AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har ofte gått til menn tidligere for jeg synes de generellt sett er bedre. Men dette er det altså ikke snakk om. Han kan massere meg sier han, og det er flott. Men noen ganger savner jeg en skikkelig massasje i en salong. Det er noe spesielt med det. Hele atmosfæren. Han er veldig sjalu og dette er ikke normalt sier han. Han er redd at når en mann masserer meg så nyter han det og ta på meg og vil bli tent av det. Men jeg kan gå til damer. Greit nok det forsåvidt. Men burde jeg gi meg på dette? Er det noen som faktisk synes han har grunn til og være sjalu? Anonymkode: 241f9...e54
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men jeg kan gå til damer. Greit nok det forsåvidt. Anonymkode: 241f9...e54 Problem løst Anonymkode: 4b995...793 11
ClausSaus Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har ofte gått til menn tidligere for jeg synes de generellt sett er bedre. Men dette er det altså ikke snakk om. Han kan massere meg sier han, og det er flott. Men noen ganger savner jeg en skikkelig massasje i en salong. Det er noe spesielt med det. Hele atmosfæren. Han er veldig sjalu og dette er ikke normalt sier han. Han er redd at når en mann masserer meg så nyter han det og ta på meg og vil bli tent av det. Men jeg kan gå til damer. Greit nok det forsåvidt. Men burde jeg gi meg på dette? Er det noen som faktisk synes han har grunn til og være sjalu? Anonymkode: 241f9...e54 Hmmm… kommer ikke det litt an på omstendighetene? Aner ikke hvordan slikt foregår, men alt avhengig av hvor lite påkledd du er kan det jo kanskje være forståelig om han ikke synes det i er så veldig kult? 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Hei hei i natten 😉 jeg er kvinne selv og jeg er veldig veldig sjalu av meg desverre. Jeg jobber veldig med sjalusien min vel og merke så er ikke slik at jeg lever i en fornektelse,men bare håper jeg kan bli bedre og bedre og ‘’rundere og rundere i kantene’’. Hvis min mann skulle dratt på en sånn time og han skulle til en kvinnelig massør så hadde jeg blitt super sjalu med en eneste gang. Uten å mene det vel og merke. Jeg ser på sjalusi som en sykdom fordi den spiser opp forholdet sakte men sikkert og gjør hele livet vanskeligere å leve for begge parter. Men hvis mannen min skulle gått til en mannlig massør så ville jeg igrunn syntes det var ENDA teitere 😂? 2 menn blir litt rart i hodet mitt fordi samfunnet har hatt så mye fokus på homofili og diverse at jeg tror de fleste må bli litt små rare i hodene sine. Og da hadde jeg jo nesten bare vært nødt til å godta en kvinnelig massør for mannen min? Er han redd for at du skal falle for massøren,eller er han bare redd for at massøren skal tenne på deg? Når jeg var yngre så var min mamma forelsket i massøren sin,men hadde samboer hjemme. Denne hendelsen hvor hun måtte avslutte behandlingen fordi det ble for mange følelser inni bildet har satt seg veldig i mitt hode om du skjønner? Jeg skulle ønske jeg ikke ble fortalt denne historien av moren min da jeg selv var 16 år ,fordi jeg nå den dag i dag (29 år) er sjalu (som min mamma åsså var i alle år) og begynner automatisk å tenke på sånne ting jeg har blitt fortalt. Siden jeg er så sjalu så blir liksom den storyen ovenfor et bevis for meg om at det går fint ann at min type kan få følelser/seksuelt tiltrukket av massasje damen😂 veldig vanskelig dette. Kanskje du bare må lyge her å ikke si om du blir massert av en mann? Men egentlig er jo ikke det heller så lurt siden det bare vil lage enda mer problemer og mangel på tillit hvis han finner det ut. men veldig nysgjerrig på om han bare er sjalu fordi han tenker at mannen tenner på deg eller om han er redd for at dere begge skal falle for hverandre ? Og blir han veldig sint over dette / lager skikkelig helvette ut av det ? Har dere vært sammen lenge ? håper det ordner seg da beste hadde vært om han bare kunne godta ditt ønske,men spørs vel da…hehe. Sjalusi er sjalusi. Verste dritten. Anonymkode: a7954...989 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 ClausSaus skrev (6 minutter siden): Hmmm… kommer ikke det litt an på omstendighetene? Aner ikke hvordan slikt foregår, men alt avhengig av hvor lite påkledd du er kan det jo kanskje være forståelig om han ikke synes det i er så veldig kult? Har bare truse på. Har ellers pledd eller håndkler over meg. Slik er det normalt sett. Ts Anonymkode: 241f9...e54
