg forstår at hun sikkert bare er sjenert og vil derfor at jeg tar den rollen.

Hun sa hun ville møte meg igjen så det er jo et tegn på at det utvikler seg til noe seriøst.

Ja, det leste jeg. Men er dette DIN aller første date?

Det er ikke noe galt å vise interesse, men alt til sin tid. Du har kun skrevet med henne en dag før dere møttes. Selv om hun sier hun vil møte deg igjen, så kan det lett endres. Ingen tiltrekkes av mas og stalking og kontrollerende adferd. Du er altfor på! 

Vet ikke hvorfor jeg svarer engang... dette høres jo bare troll ut. 

• Liker 4
Skrevet

Du går altfor fort frem for min smak. Jeg ville blitt skremt og løpt unna, for å være ærlig. 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...