Gå til innhold

En sesong foran når jeg skal kjøpe nye klær og sko.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg være en sesong foran når jeg skal kjøpe klær og sko?

I dag skulle jeg kjøpe inn nye tøffere til vinteren. De var helt tomme for størrelsen min og ikke fikk de inn nye heller for lagret var helt tomt. De hadde tøffere heller ikke inne i andre butikkene i nærheten i samme kjede.

I dag skulle jeg også kjøpe ny fleece genser til vinteren men størrelsen var helt tomt og de hadde det heller ikke i andre butikker i nærheten.

Det er kun 6.oktober og vinterklær og vinter tøfler er tomme allerede.

Er det meninga at jeg skal kjøpe vinterklær og tøfler i juni eller juli? Hmmm. Virker sånn. Hvis de har fått det inn da. Jeg vet jo aldri når de begynner å selge det og jeg vet aldri når det er tomt. Men når det blir tomt i begynnelsen i oktober for vinterklær og tøfler jeg bruker i desember, ja da må jeg være to sesonger før sesongen. Nå er det sesongen før. Så jeg må altså starte i juni eller juli.

Anonymkode: 272fe...20f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første setninga var litt feil. Ordet mere ble borte. Det skulle stå: Må jeg være mere enn en sesong foran..... ? Altså to sesonger foran.

• Liker 2
Skrevet

Enda en feil. Autokorrekturen blir feil. Det skal stå tøfler og ikke tøffere.

Jeg tror jeg må legge meg fordi jeg skriver kun feil😅 Klokka er halv tre midt på natta så det betyr bare at jeg må legge meg siden jeg skriver så mye feil.

• Liker 4
Skrevet

Aldri opplevd. Kjøper klær i sesong jeg. Er jo hundrevis av butikker å velge mellom. 

Anonymkode: 1717a...22f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Aldri opplevd. Kjøper klær i sesong jeg. Er jo hundrevis av butikker å velge mellom. 

Anonymkode: 1717a...22f

Men nå fant jeg en type fleecegenser jeg ville ha i akkurat den butikken. Også fant jeg de tøflene jeg ville ha akkurat i den samme butikken. 

Skrevet

Jeg begynte å handle mest mulig på nett da jeg skulle handle sommersko til barnet i begynnelsen av mai, og fikk beskjed i butikken om at det var de (selvsagt) utsolgt for, det kjøpte folk i mars-april. Null lager.

Anonymkode: 5aeb3...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...