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei hei i natten 😉 jeg er kvinne selv og jeg er veldig veldig sjalu av meg desverre. Jeg jobber veldig med sjalusien min vel og merke så er ikke slik at jeg lever i en fornektelse,men bare håper jeg kan bli bedre og bedre og ‘’rundere og rundere i kantene’’. Hvis min mann skulle dratt på en sånn time og han skulle til en kvinnelig massør så hadde jeg blitt super sjalu med en eneste gang. Uten å mene det vel og merke. Jeg ser på sjalusi som en sykdom fordi den spiser opp forholdet sakte men sikkert og gjør hele livet vanskeligere å leve for begge parter. Men hvis mannen min skulle gått til en mannlig massør så ville jeg igrunn syntes det var ENDA teitere 😂? 2 menn blir litt rart i hodet mitt fordi samfunnet har hatt så mye fokus på homofili og diverse at jeg tror de fleste må bli litt små rare i hodene sine. Og da hadde jeg jo nesten bare vært nødt til å godta en kvinnelig massør for mannen min? Er han redd for at du skal falle for massøren,eller er han bare redd for at massøren skal tenne på deg? Når jeg var yngre så var min mamma forelsket i massøren sin,men hadde samboer hjemme. Denne hendelsen hvor hun måtte avslutte behandlingen fordi det ble for mange følelser inni bildet har satt seg veldig i mitt hode om du skjønner? Jeg skulle ønske jeg ikke ble fortalt denne historien av moren min da jeg selv var 16 år ,fordi jeg nå den dag i dag (29 år) er sjalu (som min mamma åsså var i alle år) og begynner automatisk å tenke på sånne ting jeg har blitt fortalt. Siden jeg er så sjalu så blir liksom den storyen ovenfor et bevis for meg om at det går fint ann at min type kan få følelser/seksuelt tiltrukket av massasje damen😂 veldig vanskelig dette. Kanskje du bare må lyge her å ikke si om du blir massert av en mann? Men egentlig er jo ikke det heller så lurt siden det bare vil lage enda mer problemer og mangel på tillit hvis han finner det ut. men veldig nysgjerrig på om han bare er sjalu fordi han tenker at mannen tenner på deg eller om han er redd for at dere begge skal falle for hverandre ? Og blir han veldig sint over dette / lager skikkelig helvette ut av det ? Har dere vært sammen lenge ? håper det ordner seg da beste hadde vært om han bare kunne godta ditt ønske,men spørs vel da…hehe. Sjalusi er sjalusi. Verste dritten. Anonymkode: a7954...989 Takk for svar. Han er redd at han skal tenne på meg og at jeg også skal bli tent. Vært sammen i ett års tid. Ts Anonymkode: 241f9...e54
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Problem løst Anonymkode: 4b995...793 Joda. Mulig det bare blir sånn. Anonymkode: 241f9...e54
ClausSaus Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har bare truse på. Har ellers pledd eller håndkler over meg. Slik er det normalt sett. Ts Anonymkode: 241f9...e54 Synes vel kanskje ikke at dette er verdens beste grunn til å bli sjalu, akkurat. Men det er jo selvsagt litt individuelt. Og om han ikke liker tanken på at dama hans skal bli knadd på toppløs av en annen mann, så går det vel også an å forstå til en viss grad?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Spurte mannen min netopp siden han ikke er sjalu på noe som helst så å si 😂 ikke den sjalue typen for å si det sånn…tenkte at det var interessant å høre hva han hadde å si. Vi 2 har aldri gått til massasje timer ,men han sier at han hadde IKKE likt at jeg hadde gått til en mann. Det er veldig intimt å bli massert. skal være enig i at hvis typen min skulle blitt masert av en dame så ville det blitt noen tanker rundt det om jeg ville eller ikke. Først tenkte jeg at dette handler om sjalusi,men det virker kanskje mer som at folk flest som elsker noen i et forhold vil være helt normal når de får sånne tanker, tror du heller skal gå til en dame ,men se om du finner en dame som er litt mandig av seg ?