Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest..
Skrevet

Jeg fikk en kjempekvise på haka, og skal selvfølgelig på byen i dag. Jeg klarte ikke å la vær å klemme på den, men fikk ikke ut noen ting. Nå ser den jo enda større ut, og er enda styggere + at det væsker ut av den! Jeg lærer aldri!!! Er det noe jeg kan smøre på for å få stoppet væskingen?? Og noe annet som demper det røde. Så dum jeg var nå!! Jeg vil jo ikke ha skorpe på den, for da blir det nesten enda værre når jeg prøver å sminke den!! Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tannkrem eller vibratorrens, funker ganske bra! Og prøv å la den være i fred, ellers forsvinner ikke rødheten!

Endret av Milah
Skrevet

har å fått noen sånne i det siste..er lite å gjøre igrunnen, men du kan ta på litt tannkrem akk på "kvisa" eller hva det er for noe...ellers må du bare la vær å pelle...

Skrevet

Nå er det kanskje litt seint å svare, men tenkte jeg skulle skrive allikevel så veit du det til neste gang! Har nemlig nettopp lest at å presse en skive med rå potet på kvisen skal dempe rødheten! Har ikke fått prøvd det ut enda, men hadde jo vært supert hvis det hadde funket!! :)

Skrevet

Litt sent for deg nå, men når man nettopp har klemt kvisen, kan man dempe hovenheten med is, akkurat som når man kjøler ned idrettsskader. Jeg synes det blir mindre rødhet ogg arr (mulig huden blir mer skadet når den hover opp?) når jeg gjør det.

Skrevet

Aldri klem på kviser. Sug dem ut med en sprøyte uten spiss. Vær nøye med å rense huden rundt etterpå så evt. betennelse ikke sprer seg.

Skrevet

trille, det var jammen et kjempebra tips! aldri hørt før, men det skal jeg prøve neste gang det er kvise-krise!

Skrevet

Det har jeg gjort siden jeg var ung. Nå har jeg sjeldent kviser, men hvis jeg tar dem akkurat når de er modne og renser godt blir det hverken sår eller mere betennelse.

Skrevet

Supert tips, Trille! :smilbla:

Får man sprøyte uten spiss på apoteket da, kanskje? :klø:

Skrevet

Ja, du får kjøpt en sprøyte uten spiss på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...