👍😂 Anonymkode: a7954...989 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har forståelse for at noen lett blir sjalu. Det er vi alle forskjellige. Men jeg hadde pent men tydelig sagt at det bestemmer ikke du. Det gjelder for meg ikke mangel pårespekt for partner, men hvordan jeg selv må ha det i et forhold for å ha det bra. For meg er sjalusi en dealbreaker og ikke noen jeg kan være i et forhold med, så det er ikke en problematikk jeg har. Anonymkode: 2d8c4...180 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar. Han er redd at han skal tenne på meg og at jeg også skal bli tent. Vært sammen i ett års tid. Ts Anonymkode: 241f9...e54 Menn har mye sånne problemer. Så de tenner vel sa obstørre grad på det meste Anonymkode: 10c30...779
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 Hvorfor i alle dager må du gå til massør? Det er da ikke normalt i Norge. Og så MÅ du gå til en mannlig der du skal ligge i bare trusa??? Æsj... Anonymkode: 89512...312 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 Herrejemini… Spurte mannen min hva han synes om at jeg går til massør?- Fint for deg. Mannlig massør?- Har det noe å si? Jeg går også til mannlig gynekolog ( tilfeldigvis ), han sa før første gang, når JEG var litt sånn, eeeeehh, at tenk på dette som en unik mulighet til å vise varene til en ung lege. 😅. Du får ju ikke muligheten ellers siden du er gift😂. Anonymkode: 3f14b...1ad 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg synes det er en mangel på respekt for et fysisk krevende yrke at så mange tenker kjønn. Seriøse massører har utdannelse og etikk er en viktig del av den. Anonymkode: ef2f4...9ca 16
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #16 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes det er en mangel på respekt for et fysisk krevende yrke at så mange tenker kjønn. Seriøse massører har utdannelse og etikk er en viktig del av den. Anonymkode: ef2f4...9ca Enig. Dessuten forteller det at han ikke har full tillit til Ts. Og at han synes menn er svin - på seg selv kjenner man kanskje andre... Anonymkode: 2d8c4...180 8
got2go Skrevet 7. oktober 2021 #17 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ofte gått til menn tidligere for jeg synes de generellt sett er bedre. Men dette er det altså ikke snakk om. Han kan massere meg sier han, og det er flott. Men noen ganger savner jeg en skikkelig massasje i en salong. Det er noe spesielt med det. Hele atmosfæren. Han er veldig sjalu og dette er ikke normalt sier han. Han er redd at når en mann masserer meg så nyter han det og ta på meg og vil bli tent av det. Men jeg kan gå til damer. Greit nok det forsåvidt. Men burde jeg gi meg på dette? Er det noen som faktisk synes han har grunn til og være sjalu? Anonymkode: 241f9...e54 Nei og nei. Blir for dumt å ikke jobbe med egen usikkerhet og heller forby partner. Hans sjalusi er hans problem. 1
Trimmeren Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 Det blir for dumt. Vi har likestilling i dag. Dette er kun jobb for massørene, dessuten , kan det jo hende han er homofil også. Så bare gjør det som er riktig for deg og best for din kropp 2
ClausSaus Skrevet 7. oktober 2021 #19 Skrevet 7. oktober 2021 Ikke at jeg personlig helt forstår hva problemet er i dette konkrete tilfellet… men det er ihvertfall hyggelig å se at siste rest av å ta hensyn til hverandre i et forhold er dødt. "Jeg’et", "meg’et" og "egoet"… var det ikke dette Freud snakket om, mon tro? Uansett et sunt og godt fundament for et samliv. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #20 Skrevet 7. oktober 2021 ClausSaus skrev (15 minutter siden): Ikke at jeg personlig helt forstår hva problemet er i dette konkrete tilfellet… men det er ihvertfall hyggelig å se at siste rest av å ta hensyn til hverandre i et forhold er dødt. "Jeg’et", "meg’et" og "egoet"… var det ikke dette Freud snakket om, mon tro? Uansett et sunt og godt fundament for et samliv. Det går an å ta masse hensyn til hverandre i et forhold uten å legge føringer på dette området. God massasje er terapi som hjelper til å redusere stress - og det gir et sterkere immunforsvar. Anonymkode: ef2f4...9ca 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå